Dat "ik zweer het je" belooft niet veel goeds..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef tutjehola het volgende:
By the way, kan er al ge-smst worden voor de poll, ik zweer het je, ik ga het doen
huub heeft al zoveel doorstaan in dat huis,daar is dit niets bij vergelekenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef noucky het volgende:
Huub trekt de shit voor eeuwig zegt ie. Ondertussen is het grootspraak en zich erg kut voelt.
Mijn vriend is sterker dan Hans Hondekop:)..trust me:)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had die vriend van jou een schop in zijn kloten gegeven.
ik vind die twee niet te vergelijken, totaaaaaal verschillendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef noucky het volgende:
Ik zie Nena ook veel liever als Lieke.
EEn kadootje heeft Lieke van haar zus gekregen, die maakt Amanda open en vreet hetop, ze bied Lieke ook een spekje aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat wou ze dan doen met die spekkies?
moeilijk he... om on topic te blijven?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had die vriend van jou een schop in zijn kloten gegeven.
welterustenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Jonges en meisjes ik ga Puma uitlaten en naar bed...drukke dag morgen...slaap zacht...snaveltjes toe en muiltjes dicht...asjuussss
waarschijnlijk nog steeds niets.... Misschien heeft ze wel weer een of andere voetballer gescoord. Met haar uiterlijk moet dat geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Weet iemand wat Nena tegenwoordig doet??
Dansen op Sensation Whitequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Natasia, omdat ik het haar kindjes gun dat ze nog lang weg blijftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat "ik zweer het je" belooft niet veel goeds..
Desondanks vraagje: op wie?
Jammer, dus zonder de preciese adres gegevens van de gouden kooi gaat het niet werken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Je moet je post toch ook richten aan Talpa, t.a.v. een miljonair. Hoofdgeadresseerde is talpa, welke mag weigeren of wat dan ook. Rechtstreeks aan een miljonair naar Eemnes zou nog kunnen, denk alleen niet dat het gaat werken.
Heel apart en vooral smakeloos...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vonden een groot aantal van onze sympathieke oosterburen ook in 1939 tm 1945 toen ze o.a. 6 miljoen joden in gaskamers lieten douchen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Tampons zitten in een inbrenghuls of wikkelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dan moet je Amanda pakken waar zij het meest aan hecht.
SEX dus.
Jeukpoeder op der tampons.
Of is dat een typische Lieke plan?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Jonges en meisjes ik ga Puma uitlaten en naar bed...drukke dag morgen...slaap zacht...snaveltjes toe en muiltjes dicht...asjuussss
toedelsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Dan nog werkt het niet. Ik denk dat de bewoners daar op papier niet wonen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jammer, dus zonder de preciese adres gegevens van de gouden kooi gaat het niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |