Melissa gaf tips hoe het voor hem beter in de villa kon zijn/worden. Toen zei Japio een beter plan te hebben en voerde het meteen uit : 24-uur aanvragen en het begin van vertrekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:58 schreef farceman het volgende:
Net voor de 24 uur aanvraag zij Jaap: Ik heb een beter plan! en toen ging hij bellen. Er zit iets achter dus

Ik ook en met al die verhalen vermaak ik me er ook nog eens mee!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:01 schreef farceman het volgende:
Heb wel echt respect hoe H&L het voor elkaar krijgen de hele dag vol te lullen

Hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:03 schreef SiRojK het volgende:
Dus Jaap heeft zijn 24 uur aangevraagd?

SMS Huub naar 1010 werkt wel hier, zojuist verzonden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik krijg bij Huub het antwoord: Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur help voor hulp.
Tja voor Flens is HUUB niet het juiste woord!

neequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
SMS Huub naar 1010 werkt wel hier, zojuist verzonden.
Aan Huub 5 nu, aan Lieke nu 15. Gaat iemand dit overtreffen ???

me too... . leuke verhalenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook en met al die verhalen vermaak ik me er ook nog eens mee!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Huub zal reageren als Lieke hem van de 1e plaats afduwt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]

Neequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]

Dat gesmak lijkt op Natasia als zij maar èèn kus geeft...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:08 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia en dennis zijn wel voortvarend van start dit keer. En gisteren beloofde ze nog aan Jaap niets meer te willen doen met nix. De sloerie.

Japie is een beetje dom geweestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:08 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia en dennis zijn wel voortvarend van start dit keer. En gisteren beloofde ze nog aan Jaap niets meer te willen doen met nix. De sloerie.

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:

natas zoent als een vis op het droge die naar lucht haptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat gesmak lijkt op Natasia als zij maar èèn kus geeft...![]()

Lijkt me sterk dat dat gebeurt (hij heeft nogal blinde en die-hard fans) maar als ze een eind omhoog komt zal hij dat als bevestiging voor zijn goede keuze zien, als ze te dichtbij komt dan zou dat wel eens een probleem kunnen worden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Huub zal reageren als Lieke hem van de 1e plaats afduwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |