scherpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Sebasser het volgende:
Heb jij een vriendje?
Als ik zeg dat je het kind ook in zijn eigen poep kan laten stikken, dan krijg ik zeker een note he?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef Aufruhr het volgende:
ohja, op je vraag.
Geef dat kind gewoon een paar Imodium's.
![]()
zo snel krijg je niet notes, gek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je het kind ook in zijn eigen poep kan laten stikken, dan krijg ik zeker een note he?
Want zo ja, dan heb ik niets gepost.
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:17 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
zo snel krijg je niet notes, gek.
of wel ?![]()
Volgens mij niet, want dan had ik onderhand al eens notes moeten hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:17 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
zo snel krijg je niet notes, gek.
of wel ?![]()
Ach jong, ik krijg notes voor dingen die ik niet eens doe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want dan had ik onderhand al eens notes moeten hebben
Mja, TS is zeker zoeen breezahhoertje die het doet voor 'Note-Delete' naar keuze.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef Aufruhr het volgende:
Kan je je eigen notes dan zien?
Ja. Bij mij staat er (0) zo achter mn naam. Totdat ik een note krijg. Dan staat er (1).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef Aufruhr het volgende:
liev blijvenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja. Bij mij staat er (0) zo achter mn naam. Totdat ik een note krijg. Dan staat er (1).
Maar van notes gaat die luier neit leeg he?
ontopic of je bek houden.
echt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef Sebasser het volgende:
Mja, als ie ruikt moet je die luier afdoen, flinkt wat talkpoeder op die kont flikkeren.
Nieuwe luier er op, en klaar.
ja dat kan HIERquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef Aufruhr het volgende:
Had dan toch tenminste de link verborgen zodat je die logout niet ziet. Dork.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja dat kan http://forum.fok.nl/user/logout
maar voorzichtig, wat het kost je een note om te kunnen kijken, en als je dan net op negen staat, kan je even niet meer posten
jij sluwertquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja dat kan HIER
maar voorzichtig, wat het kost je een note om te kunnen kijken, en als je dan net op negen staat, kan je even niet meer posten
Maar wel de vloer dweilen, zetel afvegen ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:37 schreef Diepvriez het volgende:
gewoon zonder luier laten lopen, hoef je de luier ook niet te vervangen...![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mja, ik laat nog een heleboel belangerijke shit weg eig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |