abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51448357
Deze topic is voor mij gesloten

Maar! Wat je van ver haalt is lekker !!

[ Bericht 31% gewijzigd door FaTaaL op 15-07-2007 21:27:44 ]
pi_51448450
Jezelf exotisch vinden
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:55:23 #3
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_51448461
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:

Wat je van ver haalt is lekker!!
babi pangang

en verder, tsja... zeg dan niet dat je broers hebt.
ik kan me goed voorstellen dat door mediainvloeden die jongens nou eenmaal bang zijn voor eerwraak op welke manier ook
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_51448479
Het is meer dat ik denk dat dergelijke dames niet in een stereotype Nederlander geïnteresseerd zijn ? Je ziet het ook niet zo vaak. Misschien dat dat het is.
pi_51448680
exotisme <-- kende dat hele woord niet eens
pi_51448685
Lol

Ooit gehoord van eerwraak?
Turken hebben ook ( in mijn ogen en vele nederlands denk ik) rare tradities en geloven: wat een boer niet kent, dat mot ie niet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51448867
ben zelf nl, en gedate met een turks meisje. En ik snap best waarom ze terug schrikken. meeste hebben geen zin in gedoe eromheen. kan het wel begrijpen maar wel sneu, w8 gewoon tot je lekker iemand tegenkomt die niet zo kortzichtig is?
pi_51448916
Exotisme is het hebben van een voorkeur voor het vreemde. Dit verschijnsel komt voor in de kunst maar onder andere ook bij vakantiegangers die naar de meest exotische oorden willen en na terugkomst opeens alles uit dat vakantieland geweldig vinden.

Qwwwww
pi_51449035
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef tulpstekker het volgende:
Exotisme is het hebben van een voorkeur voor het vreemde. Dit verschijnsel komt voor in de kunst maar onder andere ook bij vakantiegangers die naar de meest exotische oorden willen en na terugkomst opeens alles uit dat vakantieland geweldig vinden.

Qwwwww
voorkeur voor het vreemde dus
pi_51449066
Dus je wilt geen relatie met een Nederlandse jongen, maar baalt er wel van dat ze je niet aanspreken en als ze je al aanspreken vind je het toch vervelend dat het vriendschappelijk blijft?

Wat een ellende allemaal zeg. Slaap je verder wel goed?
Big dick.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:11:35 #11
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_51449117
Turks is niet exotisch, exotisch is meestal iets positief
pi_51449161
Alsof ik zin heb in dat gedoe eromheen

Als ik een relatie heb zoek ik dat een meisje mij begrijpt, en dat gaat een stuk lastiger als iemand een totaal andere cultuur gewend is.

Tip, volgende keer als hij vraagt of je broers hebt gewoon lachend zeggen dat je er een heleboel hebt en dat ze al met een honkbal knuppel achter de deur staan thuis Dan ff reactie afwachten en zeggen dat ie daar niet bang voor hoeft te zijn en dat je lieve/geen broertjes hebt. (als dat ook echt zo is natuurlijk )

weet die jongen ook waar hij aan toe is en weet hij meteen of je neiukbaar bent of niet
hardcoholic
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:13:55 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51449183
Ik val op donkere meisjes, maar Turkse en Marokaanse meisjes hebben vaak broers e.d. die nogal agressief reageren. Daar ben ik dus ook voorzichtig mee met stappen. Ik kom ze liever ergens anders tegen dan in de kroeg, de supermarkt of zo. Dan lok ik ze makkelijker mee mn bed in zonder risico van boze broers.

Maar eigenlijk val ik meer op halfbloedjes.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51449227
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dus je wilt geen relatie met een Nederlandse jongen,
quote:
[b]Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 19e een relatie gehad met een Nederlandse jongen,
Net terug van het stappen ?
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_51449251
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef darky13 het volgende:
ben zelf nl, en gedate met een turks meisje. En ik snap best waarom ze terug schrikken. meeste hebben geen zin in gedoe eromheen. kan het wel begrijpen maar wel sneu, w8 gewoon tot je lekker iemand tegenkomt die niet zo kortzichtig is?
Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.
  Donald Duck held zaterdag 14 juli 2007 @ 00:17:45 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51449322
Je cultuur en te fanatieke broertjes die denken hun zusje te moeten verdedigen. Begrijpelijke reactie daarop van die Nederlandse jongens.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_51449390
Ben jij ook zo behaard overal TS, inc snor enzo?
Don't judge a duck by its brother
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:20:49 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51449412
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef FaTaaL het volgende:

[..]

Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.
Waarom zou ik een meisje benaderen als ik er verder niks mee wil?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:22:50 #19
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51449472
Waarom zou je iets willen met een turk/moslim/aggressieve familieleden hebber, als je ook gewoon met een normale nederlandse meid wat kan hebben ?
pi_51449522
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je iets willen met een turk/moslim/aggressieve familieleden hebber, als je ook gewoon met een normale nederlandse meid wat kan hebben ?
Omdat ze er vaak lekker uitzien Maar goed, liever iets Zuid-Europees uiteraard
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:26:05 #21
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51449573
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Omdat ze er vaak lekker uitzien Maar goed, liever iets Zuid-Europees uiteraard
Vaak lekker uitzien.....
pi_51449598
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik val op donkere meisjes, maar Turkse en Marokaanse meisjes hebben vaak broers e.d. die nogal agressief reageren. Daar ben ik dus ook voorzichtig mee met stappen. Ik kom ze liever ergens anders tegen dan in de kroeg, de supermarkt of zo. Dan lok ik ze makkelijker mee mn bed in zonder risico van boze broers.

Maar eigenlijk val ik meer op halfbloedjes.
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Saviour het volgende:
Je cultuur en te fanatieke broertjes die denken hun zusje te moeten verdedigen. Begrijpelijke reactie daarop van die Nederlandse jongens.
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.
Toch moet ik de vraag stellen, zou de reactie van een Nederlandse vader of moeder heel anders zijn vergeleken met Turkse ouders? Ik denk dat zij ook wel hele andere verwachtingen hadden m.b.t. de partner van hun Nederlandse zoon of dochter.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:28:37 #23
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51449651
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:

[..]

[..]

Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.
Toch moet ik de vraag stellen, zou de reactie van een Nederlandse vader of moeder heel anders zijn vergeleken met Turkse ouders? Ik denk dat zij ook wel hele andere verwachtingen hadden m.b.t. de partner van hun Nederlandse zoon of dochter.
Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnen
pi_51449667
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnen
Precies, dat bedoel ik maar
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:34:06 #25
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51449833
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:

[..]

[..]

Zou dat niet per familie verschillen?
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')