babi pangangquote:
voorkeur voor het vreemde dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef tulpstekker het volgende:
Exotisme is het hebben van een voorkeur voor het vreemde. Dit verschijnsel komt voor in de kunst maar onder andere ook bij vakantiegangers die naar de meest exotische oorden willen en na terugkomst opeens alles uit dat vakantieland geweldig vinden.
Qwwwww
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dus je wilt geen relatie met een Nederlandse jongen,
Net terug van het stappen ?quote:[b]Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 19e een relatie gehad met een Nederlandse jongen,
Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef darky13 het volgende:
ben zelf nl, en gedate met een turks meisje. En ik snap best waarom ze terug schrikken. meeste hebben geen zin in gedoe eromheen. kan het wel begrijpen maar wel sneu, w8 gewoon tot je lekker iemand tegenkomt die niet zo kortzichtig is?
Waarom zou ik een meisje benaderen als ik er verder niks mee wil?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.
Omdat ze er vaak lekker uitzienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je iets willen met een turk/moslim/aggressieve familieleden hebber, als je ook gewoon met een normale nederlandse meid wat kan hebben ?
Vaak lekker uitzien.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ze er vaak lekker uitzienMaar goed, liever iets Zuid-Europees uiteraard
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik val op donkere meisjes, maar Turkse en Marokaanse meisjes hebben vaak broers e.d. die nogal agressief reageren. Daar ben ik dus ook voorzichtig mee met stappen. Ik kom ze liever ergens anders tegen dan in de kroeg, de supermarkt of zo. Dan lok ik ze makkelijker mee mn bed in zonder risico van boze broers.
Maar eigenlijk val ik meer op halfbloedjes.
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Saviour het volgende:
Je cultuur en te fanatieke broertjes die denken hun zusje te moeten verdedigen. Begrijpelijke reactie daarop van die Nederlandse jongens.
Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.
Toch moet ik de vraag stellen, zou de reactie van een Nederlandse vader of moeder heel anders zijn vergeleken met Turkse ouders? Ik denk dat zij ook wel hele andere verwachtingen hadden m.b.t. de partner van hun Nederlandse zoon of dochter.
Precies, dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnen
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |