Neequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef Herald het volgende:
je hebt liever dat ze (ook) met vrouwen flirt?
Ik print hem uit en stuur hem naar dagblad van het noorden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het was gewoon een blanke man.
Wat een kuttopic is dit eigenlijk. Slotje!
.
Die krant plaatst het zeker weten iig. Kutkrant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik print hem uit en stuur hem naar dagblad van het noorden.
Ze was een mooie vrouw, zegt 'ie. Op je 64e is dat er ook wel een beetje af, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:49 schreef Viking84 het volgende:
Een man voor ons zei dat we voor mochten, 'want mijn moeder was zo'n mooie vrouw'.
Maar hij vindt je muziek wel leuk toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef cerror het volgende:
Mijn ma heeft een nieuwe vriend. Zo'n geitewollensokkerneuktkristallenomdatzijnkarmagereinigdmoetworden-figuur.
Geen idee, nooit gevraagd ik mijd hem zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar hij vindt je muziek wel leuk toch?.
Mocht het een troost zijn: hij neukt nu geen kristallen meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef cerror het volgende:
Mijn ma heeft een nieuwe vriend. Zo'n geitewollensokkerneuktkristallenomdatzijnkarmagereinigdmoetworden-figuur.
Je bent gewoon jaloers omdat je moeder knapper dan jou is, sletje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Ze moet helemaal niet met andere mannen flirten, alleen met m'n pa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |