Neequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef Herald het volgende:
je hebt liever dat ze (ook) met vrouwen flirt?
Ik print hem uit en stuur hem naar dagblad van het noorden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het was gewoon een blanke man.
Wat een kuttopic is dit eigenlijk. Slotje!
.
Die krant plaatst het zeker weten iig. Kutkrant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik print hem uit en stuur hem naar dagblad van het noorden.
Ze was een mooie vrouw, zegt 'ie. Op je 64e is dat er ook wel een beetje af, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:49 schreef Viking84 het volgende:
Een man voor ons zei dat we voor mochten, 'want mijn moeder was zo'n mooie vrouw'.
Maar hij vindt je muziek wel leuk toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef cerror het volgende:
Mijn ma heeft een nieuwe vriend. Zo'n geitewollensokkerneuktkristallenomdatzijnkarmagereinigdmoetworden-figuur.
Geen idee, nooit gevraagd ik mijd hem zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar hij vindt je muziek wel leuk toch?.
Mocht het een troost zijn: hij neukt nu geen kristallen meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef cerror het volgende:
Mijn ma heeft een nieuwe vriend. Zo'n geitewollensokkerneuktkristallenomdatzijnkarmagereinigdmoetworden-figuur.
Je bent gewoon jaloers omdat je moeder knapper dan jou is, sletje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Ze moet helemaal niet met andere mannen flirten, alleen met m'n pa.
dan jij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:41 schreef Schijtgeit het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat je moeder knapper dan jou is, sletje.
Geslacht Vrouwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Valt me toch tegen dat niemand zegt:
TS is gewoon jaloers dat die vent niet met haar flirtte.
you need a real good spanking.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
64, you sick fuck.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Je moeder is lekker, pic?
Had ik ook bij Wicky de Viking...quote:
Wou ik net zeggen iddquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
m'n moeder krijgt tenminste nog blanke mannen achter zich aan. Ik word altijd aangestaard door buitenlandersquote:Op zondag 15 juli 2007 09:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen idd
Tis natuurlijk best balen als je erachter komt dat je 64 jarige moeder het beter doet dan jij, als 22 jarige dochter
hey m'n moeder doet geen boodschappen bij de aldi omdat ze een pauper is, maar omdat wij ( = ik + brussen) dan meer erfenis overhoudenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:17 schreef postmortum het volgende:
Je vraagt er ook zelf om als je bij de Aldi boodschappen doet![]()
Nou ja.... je wordt tenminste WEL aangestaard.... dus je zou het leuk kunnen vinden dat ze iig je een leuke meid vindenquote:Op zondag 15 juli 2007 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
m'n moeder krijgt tenminste nog blanke mannen achter zich aan. Ik word altijd aangestaard door buitenlanders.
wat zijn brussen?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hey m'n moeder doet geen boodschappen bij de aldi omdat ze een pauper is, maar omdat wij ( = ik + brussen) dan meer erfenis overhouden.
Er is dus niet genoeg om allebei te kunnen doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hey m'n moeder doet geen boodschappen bij de aldi omdat ze een pauper is, maar omdat wij ( = ik + brussen) dan meer erfenis overhouden.
Geef je de erfenis aan Brussel?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh jawel, maar waarom zou je meer betalen dan nodig is? Aldi heeft prima producten hoor, al wil ik er zelf nog niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is dus niet genoeg om allebei te kunnen doen.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh jawel, maar waarom zou je meer betalen dan nodig is? Aldi heeft prima producten hoor, al wil ik er zelf nog niet dood gevonden worden. Mijn pa rijdt in een Mercedes C-220 en ze wonen in een groot vrijstaand huis.
Zit ik nu echt m'n ouders te verdedigen?.
Hoelang is hij al taxi-chauffeur?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn pa rijdt in een Mercedes C-220
+ 1 scherpquote:
Waarom meer betalen dan nodig is?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh jawel, maar waarom zou je meer betalen dan nodig is? Aldi heeft prima producten hoor, al wil ik er zelf nog niet dood gevonden worden. Mijn pa rijdt in een Mercedes C-220 en ze wonen in een groot vrijstaand huis.
Zit ik nu echt m'n ouders te verdedigen?.
Zegt mijn oom uit Polen ookquote:Op zondag 15 juli 2007 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
+ 1 scherp.
Nee, hij is al een paar jaar gestopt met werken, op z'n 62e ofzo(was ooit vertegenwoordiger in m.n. Mercedesonderdelen).
hebben mijn ouders geen last van, hoor. Verder halen ze geen vruchtensap bij de Aldi, want ze drinken altijd Dubbelfrisssss.....quote:Op zondag 15 juli 2007 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom meer betalen dan nodig is?
Omdat niet iedereen vruchtensap wil drinken waarbij je meteen een zuuraanval krijgt.
mar maar maar dat zegt die echtquote:
ja lul er maar overheenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
sodeju, ik had fok_dark als skin, maar nu laat ik hem toch maar op fok_silver staan ivm die nieuwe header.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
was het een marokkaan met een burberri tasje ?
Die banner is ook leuk voor de hetero sexuele man hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
sodeju, ik had fok_dark als skin, maar nu laat ik hem toch maar op fok_silver staan ivm die nieuwe header.
Inderdaad, de moeder van TS reinigt nu op haar own special way de kristallen van die gozerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Mocht het een troost zijn: hij neukt nu geen kristallen meer.
...maar wel je moeder![]()
Waarom niet met klanten zelfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zit in de winkel waar ik werk ook met de moeders van klanten te flirten
ow en ook met de vriendinnen van klanten....![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |