quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
.. die voedt die dwegmarmot op!
Ja maar, hij mag toch wel z'n mening geven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kom op hij doet het er toch om? Stompzinnige opmerkingen over Nix maken die geen hout snijden.
---------------- niet doen, lieverquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja mannen die op mannen vallen is vies hè.
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die infoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Mellisa haar tiet ligt er bijna uit.
Ik dacht, ik meld het even.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Jep, homo's hebben aids gemaakt en moeten dood!![]()
Van ieder ander zou ik snappen dat het niet serieus is, maar nu twijfel ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog een vent ook? Ben je gay dan? Samen met Nix in de Darkie geweest?
Dan leg je die info naast je neer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die info![]()
dat is toch standaard zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Ik luister er gewoon niet naar maar ik begrijp dat ze het nog steeds alleen over Huub en Lieke hebben? Sick fucks, ik zeg het je.
Zelfs als "grap" gaat dit te verquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van ieder ander zou ik snappen dat het niet serieus is, maar nu twijfel ik.
Commentaar op de streams he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die info![]()
quote:
Weet je, ga ff een of ander ONZ of KLB topic vervuilen met dit soort bagger... kans van 8 op 10 dat het je een ban oplevertquote:
Bordjes uit de handen slaan, iedereen blij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Zij willen naar beneden en huub en Lieke willen er uit. Eens kijken wie er het eerst op pad is en of die nieuwe poging tot terror weer te laat gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |