Je snapt waarom ik maar gewoon wegblijf hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Neem die waarschuwing gewoon ter harte. En doe het niet meer!
Haar riem zit ook te strak, ze heeft twee en halve hap gegeten en heeft nu kotsneigingen omdat ze zo vol zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef tutjehola het volgende:
Wat heeft die Nada aan, ziet er echt niet uit, sloerie
Als ik alles zie door een Huub/Lieke bril, zie jij alles door een anti Huub/Lieke brilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, je weet toch niet hoe zij zich voelen???
En jij ziet alles door een Huub-Lieke-bril dus ie 6-0 vlieger gaat niet op.
Ik vrees dat je gelijk hebt, ik heb alles netjes bijgelezen, maar zien doet toch meer als lezen, helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gaat een onaangename verrassing krijgen
Volgens mij heeft ze zoiets nog nooit aangehad. Loopt er de heledag aan te trekken enzo... nog wat meer lesjes nodig van amoebequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef tutjehola het volgende:
Dat bedoel ik juist, dat Eric wel dingen tegen anderen kon doen maar als het tegen hem gericht was kon hij het niet aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
en of Eric dat kon! Ik kan me nog zo voor de geest halen dat ze met z'n vijven Lieke aan het taggen waren en wie had toen het hoogste woord?
Eric was net als Huub en nu zijn de rollen omgedraaid. Ik gok zo dat Huub er beter tegen kan dan Eric.
ze had blijkbaar behoefte haar wat mindere punten te benadrukkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef tutjehola het volgende:
Nee ik ben niet voor of tegen Huub/Liekequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles zie door een Huub/Lieke bril, zie jij alles door een anti Huub/Lieke bril![]()
Auoh, maar het is toch schattig wat ze doen, heet dat anal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar uurtjes blijven kijken, vooral naar Amanda en Brain.
LOL huub is degene die met dit soort acties begonnen isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:06 schreef mspoez het volgende:
Ik ben juf, weetje, en ik heb dit soort gedrag gezien in groepen die niet goed werden begeleid door de leerkracht; pestgedrag in zijn zieligste vorm. Huub en Lieke zijn de enige twee die volwassen gedrag laten zien.
Heeft ze dat enorme hoofd ook opgewekt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jongens! Aids krijg je niet. Dat wek je op. Vraag maar aan Amanda.
Zender kapotquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef mspoez het volgende:
Waarom moet Huub naar achter?
Zodat het 6 tegen 1 wordt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef mspoez het volgende:
zodat de rest lieke kan bashenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef mspoez het volgende:
Sloeg ze ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Natas kan naar huis.
Ik zag het ja.. Dat was veel te hard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Natas kan naar huis.
Voor wat ze nu doet zouden Lieke en Natasia eigenlijk een officiële waarschuwing moeten krijgen, wat natuurlijk een exit betekend voor Natasia.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
en wie stond er helemaal van veraf wat te springen?
Dennis!!
Heeft ze weer geslagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Natas kan naar huis.
ik ook niet, ik wilde het ook niet volgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Sloeg ze ?
Ik kon het absoluut niet volgen
Ik hoopte echt dat hij Jaap keihard in z'n bek zou slaan, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een stelletje klootjesvolk.Huub en Lieke ga alsjeblieft weg bij dat stelletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij wel lekker? Huub deed eindelijk eens een keer niets.quote:
Die heeft echt een zwaar probleem met zijn 'Huub de Leider'. Het is net als toen hij er nog was: hij kan gewoon niet aannemen dat Huub eerlijk tegen hem is en misschien sommige dingen van hem wel beter ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Jaap een vuile zak.
Kan je mooi ff een brief schrijven ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef fredfik het volgende:
ik stop nu echt met kijken,echt niet normaal meer!!!!
stijn is zeker met vakantie,en flens is er alleen denk ik
Jammergenoeg heeft hij zijn bekkie nog steeds.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......
EENSCH wat een misselijkheid....ik dacht dat hij nog ietsjes boven die ratten stond maar jaap heeft voor mij voorgoed afgedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij wel lekker? Huub deed eindelijk eens een keer niets.
Zand.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.
en dat gaat ie merken ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit een grapje of is dit echt gebeurd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef kybe het volgende:
Wie sloeg nou Lieke met een plantenpot op haar hoofd?Was dat brian?
Heh?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
Een eerste geslaagde overwinning:
[afbeelding]
Weg bij het stelletje en de eerste de beste nog ff een knal verkopen om vervolgens samen de poort uit te lopen gevolg =>> weg programma!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een stelletje klootjesvolk.Huub en Lieke ga alsjeblieft weg bij dat stelletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde wier wat in zijn gezicht werd gewreven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.
Ik had geen hekel aan eric maar dat hij er alleen voor stond is niet waar. Hij kon tot een bepaalde hoogte altijd terug vallen op gore lellebel manda en hysterische natasja. Brain en Jaap lagen nou ook niet bepaald dwars. Dus eric had nog niets te klagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
alsof je je op zo'n manier winnaar kan noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |