Zand.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.
en dat gaat ie merken ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Jaap een vuile zak.
Is dit een grapje of is dit echt gebeurd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef kybe het volgende:
Wie sloeg nou Lieke met een plantenpot op haar hoofd?Was dat brian?
Heh?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
Een eerste geslaagde overwinning:
[afbeelding]
Weg bij het stelletje en de eerste de beste nog ff een knal verkopen om vervolgens samen de poort uit te lopen gevolg =>> weg programma!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een stelletje klootjesvolk.Huub en Lieke ga alsjeblieft weg bij dat stelletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde wier wat in zijn gezicht werd gewreven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.
Ik had geen hekel aan eric maar dat hij er alleen voor stond is niet waar. Hij kon tot een bepaalde hoogte altijd terug vallen op gore lellebel manda en hysterische natasja. Brain en Jaap lagen nou ook niet bepaald dwars. Dus eric had nog niets te klagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
alsof je je op zo'n manier winnaar kan noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |