Let er uberhaupt iemand op het scriptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat ze de vrouwen in de film met u en mevrouw aanspreken.
Uhh ja? Ik vind de verhaallijn altijd heel boeiend.quote:
maar je bent 15quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jeuj een gedeelde bezigheid, dat zijn weer punten !![]()
Ook een goeie, de vuile pervert!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef Pracissor het volgende:
Hak ze piemel eraf! Dat zal em leren!
10-05-1991 -> 13-07-07quote:
Iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef meta4 het volgende:
Het zou verontrustender zijn, als je vriend daar nooit naar keek.
Dat ze niet als neukpop gebruikt worden en helemaal ondergespoten worden door een groep vatsige mannen. Gewoon lekkere sex dus.quote:
Hoi jong zedelijk groen blaatje,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
Schandalig! Kastreren die vent!
Wat een hufter, nou kom maar hier uithuilen hoor!
Sex!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat ze niet als neukpop gebruikt worden en helemaal ondergespoten worden door een groep vatsige mannen. Gewoon lekkere sex dus.
Ja dat zegt tot nu toe zowat iedereen, maar ik heb net eens een blik in het repertoire geworpen en ik werd er echt niet vrolijk van, laat staan opgewonden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Idd, ik zou me er niet druk om maken zeg. Gewoon meekijken?
![]()
Zal ik je even een facial geven?quote:
Ja das tot daar aan toe, maar wat ik net tegen kwam dat was gewoon ranzige shit!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat ze niet als neukpop gebruikt worden en helemaal ondergespoten worden door een groep vatsige mannen. Gewoon lekkere sex dus.
Volgens mij moet je ook een beetje bi zijn als vrouw om dat lekker te vindenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:33 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ja dat zegt tot nu toe zowat iedereen, maar ik heb net eens een blik in het repertoire geworpen en ik werd er echt niet vrolijk van, laat staan opgewonden.![]()
Volgens mij zit daar best wat in ja! Het doet me echt helemaal niks!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook een beetje bi zijn als vrouw om dat lekker te vindenPiemels zijn niet echt...geil. Tenzij je ze echt kan voelen
![]()
Vertel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ja das tot daar aan toe, maar wat ik net tegen kwam dat was gewoon ranzige shit!![]()
quote:
oh dat valt meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
10-05-1991 -> 13-07-07
Zit 16 jaar tussen....![]()
En legaal om te neukeh!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef starkiss het volgende:
[..]
oh dat valt meedan is t nog net geen jaar verschil
![]()
Bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:37 schreef M_Frohike het volgende:
Kijk voor de grap ff op www.anna-zoekt.nl, persoonlijk vind ik het echt smerig.
Vinden jullie dit echt normaal, dat je vriend daar naar kijkt?
Zo ja, dan zal ik mn smoel verder houden.
Graag gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |