ja vind ik een tikkie zwak, heb je geen eigen mening//quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Jawel. Voorbeeld: Ik stap in een kledingwinkel op zoek naar een stropdas, even rondkijken. Ik kijk liefst altijd even rond voordat ik iets definitiefs aanschaf.
Maar hier werd ik besprongen door de verkoper die vroeg wat ik zocht. En bij het horen van, in dit geval, stropdas trekt hij gelijk heel zijn stellages open, stelt zo eea ten toon en doet eigenlijk zoveel moeite dat ik niet meer echt durfde te weigeren en de beste stropdas heb genomen.
Maar dat terwijl ik in een andere winkel misschien wat meer succes zou hebben gehad.
Ben ik hier de enige mee?
Gebeurt ook met andere kledingdingen.![]()
Jeej, slappe zak hooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Jawel. Voorbeeld: Ik stap in een kledingwinkel op zoek naar een stropdas, even rondkijken. Ik kijk liefst altijd even rond voordat ik iets definitiefs aanschaf.
Maar hier werd ik besprongen door de verkoper die vroeg wat ik zocht. En bij het horen van, in dit geval, stropdas trekt hij gelijk heel zijn stellages open, stelt zo eea ten toon en doet eigenlijk zoveel moeite dat ik niet meer echt durfde te weigeren en de beste stropdas heb genomen.
Maar dat terwijl ik in een andere winkel misschien wat meer succes zou hebben gehad.
Ben ik hier de enige mee?
Gebeurt ook met andere kledingdingen.![]()
Het was een mannelijk iemand.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:03 schreef sjeppert het volgende:
ze moest zeker aan der qoutum komen
Ach, TS heeft het bonnetje nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jeej, slappe zak hooi.
Je gaat toch niet iets kopen wat je niet wilt hebben
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef Schijtgeit het volgende:
Je moet gewoon net als mij zijn, ik moest een spijkerbroek hebben gister en die kostte 40 euro, zegt dat wijf: maar je hebt er 2 voor 60 hoor, kijk maar deze kun je er dan mooi bij doen. Ik zo: nee, ik wil er 1, en toen heb ik afgerekend.
toen je wegliep heeft ze een middelvingertje naar je op gestokenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef Schijtgeit het volgende:
Je moet gewoon net als mij zijn, ik moest een spijkerbroek hebben gister en die kostte 40 euro, zegt dat wijf: maar je hebt er 2 voor 60 hoor, kijk maar deze kun je er dan mooi bij doen. Ik zo: nee, ik wil er 1, en toen heb ik afgerekend.
Niet alleen dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef sjeppert het volgende:
[..]
toen je wegliep heeft ze een middelvingertje naar je op gestoken![]()
Vast wel, maar dat kan mij de pis niet lauw makenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef sjeppert het volgende:
[..]
toen je wegliep heeft ze een middelvingertje naar je op gestoken![]()
Jup, maar ik ben lui. En m'n moeder is een fanatiek lezer. Mooi moment dus om aan de drie-maandelijkse verplichting te voldoen. Ik koop eens in de drie maanden een boek voor m'n moeder (op aangeven van m'n ma) en dat mens is weer gelukkig. Lief toch, zo'n periodiek cadeautje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die kan je na een jaar vast wel opzeggen.
Of zelfs de eerste 7 dagen..
Wat voor boekenkast heeft je ma?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jup, maar ik ben lui. En m'n moeder is een fanatiek lezer. Mooi moment dus om aan de drie-maandelijkse verplichting te voldoen. Ik koop eens in de drie maanden een boek voor m'n moeder (op aangeven van m'n ma) en dat mens is weer gelukkig. Lief toch, zo'n periodiek cadeautje?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |