klassementsmannen gaan niks doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:19 schreef kevin6188 het volgende:
Best een lastige etappe morgen, verwacht niet meteen de grootste namen...
ik zeg: di gregorio!! die gaat morgen verrassenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef ronvgarderen het volgende:
Di gregorio ,Moreau, Gadret ,Wegman, Anton,Voigt, Dekker, Chavanel ,Ballan ,Kirchen,Botcharov,Gerdeman ,Cobo, Contador,Beltran,Mayo, enz enz enz, Wie het weet mag het zeggen
Was het echt Gregerio ik dacht florencio,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:42 schreef Niels1976 het volgende:
rasmussen zal hooguit op de laatste col voor wat punten gaan maar die zal niet in een vroege ontsnapping zitten....wat denken jullie?
shit ik heb veel dezelfde hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Happel het volgende:
Heuj, met stip binnen op plaats 13 in de FokLeague.![]()
Morgen vind ik echt lastige etappes. Vind het dus ook erg moeilijk om negen renners te kiezen.
Heb deze negen nu:
Stefan Schumacher
Alessandro Ballan
Kim Kirchen
Óscar Pereiro
John Gadret
Cyril Dessel
David De la Fuente
Stef Clement
Alexander Botsjarov
Dat is het moeilijkste van dit soort etappes. Voorspellen wat voor een etappe gaat worden. Ik heb deze negen gekozen en zie wel hoe het eindigt. Geen zin om elke 10 minuten mijn negen renners te gaan veranderen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef TheArt het volgende:
Ik heb werkelijk waar maar één van deze. Alleen omdat ik denk dat het echt een andere etappe gaat worden.
Ach vorig jaar had ik Dessel in de eerste 'bergrit'. Toen was het verloop heel anders en werd ook anders verwacht. Nu verwacht ik zo'n scenario niet, dus ja. Het blijft gokken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het moeilijkste van dit soort etappes. Voorspellen wat voor een etappe gaat worden. Ik heb deze negen gekozen en zie wel hoe het eindigt. Geen zin om elke 10 minuten mijn negen renners te gaan veranderen.
Denk je er dan net zo als ik over dat het morgen tussen de klassements renners zal gaan... of is jou scenario dat van hevige sneeuwval op de col en daarme omleiding wat liedt tot een massasprint en een overwinning van Julian Dean (wat natuurlijk ook uiterst aannemelijk is)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach vorig jaar had ik Dessel in de eerste 'bergrit'. Toen was het verloop heel anders en werd ook anders verwacht. Nu verwacht ik zo'n scenario niet, dus ja. Het blijft gokken.
Ik denk nog altijd dat op de Colombiere de vluchters worden ingelopen en dan gaat het in Le Grand Bornand sprinten worden met een groep van 20 a 25 (want er zullen er altijd nog wel terugkomen in de afdaling).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:10 schreef Teizzz het volgende:
[..]
Denk je er dan net zo als ik over dat het morgen tussen de klassements renners zal gaan... of is jou scenario dat van hevige sneeuwval op de col en daarme omleiding wat liedt tot een massasprint en een overwinning van Julian Dean (wat natuurlijk ook uiterst aannemelijk is)
Ik heb natuurlijk wel een team opgesteld. Wel een stuk goedkoper dan de afgelopen week om toch het koersverloop bergop even aan te kijken. Veel goedkopere aanvallers en een paar mannen die eventueel de sprint erachter kunnen winnen. En natuurlijk een Nederlander voor vaderlands glorie. Ik gok dat Savoldelli er niet meer bijzit aan het eind (hij komt toch niet meer zo makkelijk bergop) anders heeft hij zeker een kans in de afdaling. Oh, en geen Rasmussen, die zal zich willen sparen voor morgen waar veel meer punten te halen zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Happel het volgende:
Geen team.
Speel dan niet. Rondemaster zou dat moeten verbieden. Werkelijk triest gewoon.
Mee eens. Ik vind zelfs dat iedereen gewoon altijd verplicht 9 man zou moeten opstellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Happel het volgende:
Geen team.
Ik zit juist meer te denken aan een aankomst met een groep, iig heeft Valverde de kwaliteit om voor de etappezege te sprinten dan, Moreau probeert dat iig ook zeker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Valverde en Moreau zullen in ieder geval geen ruimte krijgen vanuit een lange ontsnapping. Een ontsnapping vlak voor de finish zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar beide renners heb ik niet.
helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Happel het volgende:
Geen team.
Ik zie er niet zo'n probleem in om af en toe iets minder renners in te zetten als je het echt niet weet. Bij de eerste massasprint wil je toch eigenlijk even kijken wie scherp is en wie niet. Maar om constant met halve teams en zo te spelen is wel flauw. Ik vind het ook leuker om er 9 op te stellen persoonlijk. Heb je meer renners om aan te moedigen en kun je ook eens wat outsiders opstellenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:37 schreef kawotski het volgende:
[..]
helemaal met je eens.
Ik speel al jaren en heb altijd 9 renners per etappe ingezet. Maar als ik zie dat de gemiddelde speler nooit 9 renners inzet.. Rondemaster staat toe dat je minder renners inzet, zelfs geen, mijn stelling is dat je altijd 9 renners moet inzetten.
Aangezien niet iedereen dat doet zoek ik ook maar eens naar alternatieven om mijn stand positiever te beinvloeden want ik heb geen zin om in zo'n oortjes-etappe weer 5000 plaatsen te zakken. Het is nu puur een gokspel (ook dankzij de oortjes) en heeft niks meer te maken met kennis van de wielrenners.
Dus met een dagje geen team kan ik weer genieten van de etappe zelf en zit ik me niet op te vreten als niemand in mijn team de eindstreep niet bij de eerste 15 renners zit.
Moreau was ook erg goed in de Dolphine en Kirchen deed vooraan mee in Zwitserland. Volgens mij kunnen ook beide wel een beetje sprinten (Kirchen iig wel), dus ze zijn logische keuzes. Nu is het de vraag of Kirchen meekan als er echt gekoerst gaat worden op de steilere stukken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:13 schreef Venga het volgende:
De etappe van vandaag lijkt enigzins (het slot dan) op de etappe die Weening 2 jaar geleden won. Daar eindigden Valverde, Moreau en Kirchen vooraan in de groepssprint, logisch dus dat deze renners veel zijn gekozen
Als je voor het algemeen klassement gaat is het inderdaad dom om altijd 9 renners op te stellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:08 schreef JelleS het volgende:
Je kan wel zeggen dat je 9 renners moet kiezen, maar als het spel zo in elkaar zit is het vaak alleen maar dom. Het zou wel goed zijn als ze het verplicht zouden maken.
JA DUH...met nooit geen renners invullen zit je nu ook rond de 5000ste plaats. Het gaat er om dat je dmv inzetten je kansen pakt voor een topklassering. Nooit inzetten is nooit winnen is beter gaan patiencen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:21 schreef Lann555 het volgende:
Het veiligste is geen team op te stellen vandaag. Bij de voorgaande dagen was het een kwestie van kiezen tussen 15 sprinters. Nu heb je ongeveer 50 man die kans hebben.
Overigens, het kan wel eens een harde koers worden vandaag, omdat dit DE kans is om Vino de vernieling in te rijden. Die maffe Kazach moet je echt niet nog een dag geven om te herstellen, want dan kunnen er rare dingen gebeuren.
Lann's voorspelling: De koers word hard gemaakt door Caisse d'Epargne en eventueel een CSC en Rabobank. De rest van de favorieten blijven wel bij elkaar, maar men gaan Astana pesten
behalve; KASHECHKIN , niet te duur dus neem ik hemquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
Saait doet al weer aardig moeilijk...
Twijfel over de Astana-rijders
Ik bedoelde dat de etappe van vandaag nogal lastig te voorspellen was. Ik had bijna een miljoen verlies en steeg 40 plekken. Dat soort halve bergritten is een grabbeltonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
JA DUH...met nooit geen renners invullen zit je nu ook rond de 5000ste plaats. Het gaat er om dat je dmv inzetten je kansen pakt voor een topklassering. Nooit inzetten is nooit winnen is beter gaan patiencen.![]()
Ik ga dan zeker niet mijn ploeg samenstellen uit dure jongens.. Ik pak goedkope vluchters en heb elke keer mazzel dat ze erbij zitten. Sprints heb ik ook niet met Freire en mcEwen gespeeld maar toch goed geboerd aangezien ik geen enorm bedrag op McEwen verloor en met 7 uit 9 het gemis op Freire ruimschoots compenseerde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de etappe van vandaag nogal lastig te voorspellen was. Ik had bijna een miljoen verlies en steeg 40 plekken. Dat soort halve bergritten is een grabbelton
Nu nog proberen om het niet weer twintig keer te veranderen de komende uren...quote:Alejandro Valverde
Jaroslav Popovitsj
Alberto Contador
Fränk Schleck
Michael Rasmussen
Christophe Moreau
Igor Antón
Félix Cárdenas
Tadej Valjavec
Mijn aanvallersploeg was een absoluut drama vandaag. Ach ja, morgen beter. En Portal?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ga dan zeker niet mijn ploeg samenstellen uit dure jongens.. Ik pak goedkope vluchters en heb elke keer mazzel dat ze erbij zitten. Sprints heb ik ook niet met Freire en mcEwen gespeeld maar toch goed geboerd aangezien ik geen enorm bedrag op McEwen verloor en met 7 uit 9 het gemis op Freire ruimschoots compenseerde.
Echter voor morgen speel ik wel met de redelijk dure klassementsrijders op Kloden na. Denk dat ik mijn maat Portal ook weer eens erin ga zetten. Daar heb ik vorig jaar leuk puntjes mee gepakt.![]()
De klassieke 10:50 wissel. Dat koste me vandaag De la Fuentesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef jpjedi het volgende:
I
MAar zoals gewoonlijk wissel ik morgen om 10:50 nog 3 keer.![]()
Ik wil nog wat goedkopere vluchters aangezien ik nu een erg voorspelbare dure ploeg heb waar ik waarschijnlijk net zoveel win als verlies (als het al niet vet verlies oplevert.)
Komt eraan..Zit nu eigenlijk van alles te proberen en zit wat in de database van sportwereld te neuzen naar prestaties op soortgelijk terrein eerder dit jaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Mijn aanvallersploeg was een absoluut drama vandaag. Ach ja, morgen beter. En Portal?
Hij is wel goedkoop. Maar als Caisse D'espagne de koers hard wil maken zal hij denk ik aan de bak moeten. Ik zit nog wat in dubio over Karpets. Was wel goed in Zwitserland op een vergelijkbaar terrein. Kirchen overigens ook wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Komt eraan..Zit nu eigenlijk van alles te proberen en zit wat in de database van sportwereld te neuzen naar prestaties op soortgelijk terrein eerder dit jaar.![]()
reken maar dat ie erbij zit morgenquote:
gebaseerd op 2006, jammer dat z'n broertje niet meedoetquote:
inderdaad!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef kawotski het volgende:
[..]
gebaseerd op 2006, jammer dat z'n broertje niet meedoet
quote:Andy Schleck
Voornaam:
Andy
Naam:
Schleck
Geboortedatum:
06/10/1985
Gewicht:
65 kg
Lengte:
183 cm
Nationaliteit:
Luxemburg
Ploeg:
Team CSC
Portret:
ProTour-pnt: 0
Een nieuwe ster werd aan het wielerfirmament geboren. Andy Schleck, in mei aan de Giro begonnen als het kleine broertje van Frank, verliet Milaan als een renner met een eigen naam. De jongste zoon van oud-renner Johnny Schleck veroverde met zijn 2e plaats alle wielerharten en wordt nu al genoemd als toekomstig eindwinnaar van eender welke rittenkoers. De nieuwe Charly Gaul zelfs, zijn 22 jaar ten spijt. De flinterdunne Andy overleefde in Italië alle veldslagen, doorstond met glans de zwaarste Dolomietenritten en overtrof zichzelf in het werk tegen de tijd. Zelfs de Zoncolan, de zo gevreesde moordenaarsberg bracht de Luxemburger niet van zijn stuk. Dankzij zijn 2e podiumplaats werd Andy Schleck de jongste niet-Italiaan ooit op een Giro-podium. Zijn talent wordt fenomenaal genoemd, en velen zien in hem nu al een toekomstig Tourwinnaar.
Pereiro zal aan de bak moeten voor Valverde..Beltran is een goede optie inderdaad. Sastre zie ik niet gaan morgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef PhifeDawg het volgende:
De grote structuur van mijn team zit wel goed. Ik ben alleen aan het twijfelen over een aantal renners. Is Sastre wel zo goed? Kan Kaschkin wel zo lang mee? Beltran/Karpets/Pereiro misschien. Wat kan het leven toch moeilijk zijn.
Ik zie juist meer aanvallers gaan vandaag omdat de rit redelijk kort is en er geensupersteile delen inzitten. Ideaal voor aanvallers. Maar ja..het is moeilijk.. Misschien komt er geen ruimte en komt de bus al snel binnen met deze mannen.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:09 schreef ma3stroh het volgende:
Van 611 naar 356 algemeen
Vandaag natuurlijk de echte klimmers:
Alejandro Valverde
Carlos Sastre
Alberto Contador
Cadel Evans
Denis Mensjov
Michael Rasmussen
Christophe Moreau
Vladimir Gusev
Vladimir Karpets
Hup!
Hij is gisteren gestorven voor die top 10 notering. Na afloop gaf hij aan dat hij reed voor de ritwinst en dat de gele trui een bijkomstige zaak is voor hem. Rogers is nog steeds 'der Kapitän' is voor T-Mobile.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Lann555 het volgende:
Het terrein van morgen zal hem minder liggen. Tis echter wel een renner die bereid is te sterven voor een top 10 notering
Ging over Wegmannquote:Op zondag 15 juli 2007 09:59 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Hij is gisteren gestorven voor die top 10 notering. Na afloop gaf hij aan dat hij reed voor de ritwinst en dat de gele trui een bijkomstige zaak is voor hem. Rogers is nog steeds 'der Kapitän' is voor T-Mobile.
Zie ook Gerdemann gaat gele trui niet verdedigen
Inderdaad. Uiteindelijk zullen er maar twee of drie aanvallers vooruit weten te blijven met daarachter de klassementsrenners.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:03 schreef Almighty het volgende:
Ik gok dat er idd een klein groepje vooruit mag, die vervolgens ingelopen worden op de 2e of laatste col. Ik denk toch wel dat de klassementsrenners vandaag wat gaan laten zien. Als je goed kan klimmen moet je hier je winst pakken, ook al zijn ze niet supersteil.
Nee, die zal altijd net iets te kort komen t.o.v. deze renners.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:13 schreef Almighty het volgende:
Geen Evans?
Evans en Schleck zie ik niet bijbenen als de klassementsrijders ervoor gaan. Ze kunnen leuk fietsen maar zijn in mijn ogen geen bergkoningen.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:22 schreef Almighty het volgende:
Dat denk i kjuist van Schleck. Hij is altijd wel goed, maar niet super.
Ik denk juist dat Schleck een van de verrassingen zal zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:22 schreef Almighty het volgende:
Dat denk i kjuist van Schleck. Hij is altijd wel goed, maar niet super.
Evans is de laatste jaren er toch vrij lastig af te rijden bergopquote:Op zondag 15 juli 2007 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Evans en Schleck zie ik niet bijbenen als de klassementsrijders ervoor gaan. Ze kunnen leuk fietsen maar zijn in mijn ogen geen bergkoningen.
Sastre heeft een probleem met zijn knie en Kloden heeft een botbreuk plus een beknelde zenuw. Zouden mijn keuzes niet zijn voor vandaag. Dan nog liever Vino.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:28 schreef Venga het volgende:
Alejandro Valverde
Cadel Evans
Denis Mensjov
Christophe Moreau
Alberto Contador
Michael Rasmussen
Andreas Klöden
Levi Leipheimer
Carlos Sastre
same herequote:Op zondag 15 juli 2007 11:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sastre heeft een probleem met zijn knie en Kloden heeft een botbreuk plus een beknelde zenuw. Zouden mijn keuzes niet zijn voor vandaag. Dan nog liever Vino.
Sastre was idd het grootste twijfelgeval, Schleck was het alternatiefquote:Op zondag 15 juli 2007 11:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sastre heeft een probleem met zijn knie en Kloden heeft een botbreuk plus een beknelde zenuw. Zouden mijn keuzes niet zijn voor vandaag. Dan nog liever Vino.
Leuk team. Toch weer vertrouwen in Kloden?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef TheArt het volgende:
Dit moet het maar doen:
Alejandro Valverde 4.228.614 4.228.614
Andreas Klöden 4.169.060 4.169.060
Alberto Contador 3.491.686 3.491.686
Cadel Evans 3.453.335 3.453.336
Denis Mensjov 3.191.401 3.191.401
Michael Rasmussen 2.940.000 2.940.000
Christophe Moreau 2.906.532 2.906.532
Andrei Kasjetsjkin 2.199.762 2.199.762
Manuel Beltrán 1.201.140 1.201.140
Heb Moreau en Valjavec ipv jouw kasjetskin en parra... Heb op het laatste moment nog heel erg veel gewijzigd. Ik zie wel, hoop op een mooie etappe.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Alejandro Valverde 4.228.614 4.228.614
Levi Leipheimer 3.691.353 3.691.354
Alberto Contador 3.491.686 3.491.686
Cadel Evans 3.453.335 3.453.336
Denis Mensjov 3.191.401 3.191.401
Michael Rasmussen 2.940.000 2.940.000
Andrei Kasjetsjkin 2.199.762 2.199.762
Iván Parra 1.501.425 1.501.425
Manuel Beltrán 1.201.140 1.201.140
Vino en Kloden er toch maar niet in gezet, daarvoor twee mogelijke aanvallers.
Klinkt niet meer dan logisch. Iedereen scoorde vandaag dus is stijgen lastig. Als je niets inzet verlies je geen startgeld maar win je wel op de verliezers als je maar laag genoeg staat.. Echter een hoge klassering is nooit haalbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef kawotski het volgende:
ik kap met de rondemaster, gisteren dus geen team geselecteerd en ik stijg een vette 3000+ plaatsen, vandaag maar liefst 8 renners in de top 15 waaronder Rasmussen en ik daal 97 plaatsen.. het was leuk..
Wie eindigen er nu op plaats 6,7,8,9 dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:34 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt een stuk makkelijker met de sprints zonder Freire, McEwen, Feillu, Napolitano en Cavendish.
Moreau was te verwachten na de Dauphine. Mayo was denk ik totaal onverwacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef ririndra het volgende:
nummers 1, 3, 5,7,8 en 10. Wie had nu verwzcht dat Mayo als een sphinx uit de as zou herrijzen evenals Moreau ? wel trouwens ongekend hoe ze naar elkaar bleven kijken, Moreau plaatse zelfs een "surplace"
Nu je het zegt ja, dat van de Giro. Totaal vergeten. Ben wel echt benieuwd hoe hij het houdt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef Gitanki het volgende:
Mayo deed het niet slecht in de Giro (won een rit) en was zaterdag ook sterk.
Maar een 40 km klim zie ik hem niet doen morgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef Gitanki het volgende:
Mayo deed het niet slecht in de Giro (won een rit) en was zaterdag ook sterk.
Ik ook niet, maar bij Saunier heeft hij wel weer inspiratie gevonden (en wellicht een goede dokter).quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar een 40 km klim zie ik hem niet doen morgen.
Ronde van Baskenland leek hij alles te kunnen dus waarom niet morgen?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef PhifeDawg het volgende:
Kan die Cobo een beetje dalen dan?
Hij viel me een beetje tegen gisteren. Misschien spaart hij zich voor de Pyreneen?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ronde van Baskenland leek hij alles te kunnen dus waarom niet morgen?
Vino is de man. Groot hart en nooit te beroerd om aan te vallen!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef 80s het volgende:
volgens de Astana ploegleider is Vino helemaal hersteld en zou ie vanaf morgen laten zien dat ie de Tour (kan)gaat winnen. Dat belooft wat![]()
Denk je werkelijk dat Schleck die 40 km gaat bijbenen??quote:Op maandag 16 juli 2007 19:01 schreef 80s het volgende:
ik gok morgen op deze 9:
Alejandro Valverde 4.293.278 4.647.184 Verkoop renner
Michael Rasmussen 3.094.736 3.793.000 Verkoop renner
Cadel Evans 3.635.090 3.620.669 Verkoop renner
Carlos Sastre 3.822.477 3.599.786 Verkoop renner
Fränk Schleck 3.414.220 3.491.334 Verkoop renner
Iban Mayo 3.486.852 3.486.853 Verkoop renner
Christophe Moreau 3.261.205 3.261.205 Verkoop renner
Denis Mensjov 3.221.831 3.221.831 Verkoop renner
Andrei Kasjetsjkin 2.315.539 2.379.774 Verkoop renner
Onderschat Schlecks klimmerscapaciteiten niet. En die Evans is er ook altijd wel weer bij helaas. Ik zet mijn geld op Valverde, in een sprint met een selecte groep. Verder denk ik dat Vino morgen een charge gaat plaatsen, gewoon om weer even te laten zien dat hij er is.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat Schleck die 40 km gaat bijbenen??
Sastre heeft aanhoudend last van zijn knie schijnt.
Evans twijfel ik ook over.
Vino wordt het toch wel denk ik morgen. Het is voor hem erop of eronder!
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Happel het volgende:
Denk dat Vino in de Alpen poogt om zo min mogelijk tijd te verliezen en in de Pyreneën zijn slag slaat.
Valverde is dan ook een laffe hond.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef jpjedi het volgende:
Tja Valverde zou gister ook moeten gaan maar doet het ook niet.
Dus Kloden mits fit?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef Cootz het volgende:
Precies, als er íemand morgen niet gaat aanvallen, dan is het Vino wel.
Die hond is in topvorm... zie die blik... duidelijk een klant van Fuentes!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef Gitanki het volgende:
Piti!!
[afbeelding]
Links valv. rechts z'n laffe hond piti
als de hond van hem net zo is als het koersgedrag van valverde dan kun je er gerust inbreken. Aanvallen ze ie nooit.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef Gitanki het volgende:
Piti!!
[afbeelding]
Links valv. rechts z'n laffe hond piti
Die krijgt vast geen kans. of ze geven hem een dit keer een uur, kijken of hij dan wel de tour in 1 jaar kan winnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dus Kloden mits fit?
En als Valverde laf gaat rijden krijgt Pereiro zeker een kans.
Nou als ie in je wiel gaat zitten is ie zeer gevaarlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
als de hond van hem net zo is als het koersgedrag van valverde dan kun je er gerust inbreken. Aanvallen ze ie nooit.![]()
Ik heb een autoquote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nou als ie in je wiel gaat zitten is ie zeer gevaarlijk.
Dan gaat ie nog wel aan de trekhaak hangen, of in de kofferbak ziten, desnoods frot ie zich nog in een wiel.quote:
Hehe, ik ken het. Gelukkig heb ik ook nog andere toto's waar mensen in staan die ik liever niet zie winnen, dus hoef ik er niet aan te denken.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Moreau zou wel weer eens hoog eindigen, maar die weiger ik in mijn team op te nemen. Straks ga ik zitten hopen dat hij een goede uitslag rijd, terwijl ik echt een hoop dat hij door het ijs zakt. Die gedachten gaan niet samen, dan maar niet in mijn rondemaster.
En Moreau is een heldquote:Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef JelleS het volgende:
[..]
Hehe, ik ken het. Gelukkig heb ik ook nog andere toto's waar mensen in staan die ik liever niet zie winnen, dus hoef ik er niet aan te denken.
[quote]
dat is wel handig ja. ik twijfel nog met kloden en vino. Eigenlijk moeten ze morgen wel, kloden kan het fysiek denk ik, vino weet ik niet zo. en kan mayo weer goed mee? en misschien kan cobo er langer bij blijven?
Heb ik ook aan gedacht, maar denk toch dat hij de Galibier niet overleeft (en in de afdaling niet kan terugkeren). Heb ook even aan een ontsnapping van Boogerd gedacht, maar als we die deze Tour nog mogen verwachten, denk ik dat dat eerder in de Pyreneeën gebeurt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:21 schreef ronvgarderen het volgende:
Ik ga gokken met Kirchen ,in de hoop dat hij niet teveel op de klim verliest, in de afzink er bij komt, en dan het sprintje bergop Moreau verslaat.Al is het alleen maar om T-Mobile nog een goede dag tebezorgen na al die ellende.Voor het geel hoeven ze ook niet meer terijden dus wie weet .
Kirchen heb ik al een hele tijd in bergetappes er tussen zitten met inderdaad de hoop dat hij eindelijk eens een keer echt doorbreekt. Barst van het talent alleen vind ik het in the mean time vooralsnog geen "real winner". een beetje zoals Maarten eergisteren over Arroyo zei (alleen schat ik Kirchen wel degelijk hoger in dan Arroyoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:21 schreef ronvgarderen het volgende:
Ik ga gokken met Kirchen ,in de hoop dat hij niet teveel op de klim verliest, in de afzink er bij komt, en dan het sprintje bergop Moreau verslaat.Al is het alleen maar om T-Mobile nog een goede dag tebezorgen na al die ellende.Voor het geel hoeven ze ook niet meer terijden dus wie weet .
Tering jij durft! Ik heb het overwogen maar het is superlink.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:08 schreef TheArt het volgende:
Ik gok dat vandaag de groten niet gaan. Misschien een aanvalletje van Vinokourov, die daarna merkt dat de rest heel simpel meekan en dan de benen stilhoudt.
Op de gok (ook al sta ik 521e algemeen):
Alejandro Valverde 4.647.183 4.647.184
Juan José Cobo 2.723.681 2.723.682
Kim Kirchen 2.717.487 2.717.488
Mauricio Soler 2.133.551 2.133.551
Michael Boogerd 1.904.016 1.904.017
Alexander Botsjarov 1.220.693 1.220.694
Ludovic Turpin 789.470 789.470
Mikel Astarloza 776.201 776.202
Kanstantsin Siutsou 663.420 663.420
Ik heb op één na dezelfdequote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:59 schreef jpjedi het volgende:
Naam Gekocht voor Huidige prijs
Alejandro Valverde 4.647.183 4.647.184 Verkoop renner
Andreas Klöden 3.960.607 3.960.607 Verkoop renner
Michael Rasmussen 3.793.000 3.793.000 Verkoop renner
Alexander Vinokoerov 3.628.909 3.628.910 Verkoop renner
Cadel Evans 3.620.668 3.620.669 Verkoop renner
Alberto Contador 3.557.102 3.557.102 Verkoop renner
Fränk Schleck 3.491.334 3.491.334 Verkoop renner
die heeft zich ook pas na zoveel etappes aangemeld bij de Fokleague toen ie zag dat het goed gingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef jpjedi het volgende:
team van de nummer 1:
Alejandro Valverde 4.228.614 4.647.184
Cadel Evans 3.453.335 3.620.669
Alberto Contador 3.491.686 3.557.102
Fränk Schleck 3.491.334 3.491.334
Iban Mayo 3.486.852 3.486.853
Christophe Moreau 2.906.532 3.261.205
Denis Mensjov 3.191.401 3.221.831
Juan José Cobo 2.723.681 2.723.682
Kim Kirchen 2.717.487 2.71.488
Logtenburg staat ook lekker trouwens.![]()
Tsja, het is gewoon de etappe inschatten. Voor hetzelfde geld gaan de toppers inderdaad niet en dan zit je daar met je super dure team.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tering jij durft! Ik heb het overwogen maar het is superlink.
Als je hiermee scoort dan heb je het wel verdiend en je stoot zeker door naar de top algemeen.![]()
Alpe d'Huez bedoel jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Razor21 het volgende:
Zal wel niet goed zitten en misschien ook wel een stomme vraag :
Wanneer is Aple D' uez eigenlijk? Kan hem nergens terug vinden op etappe lijst...of snap ik nu iets niet![]()
Bijna hetzelfde als jij, behalve dat ik Kasjetskin heb ipv van Evans. Ik gok op een comeback van Astana. En die Evans vind ik ook een duf figuur, dus die neem ik lekker nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:59 schreef jpjedi het volgende:
Naam Gekocht voor Huidige prijs
Alejandro Valverde 4.647.183 4.647.184 Verkoop renner
Andreas Klöden 3.960.607 3.960.607 Verkoop renner
Michael Rasmussen 3.793.000 3.793.000 Verkoop renner
Alexander Vinokoerov 3.628.909 3.628.910 Verkoop renner
Cadel Evans 3.620.668 3.620.669 Verkoop renner
Alberto Contador 3.557.102 3.557.102 Verkoop renner
Fränk Schleck 3.491.334 3.491.334 Verkoop renner
Oh ok bedankt ik zie het al :quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alpe d'Huez bedoel je? Die zit er niet elke Tour in
.
Ach, goede nieuws is dat niemand hem heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef dwerg het volgende:
't Is wel aardig als je bijna de hele top 10 hebt, maar zonder de winnaar levert het uiteindelijk toch niks op.
na vandaag gezakt naat plekkie 5, maar gestegen naar de 127e positie in het algemene klassementquote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef Steven250 het volgende:
Ik had vandaag 1,2,3,4,6,8,9,10 en rogers, maar die viel uit. Doe daardoor mooi mee met een 4e plaats in de fok league
Net of dat iets zegtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef jpjedi het volgende:
Voor morgen ga ik voor de vluchters!
Wegmann had ik hoog staan als vluchter maar die knalde er aardig af vandaag.
Iglinsky
Kirchen
Gilbert
Auge
Flecha
De la Fuenta
JA inderdaad..heb je gelijk in..had hem als vluchter staan bij paar dagen geleden en toen zat hij er redelijk bij. Nu staat hij inderdaad stukje sterker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net of dat iets zegtIedere renner van deze knalde er hard af, op Kirchen na. En denk je echt dat ze de nummer tien van het klassement laten ontsnappen
Schumacher is wel een dure gok hoor.. Kost je zwaar geld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Happel het volgende:
Heuj!
Stefan Schumacher
Alessandro Ballan
Bernhard Kohl
John Gadret
Philippe Gilbert
Martin Elmiger
Alexander Efimkine
Johann Tschopp
Benoît Vaugrenard
Boeit niet. Het is nou niet zo alsof ik dit spel ga winnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat je morgen beter niets kan inzetten...![]()
Nah niet mijn stijl! Gewoon gokken dus!
[..]
Schumacher is wel een dure gok hoor.. Kost je zwaar geld.
Hoeveelste sta jij eigenlijk Lann?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef Lann555 het volgende:
Alexander Efimkine
Rik Verbrugghe
Maxim Iglinskiy
Bram Tankink
Bert Grabsch
Benoît Vaugrenard
Stéphane Goubert
Grischa Niermann
Ralf Grabsch
Zomaar wat willekeurige vluchters. Net geen 9 miljoen bij elkaar dus ook niet al te duur
Redelijk goede sprinter van Lampre.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef PhifeDawg het volgende:
Alessandro Ballan 2.728.979 2.728.980 Verkoop renner
Philippe Gilbert 1.850.716 1.850.716 Verkoop renner
Alexander Efimkine 1.575.623 1.575.624 Verkoop renner
Juan Antonio Flecha 1.348.733 1.348.734 Verkoop renner
Pierrick Fédrigo 1.260.498 1.260.499 Verkoop renner
Stéphane Augé 844.534 844.534 Verkoop renner
Benoît Vaugrenard 781.509 781.509 Verkoop renner
Ralf Grabsch 630.249 630.249 Verkoop renner
Claudio Corioni 630.249 630.249 Verkoop renner
Ik heb werkelijk geen idee wie Corioni is![]()
Grischa Niermann moet in de buurt van Rasmussen blijven. Ik gok zelf op een spurt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef Lann555 het volgende:
Alexander Efimkine
Rik Verbrugghe
Maxim Iglinskiy
Bram Tankink
Bert Grabsch
Benoît Vaugrenard
Stéphane Goubert
Grischa Niermann
Ralf Grabsch
Zomaar wat willekeurige vluchters. Net geen 9 miljoen bij elkaar dus ook niet al te duur
Bingo..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef Gitanki het volgende:
Dit is dus mijn bingokaart:
Alessandro Ballan
Jens Voigt
Inaki Isasi
Matthieu Ladagnous
Manuel Quinziato
Thomas voeckler
Pierrick Fedrigo
Bram Tankink
Benoit Vaugrenard
Heb met de gedachte gespeeld..maar het is niet leuk en beetje laf imo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
De nummers twee en vier hebben helemaal geen team samengesteld.
jij zit goed met drie an op 5 minuten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef PrinceSL het volgende:
Robert Hunter 3.977.441 3.977.441
Stefan Schumacher 3.346.728 3.346.729
Alessandro Ballan 2.728.979 2.728.980
Patrice Halgand 1.890.748 1.890.748
Jens Voigt 1.764.698 1.764.698
Iñaki Isasi 1.676.463 1.676.463
Staf Scheirlinckx 1.575.623 1.575.624
Juan Antonio Flecha 1.348.733 1.348.734
Sylvain Chavanel 1.241.591 1.241.591
Mijn team dan maar. Heb de eerste week gemist dus gewoon elke dag maar gokken. Als ik om het klassement had meegedaan had ik trouwens vandaag ook geen renners geselecteerd denk ik. Je kan het laf noemen, maarja, het hoort wel bij het spelletje. Je hoeft niemand te selecteren.
4quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij zit goed met drie an op 5 minuten.![]()
Ik heb er maar eentje, Voigt dus.. ff duimen dat hij dan ook wint.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef jpjedi het volgende:
Nick Nuyens 2.520.997 2.520.998 Verkoop renner
Philippe Gilbert 1.850.716 1.850.716 Verkoop renner
Juan Antonio Flecha 1.348.733 1.348.734 Verkoop renner
Maxim Iglinskiy 1.304.616 1.304.616 Verkoop renner
Thomas Voeckler 1.285.708 1.285.709 Verkoop renner
Matteo Tosatto 1.260.498 1.260.499 Verkoop renner
Sylvain Chavanel 1.241.591 1.241.591 Verkoop renner
Bram Tankink 967.777 967.778 Verkoop renner
Nicolas Portal 850.836 850.837 Verkoop renner
Kijken wie het eerste zijn rijtje vol heeft Gitanki![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |