TIP : Geef op de kaart geen specifieke spelinformatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 of 2 dagen. Als het al weken duurt, dan is de brief in de prullenbak verdwenen.
Zou zo maar kunnen, volgens mij zit huub tochwel op de schopstoel en daarom raken de groupies in paniekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:24 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat die intens gemene Flens alle kaarten ongezien in de vuilisbak pleurt.
Whehehe.
Ik ook.quote:
iedereen is gewoon even erg in dat huis, huub en lieke included. dus ik zie niks voor zon postkaartactie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat betreft Lieke, zij gaf Eric een koekje van eigen deeg. Hij heeft haar diverse malen in groepsverband aangepakt.
Eric was duidelijk het type van klappen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Nou.... dat hielp de vorige keer ook niet ergquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als al die zwakzinnige kaartjes toch bezorgd worden kan die hele COS-meute nooit meer klagen dat de redactie tegen Huub is.![]()
APK laten we eens iets verzinnen, want er zijn ook vele Huubhaters maar die laten zich niet zo zien in de COS.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef APK het volgende:
Hoe kunnen de anti-Huubers zich eigenlijk laten horen?
Er zijn er in dit topic bijna evenveel als Huubfans....
Straks denkt hij nog dat hij populair is.![]()
Ja, hoe zou dàt nou komen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef noucky het volgende:
[..]
want er zijn ook vele Huubhaters maar die laten zich niet zo zien in de COS.
Post van intelligente kijkers wordt niet doorgegeven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef noucky het volgende:
Gewoon een tegenactie ? Kaartenactie TEGEN Huub en/of Lieke.
Weet ik niet. Wel heb ik van de week een opmerking in de COS geplaatst dat ik het erg vond dat ik van iemand las die zei: Sorry dat ik het zeg maar ik ben het wel eens met Brian.quote:
De volwassen manier waarop hij met de terror van Huub en alle andere bewoners omging, zie ik Huub zelf nog niet kunnen tonen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
Eric was duidelijk het type van klappen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Na 23.00u is de COS over het algemeen leesbaarder en genuanceerder dan overdag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:38 schreef noucky het volgende:
Weet ik niet. Wel heb ik van de week een opmerking in de COS geplaatst dat ik het erg vond dat ik van iemand las die zei: Sorry dat ik het zeg maar ik ben het wel eens met Brian.
Dit zegt voor mijn gevoel dat iemand dus bang is iets positiefs te zeggen over Brian. Dan vraag ik me af waar komt die angst vandaan. Ieder heeft het recht zijn/haar mening te mogen verkondigen.
Ik hoop dan ook dat er meer positiviteit richting andere bewoners wordt geuit, want die zijn er heus wel, alleen lezen we dat te weinig ( van de Huubfans vooral ).
Ik denk dan ook zeker te weten dat als er meer positiviteit wordt geuit richting andere bewoners en meer kritiek richting Huub, de COS lezers beter geïnformeerd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |