Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).
6 tegen 1 dus.
Verder geen problemen met de actie, maar als het namens FOK! gebeurt, moet er wel even toestemming gevraagd worden aan de eigenaar.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.
ja preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.
Toppio ouwe rukker, ga vooral door zelfs ik begin een verhoogde bloeddruk te krijgen, als dit nog even doorgaat gaat dat Geert Wilders veel stemmen opleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Verstuurd..ik heb een foto van de vette pens van Nadia opgeladen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Verstuurd..ik heb een foto van de vette pens van Nadia opgeladen.
Onder aan de main page van het DGK subforum heb je de mogelijkheid te kiezen hoe oud de topics zijn die weergegeven worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
zeg, hoe kan ik bij de veel ouder cossen komen die niet op de eerste pagina van het dgk subforum staan?
hebbes, dankquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder aan de main page van het DGK subforum heb je de mogelijkheid te kiezen hoe oud de topics zijn die weergegeven worden.
Iedere keer als er een nieuw topic in dit forum wordt geopend, zie je weer van die psycho's verschijnen die het programma menen te moeten afzeiken. Waarom halen ze niet gewoon dit forum uit hun active topics list. Dan krijg je nooit meer een topic van DGK te zien als je op 'active topics' klikt. .quote:
Eric huilde toch met de vijand, terecht dat Huub hem heeft weggeterroriseerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga Eric maar een kaartje sturen.
Dat was met zijn alle tegen 1.
Hem isoleren in het kantoor, en dan hem omstebeurt een niet oprecht weltrusten gaan wensen, dat pestidee kwam uit het brein van Huub.
Toen hij nog non-stop rocker was, en dacht dat maandenlang te kunnen volhouden.
Met zijn alle tegen 2 is zoveel minder erg dan iedereen tegen 1.
Ow! okee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere keer als er een nieuw topic in dit forum wordt geopend, zie je weer van die psycho's verschijnen die het programma menen te moeten afzeiken. Waarom halen ze niet gewoon dit forum uit hun active topics list. Dan krijg je nooit meer een topic van DGK te zien als je op 'active topics' klikt. .
je kan ook via www.kaartjeposten.nl een foto uploaden.... gaat bij mij primaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft een goeie foto.
Kaartenhuis weigert foto's.
Ja, ik heb caps nog vanaf 23 september vorig jaar. Ongeveer 16.000 waarvan ruim 10.000 gepost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.
Stuur 'm een PM!
Ze krijgen heel veel niet binnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef miljonairliekecom het volgende:
ik heb 2 weken geleden ook al brief gestuurd naar lieke maar volgens mij nog steeds niet aangekomen in de villa =S
hoe lang duurt het ongeveer voordat de miljonairs het krijgen?
1 of 2 dagen. Als het al weken duurt, dan is de brief in de prullenbak verdwenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef miljonairliekecom het volgende:
ik heb 2 weken geleden ook al brief gestuurd naar lieke maar volgens mij nog steeds niet aangekomen in de villa =S
hoe lang duurt het ongeveer voordat de miljonairs het krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |