quote:LittleBigPlanet uitgesteld tot herfst 2008
LittleBigPlanet is een speelse 2D-game die er prachtig uitziet dankzij de 3D-animaties die gebruikt worden en fantastisch platformplezier belooft. Omdat iedereen zelf levels zal kunnen maken en deze via het PlayStation Network kan delen met iedereen, beloofd deze game een hoop plezier en vooral een erg lange speelduur.
Helaas was onlangs al bekendgemaakt dat er geen demo meer van dit spel zou komen in 2007, maar aangezien de releasedatum op begin 2008 stond zou een vroege demo zeker tot de mogelijkheden behoren. Helaas is nu bekendgemaakt op de serieus te nemen PlayStation-blog ThreeSpeech dat de game is uitgesteld tot het derde kwartaal van 2008. Voor iedereen die reikhalzend uitkeek naar deze game hieronder nog een leuk filmpje van het spel.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef Cyberia18 het volgende:
You get my point.
Breng dan ieder geval een openbare beta uit. Kan de community er ook even van proeven in plaats van de mensen alleen maar lekker te maken
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef HAL9000S het volgende:
Het concept is echt geniaal, deze game moet ik even in de gaten houden.
Goed kans wat je daar zegt! mja ach ik maal er niet meer om, ze brengen tegenwoordig zoveel uit dat er genoeg keuze is tot de game daar is... mja ik geef toe leuk is anders..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:49 schreef Mindstate het volgende:
Voorjaar? Ik zie hier toch echt staan in de herfst..
Ik denk eigenlijk dat het puur om de poen gaat, in de periode na herfst (incl. kerst enzo) is gewoon doorgaans meer te verdienen.
Ik vind eerlijk gezegd dat er nog verdomd weinig leuks uit is voor de bedragen die ze er voor vragen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Goed kans wat je daar zegt! mja ach ik maal er niet meer om, ze brengen tegenwoordig zoveel uit dat er genoeg keuze is tot de game daar is... mja ik geef toe leuk is anders..
??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:06 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt me tof dit!
wat is er mis met zijn uitspraak?quote:
Hele lastige uitspraak inderdaad.quote:
quote:LittleBigPlanet on UK Launch Pad
Sony working towards September release.
UK, January 4, 2008 - Sony's great white hope - the quite wonderful looking LittleBigPlanet - looks nearer to finding its way into our homes, with Sony insiders confirming they are working to get the game out in the UK for this September.
The game - which was unveiled to universal applause at last year's Games Developer Conference - is currently being developed by British company Media Molecule. It is one of the highest profile exponents of a new generation of games placing an emphasis on creativity, giving players a blank canvas to explore co-operatively and making full use of the PlayStation Network to deliver patches and user generated content. It's continued to impress at subsequent outings at E3 and the Tokyo Game Show, and if it manages to realise its lofty ambitions it could well prove to be Sony's killer app.
The September release date may be a little later than many had hoped - initial mummurings suggested the first quarter of this year - but at least it gives us something to look forward to towards the end of the year. As soon as more concrete details emerge, we'll be sure to let you know.
quote:Nieuwe informatie Little Big Planet onthuld
Maandag 07 januari 2008 - Sony Computer Entertainment heeft gisteren avond op de Consumer Electronics Show (CES) 2008 in Las Vegas een en ander uit de spreekwoordelijke doeken gedaan over haar originele puzzelgame Little Big Planet. In dit spel zul je levels moeten doorkruisen door allerlei obstakels te trotseren, samenwerking staat dan ook centraal.
Op de CES werden een en ander aan nieuwe features getoond, zoals uitgebreidere emoties op de gezichten van de sackboys. Met een enkele klik op de D-pad laat je je character glimlachen, tover je een grijns van oor tot oor op het gezicht of schakel je over naar standje onweer. Natuurlijk hebben deze verschillende emoties de nodige gebalde vuisten en gebaren tot gevolg.
Bovendien kunnen de personages zich nu ook van voren naar achteren verplaatsen op het scherm, in plaats van enkel van links naar rechts te kunnen lopen.
Voor het opbouwen van een eigen level zijn natuurlijk hordes aan texturen, objecten en vormen waar je al je creativiteit mee kunt uiten, maar ook zijn er presets waarmee je het level in een wip kunt veranderen in bijvoorbeeld een woestijn.
Al deze mogelijkheden kunnen natuurlijk ook tot gevolg hebben dat er volwassen content online verschijnt, hier zal echter een rating systeem voor komen en er zullen de nodige controles worden gehouden.
inderdaad. Zou me tof lijken als ze eindelijk alles eens op orde hebben. Vette concurrentie tussen sony en microsoft kan alleen maar meer fun voor ons betekenenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...september. Voorlopig dus nog geen reden om een PS3 te halen.
public betaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:
LittleBigPlanet CES 2008 Presentation Video
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef lennartb.nl het volgende:
doet me hier een beetje aan denken
[ afbeelding ]
edit: oeps, nu wel
das nie waar hij is er nog wel maar gaat nu showtime hetenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat er nog verdomd weinig leuks uit is voor de bedragen die ze er voor vragen.
LBP is echt een typisch multiplayer spel dat ik gewoon moet hebben, gewoon fun hebben met meerdere mensen thuis op de bank. En 'vroeger' gebruikte ik daar de crash-mode voor van Burnout, maar die is er ook al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |