Die kerel is best grappigquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
E3 2007 Character Interaction Interview HD
![]()
![]()
![]()
Het is volgens mij gewoon de bedoeling om van de linkerkant naar de rechterkant te komen. En daarvoor kun je zelf ook allemaal levels bouwen en downloaden.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:02 schreef Inorbit het volgende:
lijkt mij ook een erg vet spel, maar word het een soort van lemmings, of kan je gewoon een beetje aankloten, want in het laatste geval lijk het me vrij snel te gaan vervelen
Nope, komt op Bluray uit heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef Gstyles het volgende:
het lijkt mij echt een superspel! sowieso wat ik tot nog toe gezien heb is echt![]()
wordtie trouwens downloadable? dacht dat ik ergens zoiets las.....
Wat verwacht je anders?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Kost dat geld?
Dit filmpje is echt hardstikke leuk. Dit laat zien hoe je met de tools in de game kunt gaan spelen! zeker een game om een PS3 voor aan te schaffen... jammer dat het nog even duurt voordat hij uitkomtquote:Gamespot Gameplay Demonstration
Het schijnt dat het een gesloten beta gaat wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Must-have deze titel
Is de beta trouwens open voor iedereen of is het gelimiteerd aan een aantal users?
Stickers worden ook vanuit het toolsset gebruiktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef KoosyNL het volgende:
en zaken als stickers enzo?? Ik denk dat het de creativiteit zeer ten goede komt als mensen die kunnen toevoegen via het Inet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |