abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51435193
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef devv05 het volgende:
Van Geel verras ons de komende twee weken met een paar mooie transfers s.v.p.
Ik hoop het ook ja. Hij wil aanvallers die er meteen staan. Ik zou echt niet weten wie er moeten komen. Maar Boussoufa voor op links lijkt mij wel leuk.
pi_51435225
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:28 schreef Messenga het volgende:

[..]

Vieri is onhaalbaar. Bologna zit ie nu bij toch? Een brede bank hou je onmogelijk altijd goed tevreden. Een bank hoort een groep jeugdspelers te zijn die zich direct aanpassen aan het wedstrijdniveau, Wat Mitchell Donald goed doet.
Ik weet niet of Vieri zo onhaalbaar is, die gast wil gewoon een club en bij Ajax speelt ie op redelijk niveau. Volgens mij is hij zonder club en van waarde voor de aanvallers. PSV had een veel te smalle bank afgelopen seizoen en dat brak ons bijna op. Maar goed, PSV heeft wellicht een andere aanpak dan Ajax.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:51:14 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51435234
Verschil is dat de grote namen van Feyenoord een ex-Feyenoorder, een aanvaller op z'n retour en een protege van Bert van Marwijk zijn. Wij hebben al een verdediger op retour, een oud-Ajacied en een "protege" van Henk ten Cate binnen gehaald afgelopen jaar. Nu moeten we uit een ander vaatje zien te tappen, aangezien Barcelona geen haalbare spelers voor ons heeft en het vertrek van Ten Cate bij Barcelona ook alweer een jaar langer terug is.
pi_51435256
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:46 schreef twi het volgende:
PSV speelt vooral uit heel erg passief.
Klopt en we hadden het afgelopen jaar de mazzel dat de thuisspelende clubs steeds volle bak gingen aanvallen. Tsja, en met Koné en Farfán ben je dan dodelijk in de counter.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:52:59 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51435289
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet of Vieri zo onhaalbaar is, die gast wil gewoon een club en bij Ajax speelt ie op redelijk niveau. Volgens mij is hij zonder club en van waarde voor de aanvallers. PSV had een veel te smalle bank afgelopen seizoen en dat brak ons bijna op. Maar goed, PSV heeft wellicht een andere aanpak dan Ajax.
Atalanta moet voor Vieri toch wel een gelijk salaris kunnen bieden als dat Ajax hem zou kunnen bieden? Z'n salariseisen waren te hoog, dus zullen die dat voor Ajax ook wel zijn.
pi_51435290
quote:
Sneijder staakt training met blessure

Wesley Sneijder heeft de Ajax-training tussentijds moeten verlaten. De Ajacied raakte geblesseerd aan naar wat het lijkt zijn lies en kon daardoor niet verder trainen.
De ernst van de blessure is nog niet bekend. Op de trainingssessie deed de spelverdeler slechts een half uur mee.
Wanneer is de voorronde champions league eigenlijk?
lollig
pi_51435291
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik hoop het ook ja. Hij wil aanvallers die er meteen staan. Ik zou echt niet weten wie er moeten komen. Maar Boussoufa voor op links lijkt mij wel leuk.
Voor Boussoufa moet je flink dokken hoor, die laat Anderlecht echt niet zomaar gaan.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51435322
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vind alleen van Bronckhorst(feyenoord in hart en nieren) en Makaay grote namen.

De Cler en Hofland.....tja
Dat zijn er dan toch al 2.
Vergeet Sahin niet, groeibriljantje.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 16:53:58 #34
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51435328
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Klopt en we hadden het afgelopen jaar de mazzel dat de thuisspelende clubs steeds volle bak gingen aanvallen. Tsja, en met Koné en Farfán ben je dan dodelijk in de counter.
en ik denk dat dat met Danko ipv Kone nog wel een stukje dodelijker wordt...
pi_51435363
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:52 schreef twi het volgende:

[..]

Atalanta moet voor Vieri toch wel een gelijk salaris kunnen bieden als dat Ajax hem zou kunnen bieden? Z'n salariseisen waren te hoog, dus zullen die dat voor Ajax ook wel zijn.
Wellicht, maar bij Ajax speelt ie Europees, doet ie mee om de titel en kan hij zijn wat besmette naam die hij in Italië heeft achetr zich laten. Bovendien spreekt hij goed Engels dus kan hij zo mee bij Ajax. Ik zou gewoon eens een balletje opgooien hoor.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:55:03 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51435378
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat het briljantje gewend is in Rotterdam en gaat groeien, moet 'ie weer een enkeltje Dortmund kopen.
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik denk dat Danko hopeloos gaat falen en Kone gewoon het net gaat weten te vinden.
pi_51435414
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zou best kunnen ja, doelgerichter is hij in ieder geval wel maar dat ben ik nog wel. Is Lazovic een beetje rap?
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 16:56:55 #38
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51435439
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zou best kunnen ja, doelgerichter is hij in ieder geval wel maar dat ben ik nog wel. Is Lazovic een beetje rap?
Volgens mij kan hij aardig rennen en zo niet dan compenseerd hij dat met zijn techniek..
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:57:05 #39
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51435442
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij heeft afgelopen seizoen bij Dortmund maar weinig gespeeld en ik heb ook niet superveel van hem gezien om nou te kunnen zeggen dat het zo'n topper in wording is.

Maar ik vraag me gewoon af aan wat voor spelers ajax dan als versterking denkt, welke ook haalbaar zijn.

Ook in de verdediging lijkt het mij voor jullie gewenst dat daar nog wat versterking komt voor het geval Japie weer iets krijgt en maar de helft of minder van de wedstrijden kan spelen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 17:02:46 #40
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51435604
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij heeft afgelopen seizoen bij Dortmund maar weinig gespeeld en ik heb ook niet superveel van hem gezien om nou te kunnen zeggen dat het zo'n topper in wording is.

Maar ik vraag me gewoon af aan wat voor spelers ajax dan als versterking denkt, welke ook haalbaar zijn.

Ook in de verdediging lijkt het mij voor jullie gewenst dat daar nog wat versterking komt voor het geval Japie weer iets krijgt en maar de helft of minder van de wedstrijden kan spelen.
Met het schijnbaar onuitgesproken uit te geven budget van max. 5 miljoen zie ik het somber in...
pi_51435657
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef PyTh het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat voor transfers we dan aan moeten denken.

Echt grote namen zie ik eigenlijk niet zo 1,2,3 naar ajax komen zonder de zekerheid van Champions League voetbal aankomend seizoen.
Gabri, Stam, Davids en Roger kwamen vorig jaar ook zonder CL (zekerheid).
pi_51435705
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik vind 24 wedstrijden in het eerste van Dortmund nou niet bepaald "weinig gespeeld"
Ook al waren ze lang niet allemaal als basisplaats.

Welke spelers als versterking worden gezien weet ik niet, maar je weet wel wat je met Nilsson en Suarez binnen haalt.
Van Xabi Prieto moet je maar kijken wat het wordt als ie komt. Het kan de nieuwe Gabri worden maar ook zomaar de nieuwe Roger.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 17:09:48 #43
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51435813
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind 24 wedstrijden in het eerste van Dortmund nou niet bepaald "weinig gespeeld"
Ook al waren ze lang niet allemaal als basisplaats.

Welke spelers als versterking worden gezien weet ik niet, maar je weet wel wat je met Nilsson en Suarez binnen haalt.
Van Xabi Prieto moet je maar kijken wat het wordt als ie komt. Het kan de nieuwe Gabri worden maar ook zomaar de nieuwe Roger.
Dat gevoel heb ik met Nillson en Suarez nou ook. Nillson vond ik wel goed spelen maar vooral in combinatie met Alves, en Suarez vond ik juist enorm een hype waar men bij de 2e wedstrijd al over hem werd gesproken als "het wonderkind uit het noorden". Ik zie liever een ervaren spits komen...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:12:58 #44
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51435905
Zal nog wel een leuke concurentiestrijd met AZ worden voor versterking in de voorhoede.
Het zou me niks verbazen als Scheringa jullie weer een hak wil proberen te zetten op dat gebied
pi_51435956
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:12 schreef PyTh het volgende:
Zal nog wel een leuke concurentiestrijd met AZ worden voor versterking in de voorhoede.
Het zou me niks verbazen als Scheringa jullie weer een hak wil proberen te zetten op dat gebied
Scheringa is een zielepoot.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51435988
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Post van de dag toch minimaal .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:23:40 #47
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51436215
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Yep

En je zou toch zeggen dat hij niet jaar in jaar uit geld in AZ kan blijven pompen als de resultaten uitblijven.
pi_51436279
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Yep

En je zou toch zeggen dat hij niet jaar in jaar uit geld in AZ kan blijven pompen als de resultaten uitblijven.
Precies. PSV en Ajax moeten dus nog een jaartje of 2 maximaal geduld hebben, dan is Van Gaal zó gefrustreerd dat ie niks heeft dat hij weggaat en dan is AZ ook weer verleden tijd voor een jaar of 20.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51436319
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Precies. PSV en Ajax moeten dus nog een jaartje of 2 maximaal geduld hebben, dan is Van Gaal zó gefrustreerd dat ie niks heeft dat hij weggaat en dan is AZ ook weer verleden tijd voor een jaar of 20.
Ik denk dat AZ gewoon een blijvertje is hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:28:18 #50
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51436361
Laat Scheringa z'n geld maar lekker in kunst steken ofzo, AZ wordt toch nooit een echte topclub.
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')