Maar ajax haalt z'n hoofd wel op hol door hem (waarschijnlijk) een aanbieding te doen en in ieder geval contact met hem te zoeken ondanks dat Groningen aangeeft hem niet te willen verkopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:21 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Tja, Ajax spant die zaak niet aan. Dat doet Suarez zelf. Ajax staat daar verder buiten.
Wat een onzin altijd, "het hoofd op hol"... tis toch een volwassen kerel ffs.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar ajax haalt z'n hoofd wel op hol door hem (waarschijnlijk) een aanbieding te doen en in ieder geval contact met hem te zoeken ondanks dat Groningen aangeeft hem niet te willen verkopen.
Dus je mag nooit meer een aanbieding doen op een speler als je niet zeker weet dat je hem daarmee losweekt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar ajax haalt z'n hoofd wel op hol door hem (waarschijnlijk) een aanbieding te doen en in ieder geval contact met hem te zoeken ondanks dat Groningen aangeeft hem niet te willen verkopen.
Feit is gewoon dat ajax helemaal geen contact met Suarez mag zoeken zonder dat Groningen daar mee instemt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat een onzin altijd, "het hoofd op hol"... tis toch een volwassen kerel ffs.
Na drie keer officieel contact opnemen met de club blijkbaar wel. Dus, niet boehoe'en.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat ajax helemaal geen contact met Suarez mag zoeken zonder dat Groningen daar mee instemt.
quote:Ajax technisch directeur Martin van Geel bevestigt op de site van de Telegraaf de lezing van FC Groningen dat Ajax interesse heeft voor Suárez en dat FC Groningen weigert mee te werken (zie eerder bericht). „FC Groningen wil niet meewerken. We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
Bron: Ajax Netwerk
Heb je daar ook een bron van want daar geloof ik helemaal niks van eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Na drie keer officieel contact opnemen met de club blijkbaar wel. Dus, niet boehoe'en.
Wat hebben jullie bij Lazovic gedaan dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van want daar geloof ik helemaal niks van eigenlijk.
Check m'n edit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van want daar geloof ik helemaal niks van eigenlijk.
Als jij nou eens ophoudt met voorbeelden op te noemen die helemaal nergens op slaan sukkeltje.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat hebben jullie bij Lazovic gedaan dan?
Ok dat wist ik niet, blijft natuurlijk apart dat het na 3x benaderen van de club wel mag ondanks dat de club aangeeft hem niet te willen verkopen.quote:
Laat je nou niet zo kennen man.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt met voorbeelden op te noemen die helemaal nergens op slaan sukkeltje.....
Zowel je voorbeeld Perez als je voorbeeld nu Lazovic raakt kant nog wal, beide keren hebben de clubs toestemming gegeven om te onderhandelen.
(K)neus
Ach kom hij irriteert mij gewoon met z'n domme voorbeelden.quote:
Tuurlijk, de alwetende zjroentjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:46 schreef zjroentje het volgende:
Misschien geen dingen als waarheid gaan roepen, die helemaal niet waar blijken te zijn. Dan roep je misschien ook geen irritatie op.
Blijkbaar niet he?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk, de alwetende zjroentje![]()
Het is toch gewoon ongepast wat ajax doet of niet dan?
Nee, ajax staat volledig in haar recht. En de arbitrage commissie zal dat bevestigen aangezien ajax voor Suarez een sportieve en een financiele verbetering is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk, de alwetende zjroentje![]()
Het is toch gewoon ongepast wat ajax doet of niet dan?
Dan zou die hele regel toch nergens op slaan. bel je ze ff 3x op om daarna contact op te nemen met de speler..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef Rumille het volgende:
Blijkbaar mogen ze na 3x contact opnemen met de desbetreffende speler. Dus als ze inderdaad 3x contact hebben opgenomen met de club, dan hebben ze het recht om met de speler te praten. Ik snap niet wat er ongepast aan is.
Sneijder gaat geen spoedarbitragezaak aanspannen tegen ajax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:57 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het niet helemaal chique.
Valencia mag Sneijder dus ook gaan inpalmen met mooie praatjes en fraaie beloftes als Ajax drie keer nee zegt tegen Valencia...
Tsjah niet alle regels zijn even logisch.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan zou die hele regel toch nergens op slaan. bel je ze ff 3x op om daarna contact op te nemen met de speler..![]()
Sneijder heeft z'n salaris toch ook al te horen gekregen van Valencia, en contact met hem gehad? Zou me verbazen als dat niet zo zou zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:57 schreef Radegast het volgende:
Valencia mag Sneijder dus ook gaan inpalmen met mooie praatjes en fraaie beloftes als Ajax drie keer nee zegt tegen Valencia...
Exactemundo...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:57 schreef Radegast het volgende:
Ken jij Sneijderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Sneijder gaat geen spoedarbitragezaak aanspannen tegen ajax.
Dat is ook mijn grote bezwaar. Als een club op deze manier een speler van ons zou benaderen zouden we ons ook genaaid voelen....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Exactemundo...
En moet je ze dan eens horen in het topic hier, dan schreeuwen ze ineens moord en brand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |