Wat kan Ajax daar nou aan doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
Wel treurig dat ajax zonder dat Groningen hem wil verkopen (en ajax dus geen toestemming geeft met Suarez te praten) die jongen z'n hoofd zo op hol brengt dat ie een arbitragezaak aan wil spannen![]()
![]()
Misschien heeft Ajax ook niet met hem gesproken en was het voor Suarez al genoeg om alleen te horen dat Ajax een bod had gedaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
Wel treurig dat ajax zonder dat Groningen hem wil verkopen (en ajax dus geen toestemming geeft met Suarez te praten) die jongen z'n hoofd zo op hol brengt dat ie een arbitragezaak aan wil spannen![]()
![]()
Zegt een PSV'er over Ajax terwijl zij Perez het hoofd hop hol joegen en lieten stikken en veel te weinig boden.. omgekeerde wereld?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:09 schreef PyTh het volgende:
Tuurlijk.......
LOLquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zegt een PSV'er over Ajax terwijl zij Perez het hoofd hop hol joegen en lieten stikken en veel te weinig boden.. omgekeerde wereld?
PSV trof toen meer blaam dan Ajax nu dus ga maar vlug op de trekker terug naar Eindhoven![]()
PSV mocht van ajax met Perez praten omdat ze hem wilde verkopen eikeltje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zegt een PSV'er over Ajax terwijl zij Perez het hoofd hop hol joegen en lieten stikken en veel te weinig boden.. omgekeerde wereld?
PSV trof toen meer blaam dan Ajax nu dus ga maar vlug op de trekker terug naar Eindhoven![]()
In de Telegraaf staat vermeld dat Suarez 3 tot 4 x meer kan verdien bij ajax dan dat hij nu bij Groningen doet, dus ja dat denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:13 schreef twi het volgende:
Of denk je nu werkelijk dat er al gelijk salarissen zijn beloofd?
De zaak Kalou vergeten??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
![]()
Grapjurk!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:16 schreef Rumille het volgende:
Anders worden jullie geen kampioen.
Dat was net zo triest van PSV als dat ik dat nu van ajax vind hoor.quote:
Hoop het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of ze Suarez in het gelijk zullen stellen.
Kom op, dat kan zelfs een zwakzinnige toch bedenken, dat hij 3 tot 4 keer meer kan verdienen? Er kan ook nog wel gemeld worden dat Suarez zo'n 1,2 miljoen kan gaan verdienen, simpelweg omdat dat realistische salarissen zijn voor zo'n speler bij Ajax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat vermeld dat Suarez 3 tot 4 x meer kan verdien bij ajax dan dat hij nu bij Groningen doet, dus ja dat denk ik.
Ach ja, dat is ook maar tijdelijk. Ik zou Defour nu wel weer over willen nemen van Standard hoor. Zolang je maar geen directe partij bent in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:22 schreef Tvduijn het volgende:
Ik weet niet wat de rol van Ajax hierin is, ik denk dat het wel meevalt want vorig jaar hebben ze zich ook gewoon netjes gedragen bij Defour toen.
Ik hoop in ieder geval dat ajax van Suarez afziet want spelers die op deze manier een transfer forceren vind ik niks.
Toen was de rol van PSV duidelijk, ze zeiden het zelfs in de kranten dat Kalou dan maar een zaak moest beginnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was net zo triest van PSV als dat ik dat nu van ajax vind hoor.
En toen is het niet eens op een arbitragezaak aangekomen waar dat nu wel lijkt te gaan gebeuren.
Ben trouwens benieuwd of ze Suarez in het gelijk zullen stellen.
Vind ik ook. Meer dan 4,5 mil neertellen voor hem zou ik ook erg zonde vinden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef BobbyHill het volgende:
edit: waarom ben ik altijd te laat mijn grollen?![]()
Suarez is al die heisa niet eens waard vind ik.
HHAHAHA vernomsnake ik zei nog Suarez laat zich het hoofd op hol brengen door zijn zaakwaarnemers. Jij nee nee gaat niet gebeuren hij is de lieveling van groningen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:34 schreef venomsnake het volgende:
Veul plezier met jullie nieuwe aanwinst.![]()
Beetje triest hoe het allemaal loopt zo maargoed, spelers die met rechzaken dreigen of daarachter staan hoef ik sowieso niet.. Flikt ie het bij Grunn, dan flikt ie het ook ergens anders.
Dat ie maar gaat floppen bij jullie, wat ik ook nog wel zie gebeuren..
Er staat in het nieuwsbericht dat Suarez vier keer zoveel gaat verdienen in amsterdam dan bij groningen. Dus ik denk het wel ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:13 schreef twi het volgende:
Wat is iemand z'n hoofd op hol brengen? Interesse tonen bij je zaakwaarnemer, met daarbij de melding dat 'ie als opvolger van Babel wordt gezien? Of denk je nu werkelijk dat er al gelijk salarissen zijn beloofd?
heb je daar nu zo'n lol om...?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
HHAHAHA vernomsnake ik zei nog Suarez laat zich het hoofd op hol brengen door zijn zaakwaarnemers. Jij nee nee gaat niet gebeuren hij is de lieveling van groningen.![]()
![]()
Niet op ingaan johquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
heb je daar nu zo'n lol om...?!
en zo heb ik dat trouwens nooit gezegd,
Sneijder zal bij een topclub ook 3 tot 4 keer zoveel verdienen als bij Ajax. Is dat nu zo moeilijk in te schatten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Er staat in het nieuwsbericht dat Suarez vier keer zoveel gaat verdienen in amsterdam dan bij groningen. Dus ik denk het wel ja.
Maar jij geloofde niet dat hij zich zou laten gek maken. Heb ik het weer bij het goede einde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
heb je daar nu zo'n lol om...?!
en zo heb ik dat trouwens nooit gezegd,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |