quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af tot vanavond !!! Dan zullen jullie REAL DENNIS TERROR gaan zien !!!!!
Is niet vaag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Waarom mogen ze opeens weer aan elkaars cp komen?
Beetje vaag
Ja en een brief van Lieke. In opdracht van Brian, die had het koffertje zien liggen in het kantoor en gaf Amanda instructies. Nu graag door de Luidspeakers, Amanda CP zijn persoonlijk bezit teruggeven aan Liekequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:15 schreef Day het volgende:
Wat deed Amanda nou? Jatte ze contactpunten?
Dat kun je dus shaken, kutredactie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en een brief van Lieke. In opdracht van Brian, die had het koffertje zien liggen in het kantoor en gaf Amanda instructies. Nu graag door de Luidspeakers, Amanda CP zijn persoonlijk bezit teruggeven aan Lieke
jStel dat de informatie over die zaak in staat waar ze mee bezig is, dit is echt niet normaal meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:22 schreef tipsch het volgende:
en nu wordt de persoonlijke brief aan Lieke nog even doorgenomen
En Amanda maar in de camera kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
Dit mag allemaal !!!!!
ja....ik heb haast de neiging persoonlijk daar langs te gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef milk-shake het volgende:
hebben jullie niet dat je je zo erger aan de dingen van dgk en de febo dat je gewoon af en toe een rust pauze moet nemen ....... ff iets anders.....ff afreageren.....pfffff![]()
![]()
![]()
![]()
dan heeft de FEBO ze bij deze mogelijk informatie gegeven waar dit low-life trash Lieke wel mee zou kunnen rakenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
[..]
jStel dat de informatie over die zaak in staat waar ze mee bezig is, dit is echt niet normaal meer.![]()
Daar mogen ze niet aankomen, maar omdat Stijn er niet is heeft Flens de vrije hand. Allemaal kindjes van Godquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Wat een stel rotwijven.
Maar hoe kan Lieke nou zo dom zijn om een brief en ceepees te laten liggen?![]()
Ja, bijvoorbeeld nu!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef milk-shake het volgende:
hebben jullie niet dat je je zo erger aan de dingen van dgk en de febo dat je gewoon af en toe een rust pauze moet nemen ....... ff iets anders.....ff afreageren.....pfffff![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is een brief VAN LIEKEquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef tipsch het volgende:
is het een brief ván of áán Lieke?
Nee hoor, daar wordt niets aan gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef neehe het volgende:
Die krijgen vanavond een OW denk ik.
Let op na DGK vraagt Brainless aan Amanda of zij naar de Nederlandse Antillen wilt.quote:
Geen idee, maar dat maakt niet uit, het idee alleen al.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef tipsch het volgende:
is het een brief ván of áán Lieke?
Nou, ik ben ertoe in staatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:27 schreef CoT het volgende:
Iss ide Flens ook bij de villa in de buurt?
Tijd voor een bezoek![]()
Wishfull thinking.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef neehe het volgende:
Die krijgen vanavond een OW denk ik.
Hij heeft kant gekozen van Nadia en Dennisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef farceman het volgende:
Waarom verteld Jaap elk plannetje door?!
dat is zo toch niet meer leuk
Bedankt Disana.quote:
Alle bommen los op Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef schatje het volgende:
Een beetje slagroom op Dennis spuiten mocht niet. Dit kennelijk wel.
Werkelijk, waar gaat dit nog overquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:33 schreef Copycat het volgende:
Bah, die misselijke double standard van de Febo wordt met de dag triester.
Dat is dan ook ook de enige reactie de Lieke moet geven...ik vind haar ijzersterk met dit soort dingen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:34 schreef kybe het volgende:
Ha Lieke tegen Nadia die alles uit Lieke haar kast aan het gooien is:zoek wat uit het past je toch niet met je dikke buik en kont.
Contactpunten jatten mocht Huub ook niet, aan privespullen komen mocht Huub ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
Nadia wil de kleren over de poort heen gooien. Volgens mij mag dat niet... toch?
Huub en Lieke mogen dit niet, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
Nadia wil de kleren over de poort heen gooien. Volgens mij mag dat niet... toch?
Alles mag sinds Stijn weg is, maar ze bedenkt zich en gooit ze, op advies van Amanda , in de bosjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
Wat doet FEBO hiertegen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:35 schreef ericahysterica het volgende:
amanda confronteert jaap nu met de versie van lieke en ook jaap zegt dat hij de waarheid spreekt.
Amanda: je moet ook alles pakken wat lieke naast zich heeft liggen.
nada gooit de kleren van lieke in de bosjes en dellie lacht zich een ongeluk
En zo moet het spel gespeeld worden, met intelligentie, nuchterheid en humor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:34 schreef kybe het volgende:
Ha Lieke tegen Nadia die alles uit Lieke haar kast aan het gooien is:zoek wat uit het past je toch niet met je dikke buik en kont.
Precies. Maar ze deed het uiteindelijk niet. Zulke spullen kun je niet meer terughalen dus daarom dacht ik dat het niet zou mogen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Contactpunten jatten mocht Huub ook niet, aan privespullen komen mocht Huub ook niet.
cp hebben ze gejat van Liekequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Maar ze deed het uiteindelijk niet. Zulke spullen kun je niet meer terughalen dus daarom dacht ik dat het niet zou mogen.
oh Huub zal dit wel terug gaan doen maar dan net even beter - de fik d'rin ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub en Lieke mogen dit niet, maar de rest wel.![]()
Ik zag Amanda wel die doos verstoppen onder kleren en badjassen en toen achter haar gordijn leggen, maar ik wist niet zeker of die doos van haar of van Lieke was.quote:
Waarom sorry...je moet van je hart geen moordkuil maken hoor..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef MissSomebody het volgende:
Je zou verdomme die poten onder dat Nadia wijf weg willen trappen .....![]()
![]()
![]()
![]()
sorry..
De doos van Lieke stond in kantoor, Brian gaf Amanda de tip, Amanda haalde er 100cp uit en een persoonlijke brief. De cp heeft Amanda in haar eigen doos gestopt en ze heeft samen met Nadia de persoonlijke brief zitten lezen. Daarna hebben ze de doos met de brief in de bosjes gegooid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Amanda wel die doos verstoppen onder kleren en badjassen en toen achter haar gordijn leggen, maar ik wist niet zeker of die doos van haar of van Lieke was.
en Nada maar knagen, die loopt zichzelf op te vreten door de uiterst relaxte reactie van Lieke - oh wee, ze gaat dit zeker terugkrijgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef BarryK het volgende:
Hahah Nadia pakt schoenen van Lieke die gewoon naast Lieke stonden.
Lieke: "ga je gang meid als je daar blij van wordt"
Aha, dankjewel, ik zag maar een deel. Dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
[..]
De doos van Lieke stond in kantoor, Brian gaf Amanda de tip, Amanda haalde er 100cp uit en een persoonlijke brief. De cp heeft Amanda in haar eigen doos gestopt en ze heeft samen met Nadia de persoonlijke brief zitten lezen. Daarna hebben ze de doos met de brief in de bosjes gegooid.
Als het aan mij ligt wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Komt Fok nog met een actie?
Misschien een Boeing 747 richting de Kooi sturen met een zelfmoordcommando erin?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Terugkrijgen in de vorm van negeren en erom lachen, dat komt het hardst aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
en Nada maar knagen, die loopt zichzelf op te vreten door de uiterst relaxte reactie van Lieke - oh wee, ze gaat dit zeker terugkrijgen![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien een Boeing 747 richting de Kooi sturen met een zelfmoordcommando erin?![]()
geen idee, maar ik doe wel mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Nu pas?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef riri het volgende:
valt me op dat nadia een ontzettend lelijk figuur heeft....hele lelijke verhoudingen
JALOEZIE...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
De terror van Jaap, Lieke of Huub is anders dan dit. Dit is uit persoonlijke afkeer en haat.
Misschien is dat ook wel de bedoeling? Maar hierdoor lopen kijkers echt niet weg hoor , iedereen zegt wel 'dan ga ik niet meer kijken' maar je zult zien dan 3kart daarvan nog gewoon kijkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Liess het volgende:
pfff, vooral door gaan zo redactie
Vooral je kijkers wegjagen./
jaja zegt dellie!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef ericahysterica het volgende:
Dellie over lieke: ze is 23 maar ze lijkt wel 6 HAHAHAHAHAHAH
en hanguiersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef riri het volgende:
valt me op dat nadia een ontzettend lelijk figuur heeft....hele lelijke verhoudingen
Wat ik niet begrijp is dat dit allemaal mag of kan. Bij de eerste de beste actie van Huub gaat de telefoon, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
De terror van Jaap, Lieke of Huub is anders dan dit. Dit is uit persoonlijke afkeer en haat.
Ja het wordt een dolle boelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Hagelslag en slagroom in de schoenen van Lieke, stoer.![]()
Ik zei dat ik niet meer zou kijken en ik kijk dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel de bedoeling? Maar hierdoor lopen kijkers echt niet weg hoor , iedereen zegt wel 'dan ga ik niet meer kijken' maar je zult zien dan 3kart daarvan nog gewoon kijkt.
toen hebben we in een paar dagen tijd een hoop kaarten gestuurdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef riri het volgende:
hoe ging dat de vorige keer met die kaartenaktie?
Dat vind ik ook wel weer een goeie, want de andere bewoners baalde daar echt van. Topic openen en vragen wie er mee doet. Ik zou wel ff Danny de opper een pm sturen of dat mag onder naam van FOKquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef riri het volgende:
Dat laatste is ook het enige dat ik kan bedenken, ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat dit allemaal mag of kan. Bij de eerste de beste actie van Huub gaat de telefoon, onbegrijpelijk.
Flens heerst nu Stijn er niet is.![]()
ik blijf wel kijken en straal regelmatig huub en lieke in daarom zitten ze er nu ook nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet meer zou kijken en ik kijk dus ook niet meer.
Ik lees alleen fok nog af en toe.
en btw streamen en posten in ook een leuke combiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik blijf wel kijken en straal regelmatig huub en lieke in daarom zitten ze er nu ook nog.![]()
Pff, daar zal Lieke het moeilijk mee krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef CoT het volgende:
Wereldactie hoor
Ze gaan siliconen bestellen, en Actio Man figuurtjes
Dat is al een tijd geleden, was in Januari ergensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef riri het volgende:
Ja voor je het weet wordt je gebeld dat het niet mag..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer een goeie, want de andere bewoners baalde daar echt van. Topic openen en vragen wie er mee doet. Ik zou wel ff Danny de opper een pm sturen of dat mag onder naam van FOK
ja ...leuk op die toer............dan kunnen Huub en Lieke ook nog heeeeel wat bestellen voor Nadia en Amandelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef CoT het volgende:
Wereldactie hoor
Ze gaan siliconen bestellen, en Actio Man figuurtjes
WTF....je bent Jomanda incognito?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik blijf wel kijken en straal regelmatig huub en lieke in daarom zitten ze er nu ook nog.![]()
Als je een fok actie op touw wil zetten, lijkt het me wel zo netjes omdat eerst ff aan te vragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja voor je het weet wordt je gebeld dat het niet mag..![]()
Zeggen zij die elke nacht met volle macht een beetje frambozensperma uit hun "vriendje" proberen te persen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
A; Ze wil hier voor alles blijven, ze gaat ervoor op haar rug blijven, ze doet er alles voor
Nadia: Ja ze doet er inderdaad alles voor.
Niets!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef heracles het volgende:
Wat heeft Lieke ze gedaan dat ze haar zo haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |