Nederlanders zijn betere muzikanten dan Belgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:31 schreef Timepieces het volgende:
Belgen zijn betere muzikanten dan Nederlanders
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Soul79 het volgende:
grunge <-> Smashing Pumpkins
Awel, dat bedoelikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Nederlanders zijn betere muzikanten dan Belgen
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef bigshadow het volgende:
Rock is voor simpele zielen, in R & B zit tenminste echte emotie. Dat maakt die muziek zoveel beter dan die gitaartroep.
Volgens mij heb ik gewonnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?![]()
Het ene genre is niet beter dan het ander simpelweg alleen al omdat het mening is die je hier verkondigd.
Hé, hapt er nu iemand?.....of hap ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?![]()
Het ene genre is niet beter dan het ander simpelweg alleen al omdat het mening is die je hier verkondigd.
Je kunt veel zeggen, maar dit is 100% waar meiner Meinung nach.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef DuranK het volgende:
Bands moeten na hun hoogtepunt stoppen en niet blijven optreden totdat ze fossielen zijn --> weg legende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |