Wil je niet meemaken, dan halen we post 300 in een keerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef Toitle het volgende:
[..]
Dus dit is stiekem? Wat wanneer je uitbundig blij bent?:)
ciao have fun!quote:
goed dat hij het licht zietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn beste vriend heeft een ehm... vriendin (al 2,5 jaar) uit een ander land. Inmiddels ook genaturaliseerd en zulks. Allerlei toestanden telkens, en ze verlangt van hem dat ie iemand is die hij simpelweg niet is, en dat gaat natuurlijk niet. ZIjn pa en ik hebben al een eeuwigheid grote lol erover, en hopen al net zo lang dat hij de stekker er uit trekt.
Nu kwam hij vandaag met een heel verhaal, dat als ze weer over een bepaald iets gaat zeiken, hij direct een ticket enkele reis voor haar kooptDus ik ben blij dat hij het licht begint te zien.
Eindelijk komt hij er achter dat het jaloerse kind als een debiel parasiteert op zijn geld en middelen. Duurt effe, maar dan heb je ook watVerders heb ze natuurlijk ook gewoon met haar twisted mind van mijn maatje af te blijven [afbeelding] en hem te laten zijn wie hij is.
Dit is een heeeeeeeel lang verhaal heeeeeeeeel kort samengevat![]()
[..]![]()
Brasilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Welk land BX? Polen of de Fillipijnen?
Dat is een eind weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef BrandX het volgende:
Brasil
Ja ja, die zijn leuk. Maar daar kunnen ook golddiggers tussen zitten. Ik heb een keer iets gehad met eentje die met een nederlander getrouwd was. Maar ze moest een paar jaar getrouwd en al in NL blijven voor ze na een scheiding in nederland kon blijvenquote:
tja. Zij mag ook alleen blijven zolang hij de komende 5 jaar voor haar zorgt, en anders is het exit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, die zijn leuk. Maar daar kunnen ook golddiggers tussen zitten. Ik heb een keer iets gehad met eentje die met een nederlander getrouwd was. Maar ze moest een paar jaar getrouwd en al in NL blijven voor ze na een scheiding in nederland kon blijven[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Toitle het volgende:
Misschien helpt het als jullie alvast die enkele trip kopen.:)
Hoeft hij die alleen nog maar te overhandigen.
2,5 jaar hier, 1 jaar genaturaliseerd, dus officieel nog 4 jaar fin. waarborg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef Toitle het volgende:
Nu pas op 2,5 jaar zei je? Komt ze iets te kort.
Zekers!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie avond:)?
hoe is het eigenlijk met iedersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zou een stunt zijn. Doe ik maar niet, ik heb namelijk wel respect voor mijn maatje.
[..]
2,5 jaar hier, 1 jaar genaturaliseerd, dus officieel nog 4 jaar fin. waarborg.
[..]
Zekers!!!
met mij is het prima, en kijk nog neits. Zit films van een oude PII over te zetten naar mijn externe HD die aangesloten is op mijn laptop. weet nog niet of ik iets boeiends ga kijken op tv. Als er al wat boeiends op dat kijkkassie is. Kijk bijna nooit tvquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met ieders:Dmij is het goed *kijkt naar scrubs:D
14.gifquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit kansloos te Fok!ken.
topgunquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef Toitle het volgende:
Herhaling? Ik Top Gear, wel een herhaling geloof ik. Goed thanx.:Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |