Op je 26ste E 26,20 p/u, oftewel zo'n E 4 192 p/m?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Misanthropist het volgende:
over tien jaar verdien je minimaal tien keer zoveel, hou die gedachten vast!
je bent misschien ook tien jaar ouder slappequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:
26 euro per dag
Daar kom ik de deur niet voor uit
True.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat absurd laag eigenlijk, die minimumlonen.
3-jarige Indische kindjes in een steengroeve verdienen nog meer.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
* 205_Lacoste wil bij dezen Bot13 een hart onder de riem steken na al het gezeik over de hoogte van het loon.
Ik zou liegen als ik zeg dat het veel is, maar ik vind de mentaliteit dat je wel gewoon werkt echt prima! Het lijkt me inderdaad zuur dat je tweelingbroer meer verdient, maar dat is niet anders op te lossen dan een ander vakantiebaantje te zoeken.
Over het algemeen verdien je met afwassen wel meer, anders kun je overwegen om 2 krantenwijken te nemen op een dag (2x ochtend bijv.). Het is vroeg opstaan, maar verdient aardig in korte tijd. Heb je de rest van de dag voor andere dingen!
Blijf in ieder geval lekker je eigen geld verdienen, vele malen beter dan je handje ophouden bij je ouders.
K kan niks anders dan me hierbij aan sluitenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
* 205_Lacoste wil bij dezen Bot13 een hart onder de riem steken na al het gezeik over de hoogte van het loon.
Ik zou liegen als ik zeg dat het veel is, maar ik vind de mentaliteit dat je wel gewoon werkt echt prima! Het lijkt me inderdaad zuur dat je tweelingbroer meer verdient, maar dat is niet anders op te lossen dan een ander vakantiebaantje te zoeken.
Over het algemeen verdien je met afwassen wel meer, anders kun je overwegen om 2 krantenwijken te nemen op een dag (2x ochtend bijv.). Het is vroeg opstaan, maar verdient aardig in korte tijd. Heb je de rest van de dag voor andere dingen!
Blijf in ieder geval lekker je eigen geld verdienen, vele malen beter dan je handje ophouden bij je ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |