Nou, ze moeten gewoon een beetje consequent zijn. Nu stel je je erop in dat er niemand komt :pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:59 schreef NJ het volgende:
Dus je vindt het irritant dat je zo weinig gecontroleerd wordt, maar als ze je een keertje controleren vind je dat weer erg. Wat wil je man?
Dit soort opmerkingen stoor ik me altijd aan....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:11 schreef OhEcht het volgende:
Ik vind het pas irritant dat als ik naar de andere kant van het land ga(en dat kost toch wel wat) en ik dan niet gecontroleerd word. Had ik dat pokke kaartje net zo goed niet kunnen kopen
![]()
aanpakken die groningers boeren die van utrecht naar groningen reizenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef garnage-patrick het volgende:
laatst... tussen utrecht en groningen... 4x gecontroleertd!
grijze wollen sokken, canvas cursus tas, columbia dragende stinkede appelvretrsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef Razor21 het volgende:
Oja en Vouwfietsenjostie's die er altijd als eerste weer in / uit moeten![]()
![]()
![]()
... wat een domme kut opmerking zeg, dat helpt dan toch geen ene reet want dan had ik nog steeds net zo goed dat kaartje niet kunnen kopen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen stoor ik me altijd aan....
Je betaald gewoon om om van A naar B te komen je maakt gebruik van een vervoersbewijs...en niet om gecontroleerd te worden. En als je het echt stoort jas hem maar door de stempel automaat heen.
Ja net zoiets als met de loterij.. als je niks wint had je net zogoed het lot niet kunnen kopen.. belachelijk men..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef OhEcht het volgende:
[..]
... wat een domme kut opmerking zeg, dat helpt dan toch geen ene reet want dan had ik nog steeds net zo goed dat kaartje niet kunnen kopen...
Nah das wat anders dan neem ik bewust de gok, maar hou er niet van om 60 euro te betalen terwijl het dus eigenlijk niet nodig was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ja net zoiets als met de loterij.. als je niks wint had je net zogoed het lot niet kunnen kopen.. belachelijk men..![]()
Waarom zou je opstaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik kan me der ook aan ergeren, opstaan, portomonee uit mijn zak, kaartje pakken, laten zien (moeten blijven staan) laten stempelen/knippen, kaartje terugpakken, terug in je portomonee, en dan gaan zitten, kost toch ruim 30 sec
ze gebruiken je 60 euro om 2e hands duitse treinstellen te kopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Nah das wat anders dan neem ik bewust de gok, maar hou er niet van om 60 euro te betalen terwijl het dus eigenlijk niet nodig was.
Oh Echt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef OhEcht het volgende:
Overigens was maandag met de trein reizen ook een hel, 4 uur mee bezig geweest om van Groningen terug naar zoetermeer te komen terwijl het op de heenweg "maar" 2 uur en 3 kwartier duurde.
Snode bastaard ben ik he. Hihi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moeders klit worden in de trein?
Wat een gedaanteverwisseling.
Als je niet betaald neem je ook bewust de gok... dat kan 2 kanten opgaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Nah das wat anders dan neem ik bewust de gok, maar hou er niet van om 60 euro te betalen terwijl het dus eigenlijk niet nodig was.
hahaha gepwndquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moeders klit worden in de trein?
Wat een gedaanteverwisseling.
Je bent niet de enigequote:
Ja en ik betaal dus altijd dus niks gok....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als je niet betaald neem je ook bewust de gok... dat kan 2 kanten opgaan.
Dit is juist precies hetzelfde, achteraf gelul...
Het kost gewoon geld, accept it en stop whining girl.
Waar reis je helemaal heen zodat het 60 euro kost?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Enkeltje Groningen en op maandag weer een enkeltje terug(vanuit zoetermeer(vlak bij den haag) )quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Waar reis je helemaal heen zodat het 60 euro kost?
Als je vaak heen en weer gaat moet je gewoon een voordeelurenkaart kopen, kost het je in totaal nog geen 40 euro.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Enkeltje Groningen en op maandag weer een enkeltje terug(vanuit zoetermeer(vlak bij den haag) )
Eerste keer dat ik er heen ben gegaan ga binnekort nog een x maar niet echt vaak ofzo, ken iemand die daar in het centrum woont. Best leuke stad btwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Als je vaak heen en weer gaat moet je gewoon een voordeelurenkaart kopen, kost het je in totaal nog geen 40 euro.
Ritalin is misschien waty voor jou!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb een ns jaarkaart dus voor controles hoef ik niet bang te zijn.
Maar wat ik MEGA GRUWELIJK IRRITANT vind is dat je soms weken niet gecontroleerd wordt.
En dan opeens als je net lekker je krantje / boek aan het lezen bent..gaat die deur open :
Goedemorgen / middag dames en heren graag u vervoersbewijs![]()
Dan hoor je iedereen alweer zuchten en ik ook![]()
Dan kan je dus weer je kaart tevoorschijn halen ja ik weet het is maar 3 seconden werk...
Maar toch het stoort mij enorm dat je ineens uit je rust gewekt wordt...
![]()
![]()
Het is wél nodig want je maakt gerbuik van het OV, pauperquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef OhEcht het volgende:
[..]
idd mensen die een kaartje kopen en vinden dat ze gecontrolleerd moeten wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is wél nodig want je maakt gerbuik van het OV, pauper
plus vol automatische gun turrets die reageren op blikmuziek uit gsm speakers RATATATTATATATATquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik pleit voor een soort van magneetlezer in de deuren. Iedereen die een ongeldig vervoersbewijs heeft of zonder bewijs instapt kan wel in de trein, maar dan KAFLATS! schieten die deuren dicht en splijten je in tweeën, een bloederige pulp achterlatend op de rails.
Daarna gaan ze deuren weer netjes open, rustig wachtend op de volgende reiziger/slachtoffer... wat zal het rustig worden in de trein.
Het is niet NODIG want als ik hem niet had gehad had ik ook gekomen waar ik heen ging, het is mis wel zo dat ik een kaartje MOET hebben maar NODIG nee, LWOerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is wél nodig want je maakt gerbuik van het OV, pauper
Dat gaat een beetje ver maar de basis is goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik pleit voor een soort van magneetlezer in de deuren. Iedereen die een ongeldig vervoersbewijs heeft of zonder bewijs instapt kan wel in de trein, maar dan KAFLATS! schieten die deuren dicht en splijten je in tweeën, een bloederige pulp achterlatend op de rails.
Daarna gaan ze deuren weer netjes open, rustig wachtend op de volgende reiziger/slachtoffer... wat zal het rustig worden in de trein.
niets zou, je moet in bezit zijnvan een geldig vervoersbewijsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:44 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Het is niet NODIG want als ik hem niet had gehad had ik ook gekomen waar ik heen ging, het is misschien wel zo dat ik een kaartje ZOU moeten hebben maar NODIG nee, LWOer![]()
[..]
Dat gaat een beetje ver maar de basis is goed
of die holbewoners die zo overdreven lopen te snotteren, op de rails ermeequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Mensen die voortdurend bij elke kleine onverwachte situatie zo overdreven en achterlijk gaan lopen zuchten mogen wat mij betreft allemaal de apenkanker sterven.
Inderdaad, ze zouden een soort democratisch stem-systeem moeten maken per wagon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
of die holbewoners die zo overdreven lopen te snotteren, op de rails ermee![]()
GOH misschien is dat wel de bedoelingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef Karrr het volgende:
Jaa dat is inderdaad vet irritant!
Er is echt geen pijl op te trekken wanneer ze komen!!!
Inderdaad. De OP lult maar wat. Er staat allemaal onzin in zijn TS.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:14 schreef aerodynamic het volgende:
Ik geloof helemaal niks van de OP zijn verhaal.
Ja weet ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
GOH misschien is dat wel de bedoeling
Ik zie het probleem niet. Beter met een geldig vervoersbewijs gaan rijden, dan zwart. Dat gaat nog meer tijd en geld kosten, als ze je snappen. Ik vind het totaal geen probleem, het is juist goed dat er controle is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb een ns jaarkaart dus voor controles hoef ik niet bang te zijn.
Maar wat ik MEGA GRUWELIJK IRRITANT vind is dat je soms weken niet gecontroleerd wordt.
En dan opeens als je net lekker je krantje / boek aan het lezen bent..gaat die deur open :
Goedemorgen / middag dames en heren graag u vervoersbewijs![]()
Dan hoor je iedereen alweer zuchten en ik ook![]()
Dan kan je dus weer je kaart tevoorschijn halen ja ik weet het is maar 3 seconden werk...
Maar toch het stoort mij enorm dat je ineens uit je rust gewekt wordt...
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |