Huh, ik hbe mn controllers 1 keer gesynct en nu doen ze het altijd :squote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dan heb je verdomde mazzel want ik heb het bij twee andere ook meegemaakt.
Het is niet zo dat het een ramp is, maar constant rammen op die sync knop vind ik wel irritant.
Geweldig, de Wii krijgt dus helemaal geen echte Zelda, want TP was gewoon een GC port. Goed bezig Nintendo, blijf zo door gaan...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:08 schreef GGMM het volgende:
IGN heeft een interview afgenomen met Shigeru Miyamoto. De man had enkele intressante nieuwtjes...
-Miyamoto weet niet of Twilight Princess de laatste Zelda-game op de Wii was. Het moeilijke zou zijn dat een Zelda game zo ongeveer 3 jaar duurt om te ontwikkelen.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Jezus Christus, Tomasso, rot eens lekker op, teringkneus.
Idd, ga maar lekker op www.nintendobashers.org ofzo spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Jezus Christus, Tomasso, rot eens lekker op, teringkneus. Ze waren al bezig met een nieuwe engine voor Zelda Wii toen ze nog bezig waren met Twilight Princess.
Ik haal de stroom er bijna altijd af, maar bij mij maakt het ook niet uit welke controller ik pak voor player 1.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Huh, ik heb mn controllers 1 keer gesynct en nu doen ze het altijd :s
Haal je de stroom eraf misschien?
Nee, toen ik de Wii nog had moest ik dat toch wel vaak doen. Wellicht omdat ik eerst met de verkeerde controller aan t klooien was ofzo. Zoals ik al zei heeft een kameraad en mn broertje hetzelfde 'probleem'.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Huh, ik hbe mn controllers 1 keer gesynct en nu doen ze het altijd :s
Haal je de stroom eraf misschien?
Ze hebben wel een punt.quote:
Wat een mooie reactie weer, wat een comeback. Is er geen Nintendo nieuws wat je moet bashen?quote:
Ongetwijfeld, maar ik ben ook niet altijd serieus hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben er overigens helemaal van overtuigd dat Nintendo enorm veel dingen gaat laten zien @ TGS. Meer dan dat ze hebben laten zien dan op E3.
20 - 23 September.
Ik heb m'n controllers echt nog nooit spontaan opnieuw moeten syncen, alleen als ik ze ff bij een kameraad heb gebruikt. Maar normaal maakt het niet uit welke controller ik pak, hij doet direct.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, toen ik de Wii nog had moest ik dat toch wel vaak doen. Wellicht omdat ik eerst met de verkeerde controller aan t klooien was ofzo. Zoals ik al zei heeft een kameraad en mn broertje hetzelfde 'probleem'.
Ik had gewoon gehoopt dat het wat meer straightforward was. Ik kan me voorstellen dat casuals bij zo'n syncprobleem erg snel afgeleid zullen zijn.
quote:The Activision executive also dished on casual games for Wii, a topic that became something of a buzzword at this year’s E3. “You’re going to see a big shift in our development for Wii, and I’m not just talking about ported games.”
Tony Hawk Pro Skater Extreme Boarding for wii inclusief wiiboard option ! Zie ik nu wel gebeuren.quote:With regards to the company’s recent acquisition of DemonWare, Activision plans to use the technology as the infrastructure for all its online-enabled games, including those found on Xbox Live, PlayStation Network, and Wii online.
Rot nu eens op. Nintendo laat nooit iets zien op de TGS. 3rd parties ja. Nintendo... neej. En zeker niet net na de E3.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben er overigens helemaal van overtuigd dat Nintendo enorm veel dingen gaat laten zien @ TGS. Meer dan dat ze hebben laten zien dan op E3.
20 - 23 September.
Blijkbaar is er volgens ign (wiik in review)binnen een maand nog een apart event van nintendo!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Rot nu eens op. Nintendo laat nooit iets zien op de TGS. 3rd parties ja. Nintendo... neej. En zeker niet net na de E3.
Dit spreek ik ook niet tegen. Ik zeg dat Nintendo niets OP de TGS laat zien. Dat doen ze namelijk nooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:27 schreef depax het volgende:
[..]
Blijkbaar is er volgens ign (wiik in review)binnen een maand nog een apart event van nintendo!!
Hype alert.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Ruzbeh het volgende:
20 - 23 September.
Dat mensen überhaupt naar Ruzbeh luisteren.. Damn.. Moet echt me fokblock weer installerenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hype alert.
Nee, vanaf nu ga ik proberen me minder te laten hypen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |