Ach, hou toch op. Ze vinden die wijven met continentie luiers en een stelletje pedofielen aan het gamen krijgen belangrijker dan veel geld en tijd te steken in AAA titels, waarop de fans die al 20 jaar je consoles kopen zitten te wachten. Dan moet je ook niet janken als steeds meer mensen die vroeger Nintendo hebben gekocht "overstappen" naar een ander bedrijf, want daar vraag je nu zelf om.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh ja, qua marketing. Dat leek me al langer duidelijk.
Een game als Zelda/Mario kost sowieso al weet ik het hoeveel meer dan een brain training/wii fit.
quote:Disaster coming along, Project H.A.M.M.E.R. on hold, Smash online not confirmed, and Kirby!
July 12th, 2007
Our very own Lube had a chance to sit down with Beth Llewelyn, and came away with some interesting info. I will have to edit the entire interview over the weekend, but for now we have some quick tidbits.
Disaster: Day of Crisis is still in the works and is looking very good
Project H.A.M.M.E.R. has been shelved, but not canceled. No one is working on the game right now.
Smash Bros. Brawl online play can neither be confirmed or denied. Sounds pretty fishy to me!
Kirby has not been abandoned on the Wii. We were told not to forget about Kirby when asked where the Cube version went.
Je draaft door.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Ze vinden die wijven met continentie luiers en een stelletje pedofielen aan het gamen krijgen belangrijker dan veel geld en tijd te steken in AAA titels, waarop de fans die al 20 jaar je consoles kopen zitten te wachten. Dan moet je ook niet janken als steeds meer mensen die vroeger Nintendo hebben gekocht "overstappen" naar een ander bedrijf, want daar vraag je nu zelf om.
ja weet je wanneer de phantom uit komt in de EU?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je draaft door.
Als je Nintendo niks vind, haal dan een ander systeem wat je wel aanspreekt.
ahh! Ze hebben het dus nu beveiligdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Venderwel het volgende:
Check het uit:
http://press.nintendo.com/E32007
login: golin
Password: harris
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef Venderwel het volgende:
Oh, dus ik post weer eens oud nieuws?
het slaat op je moederquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja
Ik heb de TT trouwens veranderd, Je moeder slaat natuurlijk nergens op![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Venderwel het volgende:
Check het uit:
http://press.nintendo.com/E32007
login: golin
Password: harris
Grappig dat alleen Nintendo solo z'n machines aan de man kan krijgen. Geeft wel aan wat voor een know-how ze in het bedrijf hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef Venderwel het volgende:
Ik ben een noob in de console gaming, maar is het niet zo dat alle consoles en de verkoop daarvan tegenwoordig zeer zwaar hangen aan wat 3d parties voor deze consoles maken?
Moet toch te doen zijn? Zelda TP was al klaar voor de launch in principe. En de Wii gaat wel langer mee dan 4 jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:08 schreef GGMM het volgende:
IGN heeft een interview afgenomen met Shigeru Miyamoto. De man had enkele intressante nieuwtjes...
-Miyamoto weet niet of Twilight Princess de laatste Zelda-game op de Wii was. Het moeilijke zou zijn dat een Zelda game zo ongeveer 3 jaar duurt om te ontwikkelen.
WTF?quote:-Miyamoto weet niet of er nog een Wii Sports 2 komt, omdat het oorsprokelijke idee van Wii Sports was dat mensen genoeg zouden hebben aan één sportgame voor de console. Ook zegt hij dat als er een deeltje 2 komt, het waarschijnlijk meer in een thema komt, bijvoorbeeld Wii Wintersports.
Niet eenschquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Henk-B het volgende:
Moest hem eigenlijk hier plaatsen.
Ongelofelijk wat een k#tgames komen er toch voor de Wii uit, als die speciale controllers er niet waren geweest was dit systeem al gelijk met de grond gelijk gemaakt.
Ik ben geen FANBOY dus kom daar niet mee aanzetten, heb zelf alleen de PS3 niet van de huidige generatie en heb bijna elke console thuis staan van nes tot virtual boy.
Maar je moet toch concluderen dat het geen console is, voor de echt die-hard gamer die bijna alles al gespeeld heeft.
De weg die ze proberen is leuk hoor, games voor iedereen, maar dat hadden ze ook kunnen doen dmv een ADD-ON op de gamecube.
Als next-gen console voegt het imho niks toe!
ff speknek weer quoten:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Henk-B het volgende:
Moest hem eigenlijk hier plaatsen.
Ongelofelijk wat een k#tgames komen er toch voor de Wii uit, als die speciale controllers er niet waren geweest was dit systeem al gelijk met de grond gelijk gemaakt.
Ik ben geen FANBOY dus kom daar niet mee aanzetten, heb zelf alleen de PS3 niet van de huidige generatie en heb bijna elke console thuis staan van nes tot virtual boy.
Maar je moet toch concluderen dat het geen console is, voor de echt die-hard gamer die bijna alles al gespeeld heeft.
De weg die ze proberen is leuk hoor, games voor iedereen, maar dat hadden ze ook kunnen doen dmv een ADD-ON op de gamecube.
Als next-gen console voegt het imho niks toe!
quote:Op 13-07-2007 @ 04:35 schreef speknek:
Hardcore gamers, fok die shit. Na bijna 22 jaar lang games te spelen, 6 console generaties en N-tard van het eerste uur, werd ik compleet simpel van generieke FPS #45390. Je hebt alle spellen al eens een keer gezien en elke keer nieuwe graphics is ook maar zo lang boeiend. Daarbij word je ouder, moet je afstuderen, een baan hebben, koken, je huis schoonmaken.. Ik zal altijd gamer blijven, maar als je spellen een uur moet spelen voordat je er weer in bent en het vervolgens toch meer van hetzelfde is, dat ontnam mij de lust behoorlijk. Kwam regelmatig voor dat m'n console een week lang niet aanstond.
Nee, ik ben helemaal voor de nieuwe koers van Nintendo. Gewoon compleet nieuwe, frisse dingen bedenken en doen, en het allemaal easy accessible maken. En als ik dan ook al m'n niet-gamende vrienden mijn gaming leven in kan trekken, is dat mooi meegenomen. Natuurlijk wil je zo nu en dan ook meer uitdaging, maar die spellen komen er ook wel.
Ik heb overigens sowieso het gevoel dat jij een andere Nintendo kent dan ik. Ze zijn altijd bezig geweest met innovatie, met het zo toegankelijk mogelijk maken van dingen (gameplay over graphics). Kijk alleen al naar Shigeru Miyamoto, die komt uit de speelgoedindustrie en wil de hele tijd al niets liever dan een simpele toy maken voor iedereen. Ik dacht dat z'n grote voorbeeld niet voor niets de Rubik's cube was.
Ik kan me er iig ERG in vinden. Laatst God of War2 gekregen na flink gehyped te zijn, maar kom er niet aan toe. Heb net die Germaanse baas verslagen en hij blijft sindsdien uit. De DS daarentegen...quote:
En idd dat is zijn mening.quote:
Daar heb je zeker een punt, maar aangezien ik ook console verzamelaar ben, mocht hij niet ontbreken in mijn verzameling.quote:
zelda was de ¤250 zowiezo waard dus teleur gesteld ben ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
En idd dat is zijn mening.
Als hij dat zo vindt, prima!
Ik vind dat dus niet vandaar mijn beklaag, nu weet ik wel dat ik veel weerstand oproep in een Wii-Topic, maar vond toch dat ik het moest uitten.
Het had dus geen nieuwe console hoeven zijn, gewoon een add-on voor de gamecube was ook goed geweest.
De Wii heb ik in de tijd dat ik hem hem, dus vanaf de launch, misschien 20 keer aangehad en heb al veel spellen geprobeerd.
Geen 1 kon me boeien, het zijn spellen met veelal k#tcontrols.
Eigenlijk was het leukste nog Wii-Sports.
Die was er ook voor de Gamecube.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zelda was de ¤250 zowiezo waard dus teleur gesteld ben ik niet.
Als je realistisch bent, weet je dat een Add-on voor de Gamecube nooit had aangeslagen. Het moest juist iets nieuws zijn, iets wat er modern uitziet ipv het speelgoed uiterlijk van GC.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
En idd dat is zijn mening.
Als hij dat zo vindt, prima!
Ik vind dat dus niet vandaar mijn beklaag, nu weet ik wel dat ik veel weerstand oproep in een Wii-Topic, maar vond toch dat ik het moest uitten.
Het had dus geen nieuwe console hoeven zijn, gewoon een add-on voor de gamecube was ook goed geweest.
De Wii heb ik in de tijd dat ik hem hem, dus vanaf de launch, misschien 20 keer aangehad en heb al veel spellen geprobeerd.
Geen 1 kon me boeien, het zijn spellen met veelal k#tcontrols.
Eigenlijk was het leukste nog Wii-Sports.
Maar niet met de Wii controls, wat gewoon geweldig speelt.quote:
Dat klopt idd, het had niet aangeslagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als je realistisch bent, weet je dat een Add-on voor de Gamecube nooit had aangeslagen. Het moest juist iets nieuws zijn, iets wat er modern uitziet ipv het speelgoed uiterlijk van GC.
maar zoals xrenity zegt, dan had je hem niet moeten kopen...
Precies mijn punt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar niet met de Wii controls, wat gewoon geweldig speelt.
Nu welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef GGMM het volgende:
Mooie Op.
een Add-on met grotere discdrive, ingebouwde wifi, sd-kaart lezer, ondersteuning voor bleutooth, sensorbalk etc. etc.. en daar komt ook nog bij dat mensen die nog geen Gamecube hebben en een gamecube en een add-on moesten kopen... als de geschiedenis iets laat zien, is het wel dat add-ons voor een console gedoemd zijn om te mislukkenquote:
Dat is idd waar wat je zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een Add-on met grotere discdrive, ingebouwde wifi, sd-kaart lezer, ondersteuning voor bleutooth, sensorbalk etc. etc.. en daar komt ook nog bij dat mensen die nog geen Gamecube hebben en een gamecube en een add-on moesten kopen... als de geschiedenis iets laat zien, is het wel dat add-ons voor een console gedoemd zijn om te mislukken
Een nieuw design dat niet misstaat in de meeste huiskamers en een dijk van een reclame campagne, zorgen ervoor dat de Wii nu de meest verkopende Homeconsole is... en dat was je nooit en te nimmer gelukt met een add-on...
Guitar Hero is juist het voorbeeld dat simpele controls werken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dat is idd waar wat je zegt.
Mijn mening daarover is alleen dat het veelal kutspellen zijn die ook op de Gamecube uitgebracht hadden kunnen worden met een Add-on en waarschijnlijk was dat idd mislukt.
Als de spellen zo goed waren had je mensen met een add-on toch echt wel kunnen lokken, niet met deze spellen die er nu zijn.Tenminste ik kan niet bedenken waarom iemand een add-on wilt kopen om spiderman 3 met kutcontrols te spelen.
kijk naar bijvoorbeeld Guitar hero, waar je ook een soort van andere controls hebt. Dat is leuk!
Een goed spel geheel gemaakt voor die controls. Als je alle spellen met die controls zou moeten spelen zou het al snel kut worden.
Tuurlijk als dat iets wat je zoekt, ben ik echt niet iemand die dat veroordeeld hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Guitar Hero is juist het voorbeeld dat simpele controls werken!
Add-ons als de zapper en een simpel stuurtje helpen daar alleen maar aan mee... Het ziet er makkelijk uit, dus mensen doen sneller mee... als ik toendertijd iemand een N64 controller in de handdrukte... was het meestal... "uuh, nee, laat maar... spelletjes zijn niets voor mij."
druk ik ze nu een Wii controller in de hand, staan ze als een kleinkind fanatiek te tennisen!
en dat is wat ik zoek in een thuis console, een spelletje oppakken en spelen!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Maar moest even mijn hart luchten en dat heb ik nu gedaan
Je had m gewoon moeten verkopen een tijdje terug zoals ik deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Tuurlijk als dat iets wat je zoekt, ben ik echt niet iemand die dat veroordeeld hoor
Er blijven natuurlijk mensen die de Wii wel geweldig vinden en dan idd het argument gebruiken dat het makkelijk op te pakken is door niet-gamers.
Ik als die-hard gamer, heb meestal geen zin of zie de lol er niet van in om tegen een niet-gamer te spelen.
9 van de 10 keer wint de gamer het toch wel.
Het is waarschijnlijk een " discussie" waar toch geen conclusie aan te hangen valt, dus hou ik er maar over op
Maar moest even mijn hart luchten en dat heb ik nu gedaan
?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Venderwel het volgende:
Nou je moet de zwarte Wiimotes niet hebben....![]()
In de praktijk dus niet, er is altijd 1 die ie meteen pakt en een ander niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef Webby het volgende:
Elke wiimote is de juiste?
Wordt dus nog even wachten!quote:Vrijdag 13 juli 2007 - Een tijdje terug werd Sid Meier’s Civilization Revolution aangekondigd door Take Two. Er was nog enige onzekerheid over welke consoles en handhelds het werkelijke zouden worden, maar nu werd de knoop doorgehakt. De game verschijnt op PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS en Wii.
Dit klassieke strategie spel zal het daglicht zien in de lente van 2008 enkel de Nintendo Wii versie moet wachten tot de herfst van 2008. Het spel komt met een nieuwe multiplayer mode die onder andere voice en video chat ondersteunt. Take Two belooft ons alvast ook een compleet nieuw hoogtepunt in de gameplay. Het zal zelfs de fans van de reeks verbazen.
Jammer genoeg missen de Sony PSP gebruikers dit pareltje. Dat terwijl Sid Meier’s Pirates eerder dit jaar wel was voorbestemd voor de PSP.
Hier geen last van anders ...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:00 schreef alex4allofyou het volgende:In de praktijk dus niet, er is altijd 1 die ie meteen pakt en een ander niet.
Dan heb je verdomde mazzel want ik heb het bij twee andere ook meegemaakt.quote:
Daarom heb ik een paardenelastiekje om de strap gedaan, zo is ie makkelijk te herkennen én schuift dat bandje niet steeds verder van m'n polsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:
(ik vond het zoeken naar de juiste Wiimote zwaar IRRITANT)
Huh, ik hbe mn controllers 1 keer gesynct en nu doen ze het altijd :squote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dan heb je verdomde mazzel want ik heb het bij twee andere ook meegemaakt.
Het is niet zo dat het een ramp is, maar constant rammen op die sync knop vind ik wel irritant.
Geweldig, de Wii krijgt dus helemaal geen echte Zelda, want TP was gewoon een GC port. Goed bezig Nintendo, blijf zo door gaan...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:08 schreef GGMM het volgende:
IGN heeft een interview afgenomen met Shigeru Miyamoto. De man had enkele intressante nieuwtjes...
-Miyamoto weet niet of Twilight Princess de laatste Zelda-game op de Wii was. Het moeilijke zou zijn dat een Zelda game zo ongeveer 3 jaar duurt om te ontwikkelen.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Jezus Christus, Tomasso, rot eens lekker op, teringkneus.
Idd, ga maar lekker op www.nintendobashers.org ofzo spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Jezus Christus, Tomasso, rot eens lekker op, teringkneus. Ze waren al bezig met een nieuwe engine voor Zelda Wii toen ze nog bezig waren met Twilight Princess.
Ik haal de stroom er bijna altijd af, maar bij mij maakt het ook niet uit welke controller ik pak voor player 1.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Huh, ik heb mn controllers 1 keer gesynct en nu doen ze het altijd :s
Haal je de stroom eraf misschien?
Nee, toen ik de Wii nog had moest ik dat toch wel vaak doen. Wellicht omdat ik eerst met de verkeerde controller aan t klooien was ofzo. Zoals ik al zei heeft een kameraad en mn broertje hetzelfde 'probleem'.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Huh, ik hbe mn controllers 1 keer gesynct en nu doen ze het altijd :s
Haal je de stroom eraf misschien?
Ze hebben wel een punt.quote:
Wat een mooie reactie weer, wat een comeback. Is er geen Nintendo nieuws wat je moet bashen?quote:
Ongetwijfeld, maar ik ben ook niet altijd serieus hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben er overigens helemaal van overtuigd dat Nintendo enorm veel dingen gaat laten zien @ TGS. Meer dan dat ze hebben laten zien dan op E3.
20 - 23 September.
Ik heb m'n controllers echt nog nooit spontaan opnieuw moeten syncen, alleen als ik ze ff bij een kameraad heb gebruikt. Maar normaal maakt het niet uit welke controller ik pak, hij doet direct.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, toen ik de Wii nog had moest ik dat toch wel vaak doen. Wellicht omdat ik eerst met de verkeerde controller aan t klooien was ofzo. Zoals ik al zei heeft een kameraad en mn broertje hetzelfde 'probleem'.
Ik had gewoon gehoopt dat het wat meer straightforward was. Ik kan me voorstellen dat casuals bij zo'n syncprobleem erg snel afgeleid zullen zijn.
quote:The Activision executive also dished on casual games for Wii, a topic that became something of a buzzword at this year’s E3. “You’re going to see a big shift in our development for Wii, and I’m not just talking about ported games.”
Tony Hawk Pro Skater Extreme Boarding for wii inclusief wiiboard option ! Zie ik nu wel gebeuren.quote:With regards to the company’s recent acquisition of DemonWare, Activision plans to use the technology as the infrastructure for all its online-enabled games, including those found on Xbox Live, PlayStation Network, and Wii online.
Rot nu eens op. Nintendo laat nooit iets zien op de TGS. 3rd parties ja. Nintendo... neej. En zeker niet net na de E3.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben er overigens helemaal van overtuigd dat Nintendo enorm veel dingen gaat laten zien @ TGS. Meer dan dat ze hebben laten zien dan op E3.
20 - 23 September.
Blijkbaar is er volgens ign (wiik in review)binnen een maand nog een apart event van nintendo!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Rot nu eens op. Nintendo laat nooit iets zien op de TGS. 3rd parties ja. Nintendo... neej. En zeker niet net na de E3.
Dit spreek ik ook niet tegen. Ik zeg dat Nintendo niets OP de TGS laat zien. Dat doen ze namelijk nooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:27 schreef depax het volgende:
[..]
Blijkbaar is er volgens ign (wiik in review)binnen een maand nog een apart event van nintendo!!
Hype alert.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Ruzbeh het volgende:
20 - 23 September.
Dat mensen überhaupt naar Ruzbeh luisteren.. Damn.. Moet echt me fokblock weer installerenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hype alert.
Nee, vanaf nu ga ik proberen me minder te laten hypen.
Na zin 1 haakte ik af om de volgende reden: je veilt een oordeel over een console die net 7 maand in de winkels ligt. Geen enkele console heeft in de eerste 7 maanden top titels. En al helemaal niet zo'n geweldig vooruitblik op top titels. Er zijn, in de geschiedenis van Nintendo, nog nooit zoveel top games in zo'n kort tijdsbestek uitgekomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:59 schreef Jovatov het volgende:
De Wii is een teleurstelling.
De spellen zijn leuk voor even maar dat was het dan. Alleen Zelda kon me bekoren, maar die was er ook voor de GC en de Wii-controls voegen imo niet echt iets toe aan de feel van de game.
Ik heb me best vermaakt met Rayman Raving Rabbids en Wii Sports, maar dat zijn toch multi-player games die nergens over gaan. Leuk voor met vrienden meer niet.
En nu ik de press conference van Nintendo gezien heb weet ik het zeker, de Wii is leuk voor erbij, maar géén volwaardige console. Nintendo gaat alleen nog maar 'leuk voor even' spellen maken die je met een leeg gevoel achterlaten. Spellen als Wii Sports, Wii fit en de stortvloed aan hebbecontrollers (Zapper, Wheel) maken dat de games gaan leunen op hebbedingetjes, waardoor je spellen krijgt die je twee dagen speelt om het daarna weer weg te leggen.
Om het simpel te zeggen, de Wii mist diepgang in gameplay, en dat is jammer.
(Ben trouwens nu wel bezig met Paper Mario, dat blijft een geweldig spel)
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Rot nu eens op. Nintendo laat nooit iets zien op de TGS. 3rd parties ja. Nintendo... neej. En zeker niet net na de E3.
Dat lieten ze niet op de E3 zien omdat het niet af was. Dit jaar hebben ze geen nieuwe console om aan het publiek te laten zien en zal de TGS waarschijnlijk net zo behandeld worden als alle andere jaren.quote:
OMG SPACEWORLD!!!!!1111!!1!1quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:27 schreef depax het volgende:
[..]
Blijkbaar is er volgens ign (wiik in review)binnen een maand nog een apart event van nintendo!!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
OMG SPACEWORLD!!!!!1111!!1!1
BELIEVEEEE
Nee, de hele richting die de Wii opgaat bevalt me niet. Zelda is een goed spel, zonder twijfel. Super Paper Mario zal mij ook niet teleurstellen en ook Galaxy en Smash Bros kijk ik naar uit. Jammer genoeg zijn dit allemaal Nintendo spellen, en alweer het zoveelste deel in hun serie, en alles wat Nintendo toevoegt zijn de 'Wii-controls'. Bij Zelda voegde dat eigenlijk bar weinig toe aan de gameplay. De graphics zijn nauwelijks verbeterd, waardoor je simpelweg met ongeveer hetzelfde spel zit opgescheept. Een Galaxy had imo net zo goed op de Gamecube kunnen uitkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Na zin 1 haakte ik af om de volgende reden: je veilt een oordeel over een console die net 7 maand in de winkels ligt. Geen enkele console heeft in de eerste 7 maanden top titels. En al helemaal niet zo'n geweldig vooruitblik op top titels. Er zijn, in de geschiedenis van Nintendo, nog nooit zoveel top games in zo'n kort tijdsbestek uitgekomen.
Kijk eens goed: in de eerste 12 maanden van de Wii hebben we: Zelda, Mario, Smash bros, Paper Mario, Metroid, Fire Emblem etc.. Een paar maand later Mariokart etc. En dat zijn enkel 1st & 2nd party games.
De laatste generaties moest je altijd al meerdere consoles hebben om alle games te spelen. Dat is meer dan logisch. IMO kunnen geen van de 3 consoles alleen de gamesbehoefte van mij vervullen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nee, de hele richting die de Wii opgaat bevalt me niet. Zelda is een goed spel, zonder twijfel. Super Paper Mario zal mij ook niet teleurstellen en ook Galaxy en Smash Bros kijk ik naar uit. Jammer genoeg zijn dit allemaal Nintendo spellen, en alweer het zoveelste deel in hun serie, en alles wat Nintendo toevoegt zijn de 'Wii-controls'. Bij Zelda voegde dat eigenlijk bar weinig toe aan de gameplay. De graphics zijn nauwelijks verbeterd, waardoor je simpelweg met ongeveer hetzelfde spel zit opgescheept. Een Galaxy had imo net zo goed op de Gamecube kunnen uitkomen.
Natuurlijk Nintendo brengt ook nieuwe spellen als Wiifit en Wiisports, maar dit zijn niet spellen waar ik de console voor gekocht heb, dit is in je eentje leuk voor een dag, met je vrienden wat langer maar ook daar is de fun al vrij snel van af. Uiteindelijk zijn het allemaal gimmicks die er leuk uit zien, maar je na een week in de kast hebt liggen.
De Wii heeft ook last van een slechte 3rd party support. EA brengt Mysims en Ubisoft brengt Raving Rabbids, beide lijken mij niet echt geweldig. Verder komen er wel een paar 3rd-party FPSen uit maar ach.
Zoals ik al zei, de Wii is leuk voor erbij en door de strijd Sony/Microsoft zijn ze wel hoofdspeler, maar hier zal de Wii (als de PS3 hier staat) zeker niet de hoofdconsole worden.
Early adapters die een wii moeten hebben omdat het "cool" is. En dan een paar maand later gaan zeiken dat ze geen halo kunnen spelenquote:
Onzin.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef Jovatov het volgende:
Nintendo's spellen (Mario, Zelda, Metroid) zijn gewoon weer vervoegingen van hun oude spellen, de enige verandering is hoe je voor de tv zit. Het spel zelf is onveranderd.
Dit jaar wel, mafkees.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeg, nu wil ik niet heel lullig doen hoor, maar de Wii heeft geen Zelda. Het heeft een GC port.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.gametrailers.com/game/2660.html
Kijk maar wat gameplay filmpjes van deze E3.
En vertel eens uit waarom, o almachtige Ruzbeh?quote:
Misschien Galaxy niet, maar Strikers, Smash Bros en Mario Kart lijken imo verdacht veel op hun voorgangers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.gametrailers.com/game/2660.html
Kijk maar wat gameplay filmpjes van deze E3.
Omdat dat alang bekend is, o trollachtige Tomasso:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En vertel eens uit waarom, o almachtige Ruzbeh?
Die behoorlijk hard ownde. Dat wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:05 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, nu wil ik niet heel lullig doen hoor, maar de Wii heeft geen Zelda. Het heeft een GC port.
Mwah...quote:
Zucht, jij begrijpt het echt niet he? Noch ik, noch BMH verklaard niet dat Nintendo niet op de TGS aanwezig zal zijn, maar gewoon dat ze toch geen ene tyfus zullen bekendmaken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat dat alang bekend is, o trollachtige Tomasso:
http://kotaku.com/gaming/(...)this-year-254381.php
Anders ga je maar ergens anders onzin verklaren dat Nintendo niet op TGS aanwezig zal zijn.
Maar de Zelda voor de Wii moet er nog komen, en er zijn al signalen afgegeven dat deze er niet komt.quote:
Nee, dat maakt Miyamoto ervan. Maargoed, genoeg hierover, voor ik weer de hele horde fanboys over me heen krijg...quote:
vind je het gek, als je echt constant zo zit te zeiken. maar het lijkt wel alsof je het express doet om reacties te ontlokken. wat is daar nou leuk aan. je verneukt er alleen topics mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat maakt Miyamoto ervan. Maargoed, genoeg hierover, voor ik weer de hele horde fanboys over me heen krijg...
Oh, er mag alleen maar positief gepost worden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vind je het gek, als je echt constant zo zit te zeiken. maar het lijkt wel alsof je het express doet om reacties te ontlokken. wat is daar nou leuk aan. je verneukt er alleen topics mee.
Niet alles hoeft toe-juichend te zijn. Maar jij doet wat anders. Constant weer dezelfde dingen ophalen om maar reactie erop te krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oh, er mag alleen maar positief gepost worden?
QFMFT!!!!111quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is soms echt niet te geloven. Mensen moeten dankbaar zijn dat ik überhaupt op dit forum post. Het is een privilege om mijn posts te kunnen lezen. Maar nee, er zijn amateurs zoals Tomasso en BMH die je voor idioot uitmaken en zeggen dat je moet 'oprotten'. Stelletje teringlosers.Rot maar zelf lekker op met je negatieve bullshit.
Ik ga er niets meer op zeggen ook...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is soms echt niet te geloven. Mensen moeten dankbaar zijn dat ik überhaupt op dit forum post. Het is een privilege om mijn posts te kunnen lezen. Maar nee, er zijn amateurs zoals Tomasso en BMH die je voor idioot uitmaken en zeggen dat je moet 'oprotten'. Stelletje teringlosers.Rot maar zelf lekker op met je negatieve bullshit.
Ik scheld mensen niet uit op een forum. Dat doe jij dus zelf. En als jij vind dat wij dankbaar moeten zijn dat jij hier post heb je het wel erg hoog in je bol.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Mensen moeten dankbaar zijn dat ik überhaupt op dit forum post. Het is een privilege om mijn posts te kunnen lezen.
Je mag wel 2 keer lachen hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
-Dubbel-
Dat komt omdat er niks meer te zeggen valt, vriend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga er niets meer op zeggen ook...
Je komt maar. Ow, en je mocht willen dat je mijn vriend wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat komt omdat er niks meer te zeggen valt, vriend.Of wil je soms mij uitdagen tot een gevecht in de boksring? Nou?
Ik denk dat je zoiets pas kan zeggen op het moment dat je t ook daadwerkelijk uitgeprobeerd hebt. Buiten Wii-Fit om zijn de spellen ook prima te spelen zonder de addon, alleen haal je er meer uit MET de addon. Dat bezien te hebben zou je dus kunnen stellen dat de controller addon het spel ondersteunen en verdiepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef Jovatov het volgende:
Rustig jongens, ik ben best blij met mijn Wii.
Ik uit alleen mijn ontevredenheid over Wii-Fit, de Zapper en het Wii Wheel.
Het spel gaat de controller ondersteunen. In plaats van dat de controller het spel ondersteunt.
Wat versta je onder gameplay? Is het werkelijk zo dat het drukken van knoppen diepgaander is dan het uitoefenen van de bewegingen? De meerderheid zal dit denk ik toch anders zien.quote:Dit zorgt voor spellen zonder diepgaande gameplay.
Wat betreft Zelda heb je gelijk, alleen is Zelda een afterthought geweest op de Wii en Nintendo is daar heel openlijk over geweest. Mario is volgens mij wel danig onder handen genomen en heeft veel gameplay-ideeen erbij gekregen. De opmerking dat het een waardige opvolger is van Mario64 lijkt me kijkende naar de beelden juist. Metroid is ook een hele verandering wat mij betreft, was het richten in vorige Prime's nog automatic, nu moet je echt aan de slag. Bovendien verwacht ik dat ze leuke geintjes uit zullen halen in de puzzles die we nog niet eerder hebben meegemaakt.quote:Nintendo's spellen (Mario, Zelda, Metroid) zijn gewoon weer vervoegingen van hun oude spellen, de enige verandering is hoe je voor de tv zit. Het spel zelf is onveranderd.
Nieuwe consoles kosten geld, dat is bij de concurrentie niet anders.quote:De andere spellen leunen op de retedure controllers.
Wat had je dan verwacht van de opmerking 'think out of the box'? Dat ze sfeerverlichting uit de Wii zouden schieten?quote:Dit had ik niet voorzien toen ik de Wii kocht, en dus ben ik nu ontevreden.
MEGATON!!!!11quote:sfeerverlichting uit de Wii
Sorry maar Wii-fit is wat ik er van gezien heb gewoon een gimmick. De gameplay is niet meer als een mini-game.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets pas kan zeggen op het moment dat je t ook daadwerkelijk uitgeprobeerd hebt. Buiten Wii-Fit om zijn de spellen ook prima te spelen zonder de addon, alleen haal je er meer uit MET de addon. Dat bezien te hebben zou je dus kunnen stellen dat de controller addon het spel ondersteunen en verdiepen.
Wii-Fit daarentegen is nieteens zozeer een addon maar een add+ zal ik maar zeggen. De Wiimote heb je namelijk met de addon.
Wat ik probeer te zeggen is dat grote bewegingen (rondzwaaien met je armen) of kleine bewegingen (op een knopje drukken) niks uitmaken. In Zelda is het eerst leuk om goed te gaan zitten en net te doen of je écht op een bijennest richt, maar uiteindelijk maak je het er toch maar makkelijk af met zo klein mogelijke bewegingen, tenminste ik wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat versta je onder gameplay? Is het werkelijk zo dat het drukken van knoppen diepgaander is dan het uitoefenen van de bewegingen? De meerderheid zal dit denk ik toch anders zien.
Dat Galaxy een waardige opvolger is van Mario 64 is een grote uitspraak, en dat moet ik nog zien, want zoals ik al zei. Bewegingen maken is niet veel anders als op knopjes drukken. Daar zal het verschil niet in moeten zitten. Het ruimtegebied lijkt leuk, maar het is de vraag of dat blijft boeien. Maar akkoord. Galaxy ziet er wel leuk uit. Jammer dat Kart, Strikers en Brawl niet veel nieuws bieden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat betreft Zelda heb je gelijk, alleen is Zelda een afterthought geweest op de Wii en Nintendo is daar heel openlijk over geweest. Mario is volgens mij wel danig onder handen genomen en heeft veel gameplay-ideeen erbij gekregen. De opmerking dat het een waardige opvolger is van Mario64 lijkt me kijkende naar de beelden juist. Metroid is ook een hele verandering wat mij betreft, was het richten in vorige Prime's nog automatic, nu moet je echt aan de slag. Bovendien verwacht ik dat ze leuke geintjes uit zullen halen in de puzzles die we nog niet eerder hebben meegemaakt.
Alleen jammer dat je nu voor elk spelgenre een nieuwe controller moet aanschaffen à ¤19,99, terwijl je bij andere consoles met een controller klaar bent.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Nieuwe consoles kosten geld, dat is bij de concurrentie niet anders.
Sfeerverlichting zit er toch inquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht van de opmerking 'think out of the box'? Dat ze sfeerverlichting uit de Wii zouden schieten?
Wii-fit een minigame? Duh. Wat denk je dan, dat je 10 kilo afvalt door het spel uit te spelen? Ik zou Wii-fit, Brain Training and the likes maar niet zien als games, maar als multimedia die bepaalde oefeningen aangenamer maakt. Als jij niet wilt afvallen/ fit worden dan is t idd niets voor jou.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Sorry maar Wii-fit is wat ik er van gezien heb gewoon een gimmick. De gameplay is niet meer als een mini-game.
Ook de Zapper en Wheel lijken alleen maar te zijn gemaakt om meer publiek naar de Wii te trekken, om de games interesanter te maken terwijl het spel in feite niet is veranderd.
[..]
Waarom haal je Zelda erbij, zoals ik al zei was die een afterthought en niet representatief voor het potentieel van de Wiimote.quote:Wat ik probeer te zeggen is dat grote bewegingen (rondzwaaien met je armen) of kleine bewegingen (op een knopje drukken) niks uitmaken. In Zelda is het eerst leuk om goed te gaan zitten en net te doen of je écht op een bijennest richt, maar uiteindelijk maak je het er toch maar makkelijk af met zo klein mogelijke bewegingen, tenminste ik wel.
[..]
Sorry hoor, maar bewegingen maken in SMG is een term die de lading in puur bassaal niveau dekt. Wat ik al zag bij SMG was dat je met de Wiimote je routes uit kan stippelen on the fly, je je omgeving kan veranderen zonder 'fysiek' contact te maken (ook on the fly) en je Miyomoto kennende weet dat er gameplay elementen uit zal worden gehaald die je nog niet eerder gezien of gedaan hebt. Ik denk dat het ruimtegebeuren juist gekozen is omdat de Wiimote dan beter tot zn recht komt. SMG wordt een first op veel gameplaygebieden zoals M64 dat ook was. Ik denk dat SMG de eerste Mario/ platformer wordt waar de character niet centraal staat kwa perspectief, maar de hele gamewereld. Ben iig verdomde benieuwd ernaar.quote:Dat Galaxy een waardige opvolger is van Mario 64 is een grote uitspraak, en dat moet ik nog zien, want zoals ik al zei. Bewegingen maken is niet veel anders als op knopjes drukken. Daar zal het verschil niet in moeten zitten. Het ruimtegebied lijkt leuk, maar het is de vraag of dat blijft boeien. Maar akkoord. Galaxy ziet er wel leuk uit. Jammer dat Kart, Strikers en Brawl niet veel nieuws bieden.
Metroid heb ik nooit gespeeld, dus weet niet precies wat ik er van moet verwachten, we zullen zien.
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat addon's op andere consoles ook geld kostten, en geen 20e. Begrijp me goed, ik vind het ook geldklopperij maar je HOEFT t niet te kopen zoals ik al zei, ook zonder de addons is het playable. En what about de rumble in de Sixaxes van de PS3, is dat niet lullig (50e)? In mij optiek ook een addon (met een afterthought).quote:Alleen jammer dat je nu voor elk spelgenre een nieuwe controller moet aanschaffen à ¤19,99, terwijl je bij andere consoles met een controller klaar bent.
[..]
Dat is geen sfeerverlichting, sfeerverlichting is iets wat Philips wil maken a la Ambilight. Anyway, u get the point.quote:Sfeerverlichting zit er toch in![]()
Als je een nieuw bericht ontvangt.
En dát vind ik jammer, ik heb een Wii gekocht voor INNOVATIEVE GAMEPLAY en niet om af te vallen. Sporten moet je buiten doen, voor mijn Wii wil ik gewoon gamen, hier ben ik ontevreden over.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wii-fit een minigame? Duh. Wat denk je dan, dat je 10 kilo afvalt door het spel uit te spelen? Ik zou Wii-fit, Brain Training and the likes maar niet zien als games, maar als multimedia die bepaalde oefeningen aangenamer maakt. Als jij niet wilt afvallen/ fit worden dan is t idd niets voor jou.
Mja ik vind het eigenlijk dus niet veel interesanter maken. Zoals ik al zei vind ik die bewegingen weinig toevoegen aan bijvoorbeeld Zelda, uiteindelijk maakt het het spel weinig interesanter.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef alex4allofyou het volgende:
En wanneer is een spel interessanter maken iets slechts? De huidige standaard gamepads maken de spellen ook veel interessanter dan de Atari 2600 joypad, zoals ik al zei haal je er meer uit met die addons.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat die bewegingen een spel als Zelda geen meerwaarde bieden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waarom haal je Zelda erbij, zoals ik al zei was die een afterthought en niet representatief voor het potentieel van de Wiimote.
Klinkt interesant, maar dit alles kan volgens mij ook best dmv analoge sticks, ik moet nog zien in hoeverre de Wii-mote daadwerkelijk toevoegt aan de gameplay.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar bewegingen maken in SMG is een term die de lading in puur bassaal niveau dekt. Wat ik al zag bij SMG was dat je met de Wiimote je routes uit kan stippelen on the fly, je je omgeving kan veranderen zonder 'fysiek' contact te maken (ook on the fly) en je Miyomoto kennende weet dat er gameplay elementen uit zal worden gehaald die je nog niet eerder gezien of gedaan hebt. Ik denk dat het ruimtegebeuren juist gekozen is omdat de Wiimote dan beter tot zn recht komt. SMG wordt een first op veel gameplaygebieden zoals M64 dat ook was. Ik denk dat SMG de eerste Mario/ platformer wordt waar de character niet centraal staat kwa perspectief, maar de hele gamewereld. Ben iig verdomde benieuwd ernaar.
Ik heb Strikers, maar online is geen bal aan, punt 1 omdat je met friend codes moet werken, en 2 je hebt totaal geen vorm van communicatie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Kart, Strikers en Brawl zijn zo omdat de hardcorecommunity waar ik jou voor het gemak ook in toedicht smachten naar de basics, en die heb je gekregen. Niet zeuren achteraf. Nietemin vind ik online bij deze titels een wereld van verschil maken kijkenende naar het conservatieve Nintendo. Nintendo titels zijn IMO de beste multiplayer titels, Nintendo + online = dus een big deal.
Jep, rumble is ook add-on, maar Nintendo is in mijn optiek over de scheef gegaan met al die add-ons. In feite was dat waarover die hele presentatie op E3 ging. En al die dingen kosten geld, jammer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat addon's op andere consoles ook geld kostten, en geen 20e. Begrijp me goed, ik vind het ook geldklopperij maar je HOEFT t niet te kopen zoals ik al zei, ook zonder de addons is het playable. En what about de rumble in de Sixaxes van de PS3, is dat niet lullig (50e)? In mij optiek ook een addon (met een afterthought).
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat is geen sfeerverlichting, sfeerverlichting is iets wat Philips wil maken a la Ambilight. Anyway, u get the point.
Het is innovatief, alleen gameplay is subjectief.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En dát vind ik jammer, ik heb een Wii gekocht voor INNOVATIEVE GAMEPLAY en niet om af te vallen. Sporten moet je buiten doen, voor mijn Wii wil ik gewoon gamen, hier ben ik ontevreden over.
[..]
En ik wilde duidelijk maken dat Zelda totaal niet representatief is voor de Wiicontrole, het is een Cubespel die al dik 90% klaar was voordat ze de Wiicontrols erin deden.quote:Mja ik vind het eigenlijk dus niet veel interesanter maken. Zoals ik al zei vind ik die bewegingen weinig toevoegen aan bijvoorbeeld Zelda, uiteindelijk maakt het het spel weinig interesanter.
[..]
Ik wilde alleen duidelijk maken dat die bewegingen een spel als Zelda geen meerwaarde bieden.
[..]
Tuurlijk kan dat met analoge controls, net zoals je ook kan surfen met alleen een toetsenbord. Maar is het dan ook een meerwaarde?quote:Klinkt interesant, maar dit alles kan volgens mij ook best dmv analoge sticks, ik moet nog zien in hoeverre de Wii-mote daadwerkelijk toevoegt aan de gameplay.
[..]
Liever online dan helemaal geen online. Tegen de CPU is sowieso geen bal aan.quote:Ik heb Strikers, maar online is geen bal aan, punt 1 omdat je met friend codes moet werken, en 2 je hebt totaal geen vorm van communicatie.
Het enige verschil tussen online een wedstrijd en offline een wedstrijd strikers spelen zijn de connection errors.
[..]
Ik ben er anders erg blij mee, door het zien van die Wiigun heb ik ineens interesse gekregen voor RE.quote:Jep, rumble is ook add-on, maar Nintendo is in mijn optiek over de scheef gegaan met al die add-ons. In feite was dat waarover die hele presentatie op E3 ging. En al die dingen kosten geld, jammer.
[..]
Dit is mijn laatste post hierover, dit kan eeuwig doorgaan. Samengevat is dit wat ik vind.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:28 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het is innovatief, alleen gameplay is subjectief.
[..]
En ik wilde duidelijk maken dat Zelda totaal niet representatief is voor de Wiicontrole, het is een Cubespel die al dik 90% klaar was voordat ze de Wiicontrols erin deden.
[..]
Tuurlijk kan dat met analoge controls, net zoals je ook kan surfen met alleen een toetsenbord. Maar is het dan ook een meerwaarde?
[..]
Liever online dan helemaal geen online. Tegen de CPU is sowieso geen bal aan.
[..]
Ik ben er anders erg blij mee, door het zien van die Wiigun heb ik ineens interesse gekregen voor RE.
Werkt ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Ruk de stroomkabel er eens uit, dat syncen is gaar, bij mij werkt dat ook soms gewoon niet maar de stekker eruit lost alles op.
Dit is misschien een hele overbodige opmerking, maar zijn de batterijen niet toevallig leeg?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Werkt ook niet.
Lampjes knipperen wel als ik knop 1 + 2 tegelijk indruk , maar dan houd het ook echt op ,'t zelfde geldt voor als ik op de sync knop druk![]()
Nee , ik had voor de zekerheid al ff nieuwe baterijen erin gestoptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:10 schreef Lister het volgende:
[..]
Dit is misschien een hele overbodige opmerking, maar zijn de batterijen niet toevallig leeg?![]()
denk dat het tijd wordt een exclusive wii retailer te gaan wordenquote:Wii Fit in your chiropractic office
planetc1.com-news@1:48 pm PST email to the editor
by Michael Dorausch, DC
Santa Monica, California: A number of my techie friends here on the Westside Los Angeles area have been e-mailing me from E3 since last night regarding Nintendo's introduction of a new Wii product they will be introducing to the market. Some already feel the product will revolutionize the home fitness industry.
Ok, dat kan je vinden maar volgens mij is die revolutie ingezet in de vorige E3. Een revolutie betekent een snelle verandering/ omwenteling in een korte tijd, en gezien de verkoopcijfers van de Wii (en DS) kun je stellen dat de gouden regel meer power equals more sales niet meer opgaat. De industrie is letterlijk wakker geschrokken van het succes van Nintendo en dat zullen we in de toekomst ook gaan merken. De revolutie is in andere woorden allang geschied. Wat iemand persoonlijk verstaat onder 'gamen' is irrelevant, de Wii is een spelcomputer en diens content valt onder gamen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post hierover, dit kan eeuwig doorgaan. Samengevat is dit wat ik vind.
Nintendo heeft me deze persconferentie teleurgesteld door te komen met nog meer 'innovatieve controllers'. De Wii zou een 'revolutie' in het gamen veroorzaken, maar Wii-fit is geen gamen. Daarom ben ik teleurgesteld in de Wii.
Gewoon zelf Nintendo bellen, gaat waarschijnlijk sneller.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:24 schreef Enchanter het volgende:
Of m'n Wii motes zijn naar de klote of er is iets heel vreemds aan de hand , ben bijna de hele avond al bezig om het aan de gang te krijgen maar er gebeurt niks.
Dinsdag maar ff langs de Intertoys![]()
Zijn die gasten een beetje goed bereikbaar ?quote:Op zondag 15 juli 2007 09:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon zelf Nintendo bellen, gaat waarschijnlijk sneller.
Wiifitquote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gamersyde.com/leech_4118_en.html
Deze Wiifit footage ziet er best wel leuk uit
http://www.gametrailers.com/player/22234.html?type=
en deze mario footage is awesome
Dat mario filmpje draait echt voor geen meter. 0.5 frames per seconden ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gamersyde.com/leech_4118_en.html
Deze Wiifit footage ziet er best wel leuk uit
http://www.gametrailers.com/player/22234.html?type=
en deze mario footage is awesome
Eh wat voor computer heb jij dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat mario filmpje draait echt voor geen meter. 0.5 frames per seconden ofzo.
Geen idee wat er mis zit, maar zo kijken lukt echt voor geen meter. Maar ik zie dat het filmpje ook downloadbaar is, dat doe ik nu maar.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh wat voor computer heb jij dan?
Bij mij loopt ie super smooth.
die kunnen soms vast hangen. een redelijke tik (maar weer niet te hard) geven helpt wellicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:02 schreef Steve-O het volgende:
Mijn 4e Wiimote van 3 weken oud is dood pointen werkt wel maar de motionsensors zijn kaduuk.
Is Nintendo hier een beetje makkelijk in qua garantie ?
Tikken , resetten van de Wii en opnieuw syncen heb ik al geprobeerd .quote:Op zondag 15 juli 2007 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die kunnen soms vast hangen. een redelijke tik (maar weer niet te hard) geven helpt wellicht.
'watch in SD' klikkenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er van die Mario een lagere resolutie beschikbaar? Ik heb het nu gedownload en nog draait het kut. Maar het is een HD filmpje zie ik, dat kan m'n baggercomputer niet helemaal aan
Dat is dan ook een bekend euveltje wat jij had, bij mij werkt het altijd als ik 10 minuten de stroom eraf haal.quote:
tennis is tennis. wat wil je anders?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef TC03 het volgende:
Vandaag voor het eerst Wii Sports gedaan. Wel geinig. Alleen tennis vond ik eigenlijk echt leuk, de rest was erg saai. Alleen ligt het aan mij of zijn de mogelijkheden bij tennis erg gelimiteerd? Ik had een uurtje gespeeld ofzo, en het komt vaak steeds op hetzelfde neer. Ik vond niet echt dat je veel vrijheid had. Moet je gewoon meer oefenen of had ik gelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |