Ja sorry ik was te lui om op te staan en de papieren te pakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef EricT het volgende:
[..]
Read the fucking papers!![]()
Is volgens mij puntje 3 bij die stapel papieren die je binnen hebt gekregen.
Ja en geloof dat Leiden dat ook doet, meer uni's nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja sorry ik was te lui om op te staan en de papieren te pakken. Dat ene gedoe van de RUG hè, dat je na 3 jaar biologie mss geneeskunde mag gaan doen, da's alleen voor Groningen? (De site rug.nl doet 't niet, die link ook niet, dus kan 't even niet lezen).
Nijmegen ook, maar dat is alleen als je je bachelor BMW al hebt afgerond. Per jaar waren er dacht ik iets van 30 plaatsen beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:58 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja en geloof dat Leiden dat ook doet, meer uni's niet.
Maar geeft niet, want RUG is toch het leukste![]()
klopt dat geld dus ook ongeveer voor Groningen, je moet je bachelor gehaald hebben, maar dan op een medischachtige studie (niet alleen BMW dus)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nijmegen ook, maar dat is alleen als je je bachelor BMW al hebt afgerond. Per jaar waren er dacht ik iets van 30 plaatsen beschikbaar.
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef Fhm het volgende:
Ik ga het Pre-Medical Program volgen in Middelburg, aan the Roosevelt Academy xD Ben net vandaag toegelaten.![]()
Kan ik daarna naar Maastricht of Utrecht alsnog echt doktertje worden! Zonder loting dus
Helemaal, ben er nu toegelaten, dus...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Repeat het volgende:
Zonder loting? Weet je dat zeker?
Na dat pre-medical program kun je naar Utrecht of naar Maastricht, daar moet je dan wel toegelaten worden, dus je moet goed genoeg zijn. 80% van de studenten wordt toegelaten in Nederland, de rest gaat naar Belgie of Engeland. 80% lijkt niet veel, maar ze houden na die 3 jaar van de 30 studenten maar 15 over, dus dan zijn er maar 3 niet in Nederland gaan studeren.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Met als voorwaarde dat je eerst die pre-medical doet ofzo
Want begin dan gelijk met gnk
Je krijgt wel studiefinanciering ja, maar je kunt sowieso ergens geneeskunde gaan doen, is het niet in Nederland, dan wel ergens anders. En het is dus wel de studie die je wilt gaan doen, maar het heet gewoon anders.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo veel beter...
Wat voor vakken krijg je er? Je gooit toch wel 3 jaar weg aan een studie die je niet echt wil doen, het is dan ook nog eens duidelijk een vooropleiding. Krijg je er wel studiefinanciering?
Edit: als je in het 4e jaar verder gaat is het weer een ietwat ander verhaal... Maar je zit wel in een uithoek van het land, en je hebt nog steeds geen 100% kans op binnenkomst.
Daar heb je toch zo'n groot formulier voor?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wil nu Biologie studeren, maar ik kan nergens de opleidingscode vinden. Kan iemand mij heirbij helpen?
Idd, ik kan ook nergens opleidingscodes vinden voor niet-lotingsstudies.. Ook niet op de IB-site :/.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wil nu Biologie studeren, maar ik kan nergens de opleidingscode vinden. Kan iemand mij heirbij helpen?
Mijn held! Supertenx!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef Houtspeer het volgende:
Ah al gevonden, wel erg verstopt.
http://www.ib-groep.nl/Im(...)2008wo_tcm7-5162.xls
Kom je ook gezellig naar Biologie faculteit Groningen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef Houtspeer het volgende:
Jammer, succes voor de tweede lotingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:30 schreef Houtspeer het volgende:
Nee, Utrecht
Maar ik ga eerst meedoen met de tweede loting voor Psychologie, kijken of dat werkt.
Anders gewoon bio voor een jaartje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |