quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Metalfreak het volgende:
Ik doe momenteel, buiten beetje Fok!ken en internetten, ook niks op het werk![]()
wathijzeiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Metalfreak het volgende:
Ik doe momenteel, buiten beetje Fok!ken en internetten, ook niks op het werk![]()
zo! dat is ff niet eerlijk zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef Cartuning het volgende:
Op het werk hebben we 2 afdelingen. Elke keer komen ze bij elkaar om te werken.
Onze afdeling zit uit de naad te werken om iets af te krijgen en de andere afdeling doet geen ene moer.
En als wij naar hun afdeling moeten zeggen ze tegen ons dat we door moeten werken omdat we anders de norm niet afkregen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Metalfreak het volgende:
Namen, telefoonnummers, doorkiesnummers, neukbaar...??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef Cartuning het volgende:
Onze afdeling zit uit de naad te werken om iets af te krijgen en de andere afdeling doet geen ene moer.
En als wij naar hun afdeling moeten zeggen ze tegen ons dat we door moeten werken omdat we anders de norm niet afkregen.
geweld is hier de oplossing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef Cartuning het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef OhEcht het volgende:
Niks doen is ook niet alles, kan af en toe behoorlijk saai zijn![]()
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Metalfreak het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |