ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
Lush
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb heel veel producten van Lush in mijn badkamer, dat ruikt zo verschrikkelijk heftig dat het zelfs de lavender heaven van Gamila overheerst.
Er zitten wel geurgaatjes in de doos
Hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb niets met tassen. Ik heb 1 tas waar ik al mijn zooi in kwijt kan. Hoe doe je dat dan? Als je iedere dag een andere tas gebruikt, hevel je dan iedere keer alle spullen over? Wat een gedoe. En die tasjes met zo'n kort hengsel die dan zo achterlijk onder je schouder geknepen wordt, lijken me al helemaal niet praktisch.
Ik heb ook maar 4 paar schoenen. Ik heb geen piemel.
Er zijn vast mensen die je daar vanaf willen helpen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ook weer zoiets.
een tijdlang een lush-tic gehad, nu staat m'n hele huis vol met die troep, en het komt maar niet op
ook een beetje money down the drain..
enige wat ik dagelijks gebruik, is karma parfum.
HA! En we weten allemaal dat Nikky geen piemel heeft, want zij heeft een kind gebaard!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.
1 Tas en die is fijn, heeft een hoop geld gekost zodat ik de eerst komende drie jaar niet op zoek hoef naar een nieuwe. Tevens zit er een lang hengsel aan want als iets wel irritant is is wel dat je constant die klotetas moet vasthouden.
Ik ben meer het stoere meisjestype en niet het meisjemeisje met bloemetjes op der slippers tussen haar tenen. Je zult mij dan ook nooit maar dan ook echt nooit met fransje/rouches oid zooi op kleding OF SCHOENEN!!! zien lopen.
Oh ja? Was je bij de bevalling?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
HA! En we weten allemaal dat Nikky geen piemel heeft, want zij heeft een kind gebaard!
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Mone het volgende:
Sjongejonge wat 'n overdreven gedoe zeg. My god. Nog nooit zo'n stel lelijke tassen bij elkaar gezien.
Die nonnenzeep is echt het allerstomste wat ik ooit gedaan heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef Avani het volgende:
[..]
Inderdaad zegDit is echt cheap shit, daar hou ik helemaal niet van.
Maar ik moet zeggen, die nonnenzeep is dan wel weer briljant
![]()
je zou een whois kunnen doen, la maar.. al gedaan.. zie. . whoisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:41 schreef sproetjes het volgende:
heeft iemand, naast TS, ervaring met hoe levering en betaling enzo is?
en de kwaliteit?
want ik zie toch aardig wat staan waarvan ik denkleuk
(en die ik ds ergens al voor 4x zoveel heb zien staan)
bij product info staat dit:"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:38 schreef grizegrijn het volgende:
Die Jason Brooks tassen zijn allemaal gratis, is dat een fout?
He jammerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
bij product info staat dit:"
Product Informatie
prijs op aanvraag
dus ik denk het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |