* aanstekker aangeeft *quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel een of ander geel kneuzenautootje in de fik steekt
uuhhhm, zou het ?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik de nieuwe megahit al op de achtergrond?
ze zijn wel lang van stof....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm, zou het ?!
Het lijkt er wel op???
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik de nieuwe megahit al op de achtergrond?
uuhhm volgens mij ook ja! misschien nu pas echt officieel uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Againzender het volgende:
Prince als megahit!
Leuke plaat, maar ook alweer een tijdje uit.
ja, dat zou kunnen natuurlijk. Werd in het begin ook niet zoveel gedraaid, voornamelijk als 'ie gerequest werd. Misschien dat het inderdaad nog geen officiele release was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm volgens mij ook ja! misschien nu pas echt officieel uit![]()
Valt me ook op iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik verdenk C & S er ook van dat ze totaal niet luisteren naar wat er voor hun uitzending op 3FM is geweest... ze snijden echt zo vaak weer dezelfde dingen aan die al veel eerder voorbij zijn gekomen die dag... nu doen ze net alsof ze die trompetplaat hebben ontdekt terwijl die al 3 keer voorbij is gekomen vandaag en ontzettend veel wordt aangevraagd
Jup, dat denk ik ook een beetje want op het internet ben ik 21/06/2007 als release date tegengekomen. Vind het trouwens wel jammer dat The Gossip nog altijd niet is toegevoegd aan de playlist, het blijft bij de vrije keuze van de dj (gelukkig vinden veel 3FM-jocks de plaat wel OK, dat scheeltquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen natuurlijk. Werd in het begin ook niet zoveel gedraaid, voornamelijk als 'ie gerequest werd. Misschien dat het inderdaad nog geen officiele release was.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |