Die vergeet ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je vergeet Palladino, Pazzini en Chiellini! Aquilani is goed maar hij moet nog enorm veel leren, zoals meer afspelen en beter lopen!
Originaliteit +1quote:
Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet. Maar tegen Engeland (de enige wedstrijd van Italie die ik in het stadion gezien heb) vond ik hem op Rossina na de beste speler aan de kant van Italië.
Is toch al gekocht door een Franse club?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef steve-urkel het volgende:
Spits van jong belgie.. miraillas is wel ajax materiaal vind ik
Volgens mij kwam Rossi erin voor Palladino. Aquilani scoorde de 2-2 vanaf een meter of 25 meter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!![]()
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we al nieuwe spelers?
Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.quote:
Staat niks op sport.be hoor?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.
Bron: sport.be.
jij neemt het zo serieus hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.
En dit geloof jijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.
Bron: sport.be.
Wat denk je zelf...?quote:
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met al die PSV´ers daalt het niveau zichtbaar...
Dacht dat Zizou nog een jaartje zou tekenen bij Amsterdam, stond gisteren op sport.bequote:
Welk voetbal in eindhoven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.![]()
Maar je hebt wel elk jaar een feestje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |