quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:39 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
Kaartenactie, ballonneactie, stemmen per sms, ach ja, we leven mee met het reality experiment van Sjon. Maar het kan ook te ver gaan. Er komt een moment dat wij zeggen: potverdorie, we pikken het niet meer!!!
En dat moment is nu wel zo'n beetje aangebroken. Het streamend en cossend volk is het beu!!!! Op de barricades. Gebroederlijk roepen wij: Deborah Flens, stoephoer die je er bent, we zijn het zat. Je connecties met het gespuis en geteisem bepalen niet hoe onze vrije tijd (???) gestalte krijgt.
Genoeg is genoeg! En dus is het nu genoeg, Deborah. Manipulatieve ellendeling dat je er bent. Soap becomes reality, reality becomes soap! Ook voor jou. Wij, de werkelijkheid, trekken je ten onder in je eigen droomwereld. Wij nemen geen genoegen met de gang van zaken en stellen hier onze eisen.
(gelieve niet op hierbovenstaande link "hier" te klikken want dan raken de Fok servers overspannen)
(Deborah, het is al vrij laat en ook ik moet morgenvroeg weer gewoon werken dus ik hoop dat je begrijpt dat ik hier niet in mijn eentje een compleet programma van eisen ga opstellen. Hé, ik ben ook maar een gewone loonslaaf. Maar het gaat er even om dat je met je fuck-experiment iets losmaakt dat groter is dan je had kunnen verwachten. Je plannetje om de poet te verdelen in je criminele vriendenkringetje loopt hier en nu spaak. Wij pikken het niet meer. Dus tijd voor een radicale koerswijziging. Misschien denk je nu: "hahaha, mooooooooooi hoe serieus die sukkels zich bezig houden met mijn projectje", maar dat zou iets te lichtvaardig zijn. Ook jouw werkelijkheid kan in dit spel betrokken worden, schatje (leuk hè, die al dan niet serieus bedoelde bedreigingen. En nu maar afwachten of een af andere malloot er iets mee doet). Enniewees, je moet er maar eens even goed over nadenken nu het nog kan. Om aan te geven hoe serieus en werkelijk dit allemaal leeft zal er aanstaande zaterdag geen discussie zijn over je spraakmakende programma. Niet hier op FOK, niet op VOL en niet op NOWlive. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten, of niet? Dus dat. Prettig weekend, Debbie)
Kijk naar de OP van de COSquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:56 schreef Day het volgende:
Lieverd, wil je even een toelichting geven in je OP?
Welke eisen en voor wie zijn die bestemd?
Ik eis dat die gasten eens kappen met die acties, het is GVD maar een spelletjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:00 schreef doka het volgende:
Ik eis duidelijkheid!
Ik weet het! Maar dat topic is morgen allang weer gesloten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk naar de OP van de COS
Het is een vriendje van Huub geloof ik, die 'ons' wil manipuleren![]()
Ik eisch mee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar dat topic is morgen allang weer gesloten.
Dus: wij eisen duidelijkheid!!!!!
En als dat niet snel komt, eis ik dat dit topic dichtgaatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar dat topic is morgen allang weer gesloten.
Dus: wij eisen duidelijkheid!!!!!
Ja, maar ik geef 'm nog even een kans, anders hoor je weer dat Day, de anti-Huub-mod, bezig is geweest.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als dat niet snel komt, eis ik dat dit topic dichtgaat
Wat moet jij nou ouwe, ik eis dat dit topic open blijft. geef het wat tijd, gaat vast groeienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als dat niet snel komt, eis ik dat dit topic dichtgaat
Nogmaals, welke eisen en voor wie zijn die bedoeld en waarom?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:21 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
Mensen, mensen, het moet toch niet zo moeilijk zijn om gezamenlijk een paar eisen te definiëren. Daar moeten we toch uit kunnen komen. Het is tenslotte maar een relatief kleine groep die door door wondere wereld van het internet in het algemeen en Fok in het bijzonder ook nog redelijk hecht is. Dat in landen die gebukt gaan onder het straffe regiem van de een of andere dictator, het volk zich niet kan verenigen om het juk af te werpen is nog daar aan toe, maar hier zou dat toch mogelijk moeten zijn. Nog aan toe (hoorde eigenlijk bij de vorige zin maar die leek me al zo lang).
Heb je de openingspost wel gelezen, tenslotte? (amen)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, welke eisen en voor wie zijn die bedoeld en waarom?
Ga jij eens gauw je openingspost aanpassen!![]()
Dat is al wat duidelijkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:23 schreef tipsch het volgende:
1] Wij eisen terugtrekking van de laatste 2 geldboetes die opgelegd zijn aan Huub en erkenning dat deze totaal onredelijk zijn geweest
2] Stricte naleving regels omtrent fysiek geweld. Aan de hand van een voorbeeld getoond op de plasma laten jullie Natasia alsnog direct vertrekken. Ook de beelden van de klap en de beet van Nada worden op de plasma getoond.
Er staat 1 zinnetje in?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:25 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
[..]
Heb je de openingspost wel gelezen, tenslotte? (amen)
ahhhhh, nu snap ik het. De eisen verweisen naar de OP van de Cos waarin hierin naar verweisen wordt (althans, daarin dan). Ik zal dat er even bij zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Er staat 1 zinnetje in?!
Even serieus, aanpassen of anders een slotje.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:29 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
[..]
ahhhhh, nu snap ik het. De eisen verweisen naar de OP van de Cos waarin hierin naar verweisen wordt (althans, daarin dan). Ik zal dat er even bij zetten
Zo goed lieverd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:33 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Als je nou even je tekst copypaste is er niks aan de hand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |