Kaartenactie, ballonneactie, stemmen per sms, ach ja, we leven mee met het reality experiment van Sjon. Maar het kan ook te ver gaan. Er komt een moment dat wij zeggen: potverdorie, we pikken het niet meer!!!
En dat moment is nu wel zo'n beetje aangebroken. Het streamend en cossend volk is het beu!!!! Op de barricades. Gebroederlijk roepen wij: Deborah Flens, stoephoer die je er bent, we zijn het zat. Je connecties met het gespuis en geteisem bepalen niet hoe onze vrije tijd (???) gestalte krijgt.
Genoeg is genoeg! En dus is het nu genoeg, Deborah. Manipulatieve ellendeling dat je er bent. Soap becomes reality, reality becomes soap! Ook voor jou. Wij, de werkelijkheid, trekken je ten onder in je eigen droomwereld. Wij nemen geen genoegen met de gang van zaken en stellen
hier onze eisen.
(Deborah, het is al vrij laat en ook ik moet morgenvroeg weer gewoon werken dus ik hoop dat je begrijpt dat ik hier niet in mijn eentje een compleet programma van eisen ga opstellen. Hé, ik ben ook maar een gewone loonslaaf. Maar het gaat er even om dat je met je fuck-experiment iets losmaakt dat groter is dan je had kunnen verwachten. Je plannetje om de poet te verdelen in je criminele vriendenkringetje loopt hier en nu spaak. Wij pikken het niet meer. Dus tijd voor een radicale koerswijziging. Misschien denk je nu: "hahaha, mooooooooooi hoe serieus die sukkels zich bezig houden met mijn projectje", maar dat zou iets te lichtvaardig zijn. Ook jouw werkelijkheid kan in dit spel betrokken worden, schatje (leuk hè, die al dan niet serieus bedoelde bedreigingen. En nu maar afwachten of een af andere malloot er iets mee doet). Enniewees, je moet er maar eens even goed over nadenken nu het nog kan. Om aan te geven hoe serieus en werkelijk dit allemaal leeft zal er aanstaande zaterdag geen discussie zijn over je spraakmakende programma. Niet hier op FOK, niet op VOL en niet op NOWlive. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten, of niet? Dus dat. Prettig weekend, Debbie)
[ Bericht 65% gewijzigd door huubfeedsyourhead op 13-07-2007 04:11:04 ]