ja hij heeft zijn handen uit zijn zakken..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:06 schreef farceman het volgende:
Nix zit ligt klaar om helemaal lso te gaan.....hahahaah
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Day het volgende:
Die Nadia is echt levensgevaarlijk!
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat muten niet! Zo weet je toch nooit wat er allemaal speelt?
Dat was APK, geloof ik. Maar ik vond ook een goeie vergelijking.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij vergeleek haar met Joan Collins, dat vond ik zo'n treffer![]()
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.
Ik kan echt niet geloven dat er zulkje types bestaan.
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
Daar zijn pillen voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Ik trek ook niet iedereen, hoor. Maar met al nieuwe ontwikkelingen wil ik wel weten wie welk gemeen spelletje speelt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Naar een soap met zo goed als allemaal karakters waar je je ongelooflijk aan irriteert zou ik ook niet meer kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |