Hahaha was je daarvoor niet gewaarschuwd dan??? Ik ken het, ik spreek uit ervaring. Ik vond het prachtig, maar wel enorm zwaar! Ik heb tijdens de tocht niet heel veel last gehad, maar toen ik 's morgens opstond (nou ja dat probeerde in ieder geval) kon ik niet meer lopen van de spierpijn.......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zijn nog steeds gelukkig![]()
![]()
samen. Maar ik het liep wel de klippen af..... ik in ieder geval. De desbetreffende zondag had ik (domme zak) een excursie gedaan.... dat wil zeggen 21km lopen door de Samaria kloof ( de klippen)

Fijne vakantie alvast dan Tezz, ga je voor t strand?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha was je daarvoor niet gewaarschuwd dan??? Ik ken het, ik spreek uit ervaring. Ik vond het prachtig, maar wel enorm zwaar! Ik heb tijdens de tocht niet heel veel last gehad, maar toen ik 's morgens opstond (nou ja dat probeerde in ieder geval) kon ik niet meer lopen van de spierpijn.......
Jammer he, dat het al weer voorbij is........ ik mag zaterdag! (weliswaar Zeeland, maar toch!)

Ik ga meer voor het niets doen/koud bier/fijn boek/ kind wat de hele dag lief is/uitrusten. Dat er strand is, is mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Fijne vakantie alvast dan Tezz, ga je voor t strand?
dat het lekker weer mag zijn![]()

Dat bedoelde ik ook met strand, de gehel dag niks doen, en lekker genieten van een biertje met een leuk boek of tijdschrift op je schoot. Iets lekkerders bestaat niet als je normaal de hele week moet werken thuis of op je werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga meer voor het niets doen/koud bier/fijn boek/ kind wat de hele dag lief is/uitrusten. Dat er strand is, is mooi meegenomen!

De weersverwachtingen zijn echter nie zo goe.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:18 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met strand, de gehel dag niks doen, en lekker genieten van een biertje met een leuk boek of tijdschrift op je schoot. Iets lekkerders bestaat niet als je normaal de hele week moet werken thuis of op je werk

tezzzquote:

oeh lekker, ik wil ookquote:

ik moet het nog inplannenquote:

Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet het nog inplannen
maar ga niet zo lang, ik wil volgend jaar naar australië![]()

vrouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).

ben je helemaal gesetteld?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
He Tezz Ik ben sinds een paar maanden aan het samen wonen met m'n meid![]()
Het nadeel was alleen dat er redelijk veel dingen redelijk hard tegen zaten, waardoor we ruim 2 maand elders heen moesten voor internet, en andere dingen trouwens ook. Nu begint alles weer een beetje te werken, internet hebben we alweer een tjdje, maar nog geen tijd gehad om r achter te kruipen.
Maar waarschijnlijk nu weer elke dag even tikken op fok als t aan mij ligt.
Stoppen is stoer, maar ook vervelend. Als ik nu af en toe een jointje rook, heb ik een keel als een kachel, naar de klote en geirriteerd, en dat was toch ook weer niet de bedoeling.
Maar t scheelt geld![]()

ooh good to knowquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef oranjekoek het volgende:
want het is kusjesdag kusjesdag kusjesdag kusjesdag, alles kan en alles mag

Leuk! Je hebt weer iets om later aan je kinderen te kunnen vertellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer..... lees effe verder.... Jullie ontrafelen het mysterie eigenlijk al zelf.....
[..]
Dit lijkt er al meer op!
We zijn nog steeds gelukkig![]()
![]()
samen. Maar ik het liep wel de klippen af..... ik in ieder geval. De desbetreffende zondag had ik (domme zak) een excursie gedaan.... dat wil zeggen 21km lopen door de Samaria kloof ( de klippen)
Ehm.... laat ik één ding zeggen.... NOOOOOOOOOOOOIT MEER! Ik heb blaren aan mijn poten zo heeft een wandelaar van de 4-daagse ze nog niet.
Ben dus de hele dag de hort op geweest daar. Om 05:00 kwam de bus me halen, en om 23:30 was ik terug.
En Duuvelke? Die heeft ook een zware dag gehad --> De hele dag liggen bakken op het strand![]()
Maar we zijn dus weer terug in het land... (helaas) En we hebben er errug van genoten. 2 weken is zelfs nog iets aan de korte kant, volgend jaar gaan we terug! Nu is het tijd om de koffers uit te pakken, de film te kijken, foto's te bekijken, herinneringen ophalen.... en nog een weekje uit te rusten alvorens ik weer aan het werk moet.![]()

Tezz!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb vier weken vrij.........joepiedepoepie! En ik vertrek zaterdag. Wich reminds me: ik ga nu de was doen........(anders heb ik vrijdag niet genoeg kleren om in te pakken, hihi).

In je eentje? Ga je door Australie backpacken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet het nog inplannen
maar ga niet zo lang, ik wil volgend jaar naar australië![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |