hahah dat kan altijd nog maar goedquote:
Thanks, have funquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahah dat kan altijd nog maar goed
ik ga verder kijken naar the 4400
have a nice one b
Je miste onsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo dan luite! effe snel een berichtje vanuit Kreta!
Het Beelzje en het Duiveltje zitten hier met een stuk in de kloten (en andere zaken) te genieten van de laatste 3 dagen, nachten.....whatever.
Hoe staan de zaken hier? Wordt er nog flink gepaft? Hier wel..... 12 dagen zijn voorbij en 2 sloffen zijn erdoorheen gejaagd.
tot dinsdag, waarschijnlijk woensdag.!![]()
![]()
Nope ! Ik ben ook een maand vrij nu..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bij het weggetje.... zit Bee weer in de nacht?>
Internet doet 't !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je miste onshave fun nog de komende dagen
![]()
kerstmisquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef Tezz het volgende:
Joepie!!!!! Kermis in Valkenswaard!!!!!!!!!!
Kerstmis is ook leuk!!!! Maar op de kermis zijn terrasjes met KOUD BIER!!!!!quote:
Gezellig !quote:Op zondag 15 juli 2007 10:27 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhh het was zo leuk met Bente op de kermis!!! Dat kind maak je niet meer blij met een draaimolen, neeee de inktvis, de rups en de botsauto''s moesten het worden! Oh ja, en natuurlijk een vette haring om te snacken
en wat plasicspeelrommel gewonnen
.
Daarna (we waren met vrienden die ook de kinderen bij hadden) naar het terras gegaan en nog iets later naar een kroeg waar de hangtafels / muziek / podium buiten stonden en de kinderen die stalen de show op het podium. Leuk man, kinderen van vier die gaan jumpen (of iets wat er op lijkt).
We waren om half 1 pas thuis en kind slaapt nog als een roosje, hihi.![]()
Vanavond weer!![]()
Hey! Alles goed, vakantiegangers?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Duuvelke het volgende:
Zo maar eens een kijkje hier nemen vanuit Kreta, Beelzebub is al de hele dag weg.
ze zijn beide smane op vakantie dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey! Alles goed, vakantiegangers?
Is weg? Waar zit ie dan?
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?quote:
of haar relatie is van de klippen afgelopenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook... is de relatie op de klippen gelopen?![]()
ow...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
of haar relatie is van de klippen afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |