quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.
Hebben jullie nu eindelijk iets ofwat?
1m72 ben ik maar... en ik hou er van hoe strak, lang en slank ik ben als ik schoentjes met hakken van 8 cm aan hebquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
1m72 ben ik maar... en ik hou er van hoe strak, lang en slank ik ben als ik schoentjes met hakken van 8 cm aan heb![]()
heerlijk! Ik zou lekker in bad gaan, hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
Shit man, het is vrijdag-poetsdag maar ik heb echt geen zin. Ik had zojuist besloten om maar gewoon niet te poetsen en iets leuks met Bente te gaan doen. Staat opa ineens voor de deur met de mededeling dat ze mee mag naar de speeltuin. Kut. Nu ben ik alleen thuis en heb ik geen excuus meer....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:52 schreef oranjekoek het volgende:
PeZu kapt waarmee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja dat blijft nog even een raadsel
Hoi E !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BeeDee!![]()
![]()
![]()
Dat zal dan met strippen zijn![]()
Gewoon een keer op de franse slag..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
Shit man, het is vrijdag-poetsdag maar ik heb echt geen zin. Ik had zojuist besloten om maar gewoon niet te poetsen en iets leuks met Bente te gaan doen. Staat opa ineens voor de deur met de mededeling dat ze mee mag naar de speeltuin. Kut. Nu ben ik alleen thuis en heb ik geen excuus meer....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef oranjekoek het volgende:
~Ik ben er weer vandoor! dag dag!
Okeej mzl !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef oranjekoek het volgende:
Hoe lang duurt het voor een bril klaar is, weet jij dat?
Oki! Doegieequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[..]
Okeej mzl !![]()
En weet niet hoelang dat dat duurt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |