Nadia is zelf jaloers in een relatie zegt ze, maar ze benut iedere kans om met Brian alleen te zijn. Ze pakt hem zodra ze kan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
denk dat Nadia uiteindelijk zelf haar pijlen op Brian gericht heeft
ik vraag me af wie wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef tipsch het volgende:
spijt me, ik vind de gesprekjes tussen dellie en nada niet te harden
Nee Nadia loopt te stoken, die wil Amanda de kant van Dennis op jagen en er zelf vandoor gaan met Brianquote:
Langer dan 2 dagen volgens mij. Hij heeft het meerdere malen aangevraagd als ik het goed heb.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat Jaap op vakantie is, maar ik neem aan dat ze dat dan direct gezegd zouden hebben en hem niet eerst 2 dagen op diezelfde Jaap laten wachten...
Dat gaat toch zeker een keertje foutquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Nadia gaat ze echt één voor één af hè.... Heel strategisch bezig. BAN trapt er wel i en zo het lijkt Jaap ook.
jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is dit het onderschrift van je cap![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef Dennisfan het volgende:
Nou allemaal, ik ga weer naar me bedje, ik wens iedereen inclusief Huub en Amandas fans een goeie nacht, hou me op de hoogte, en ik hoop weer aanwezig te zijn morgenavond! doeeejjjj
nadia wil iedereen om haar vinger winden en ze kent daar maar één manier voor, flirten met haar bambi ogen en grote tieten.quote:
En heel toevallig gebeurt dat op de avond dat Lieke bezoek heeft en Huub er niet voor haar kan zijn en dus ook geen mooie beelden gemaakt kunnen worden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Belachelijk idd. De artikelen van hun kant af blijven maar beweren dat ze psychologisch heel goed ondersteund worden maar niets is minder waar. Huub heeft al meerdere malen om een psycholoog gevraagd maar dat kon niet. Hij wil ook alleen ene Jaap en nu zit die Anita er dus.
welterustenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef Dennisfan het volgende:
Nou allemaal, ik ga weer naar me bedje, ik wens iedereen inclusief Huub en Amandas fans een goeie nacht, hou me op de hoogte, en ik hoop weer aanwezig te zijn morgenavond! doeeejjjj
Doei doei, fijn dat jouw Nixje zo gevlamt heeft vandaag...quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef Dennisfan het volgende:
Truste!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef Dennisfan het volgende:
Een monitor in je oor?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef marky het volgende:
Nadia zit er duidelijk met een boodschap van achter in. We moeten misschien eens goed op haar oren letten. Miisschien zit er wel een klein monitortje in waar mevr Flens haar influistert wat ze moet doen.
En soms trekt ze iemand af of pijpt hem zelfs om haar doel te bereiken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
nadia wil iedereen om haar vinger winden en ze kent daar maar één manier voor, flirten met haar bambi ogen en grote tieten.
Dit gedrag bespeur ik hier vaker en is begrijpelijk maar niet goed.Als je luistert naar de kletskoek van je vijand kun je hem/haar daar veel harder op aanpakken. Luister ernaar en geef ze VET de wind van voren. (stelletje struisvogels)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |