Geloof je er nog in?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom vindt hij het nu ook zo moeilijk om gewoon keihard kenbaar te maken dat hij voor Huub en Lieke kiest
hoop ik
Alle butlers zijn Huubfan volgens mij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
Dennis vindt Mitch een Huubfan. Jaap beaamt dit.
Ik vind Mitch helemaal niet zo uitgesproken.
Dat geloof ik ook, want als hij nu zegt voor wie hij kiest heeft het ook nauwelijks inpact. Dan vraag je je af waarom hij al die tijd zo moeilijk heeft gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Geloof je er nog in?
Ik denk dat Jaap het liefst zich nergens openlijk bij aan sluit, zodat hij nog alle kanten uitkan.
we zien en horen je welquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
heerlijk, ik word meer onzichtbaar. Kan niet meer aanklampen bij het streamgeweld, mijn postings worden meer en meer onzichtbaar. Nu nog stoppen met roken and a whole new future awaits me......
Krijgt Jaap, met zijn puber EQ, dan luddeveduh ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:00 schreef Zora01 het volgende:
Nadia zit jaap nu vet af te branden,,, als ie dat zou weten, dan zou zijn hartje breken
Ze speelt een link spelletje, gisteren nog huilend bij Jaap en nu brandt ze hem af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Day het volgende:
Die Nadia is echt levensgevaarlijk!
Jij hebt echt naar haar geluisterd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Day het volgende:
Dan ben je in de kroeg zeker onzichtbaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
heerlijk, ik word meer onzichtbaar. Kan niet meer aanklampen bij het streamgeweld, mijn postings worden meer en meer onzichtbaar. Nu nog stoppen met roken and a whole new future awaits me......
Zo even stappen in Arnhem, .. schijnt een nieuwe hippe bar te zijn. Maar ik ben niet Hip. Kijken of iemand met me wil praten over de Gouden Kooi.
ik denk dat ie het zwakst staat op het moment, juist omdat ie geen duidelijke stelling aanneemt. ALs er op dit moment een ontslagronde zou zijn, had het hem best een exit kunnen opleveren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, want als hij nu zegt voor wie hij kiest heeft het ook nauwelijks inpact. Dan vraag je je af waarom hij al die tijd zo moeilijk heeft gedaan.
Jij vergeleek haar met Joan Collins, dat vond ik zo'n trefferquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Day het volgende:
Dank u.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
En ja... het geluid kan weer aan. Stream 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |