Dan schrik je je toch iedere keer rot, ik heb er een keer op gelet dat is echt niet normaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... die droomt wel heel actief... en heel levendig![]()
Het is en blijft een spel. Die doodwensingen etc vind ik dus niet echt gepast.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix loopt straks de trap af, blijft haken achter die grote sjaal, en beng hij hangt.
Zal wel een beetje waar zijn, maar hij zit nog veel meer Dennix op te jutten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef Sug4r het volgende:
Jaap wordt helemaal gek van Nadia en kan alleen maar lief tegen haar doen, dat heeft hij maar met 2 vrouwen nog gehad in zijn leven wo Cora.
Het is ook hier best lekker rustig, maar het is niet helemaal waar ik voor heb betaaldquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Graag,Ik heb ze nu al een tijdje alle 4 op mute.
Nadia komt niet in de buurt van Jaap's intelligentie. Hij vindt haar heel mooi, maar ze is van een heel ander niveau. Dat ziet Jaap vast ook wel. Dat is heel even leuk, maar begint vrij snel heel erg te vervelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef Zora01 het volgende:
Jaap is echt heel erg verliefd. Hij zegt dat op zijn site hij zijn droomvrouw beschreven had, en dat Nadia toen er in kwam. Dat is echt zijn droomvrouw.
Hij kan niet anders dan lief tegen haar doen, dat heeft ie pas met 2 andere vrouwen gehad.
Ik wens hem niet dood, zit me alleen te bedenken hoe gevaarlijk een sjaal kan zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is en blijft een spel. Die doodwensingen etc vind ik dus niet echt gepast.
jij verraadt gewoon de afloop alquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is en blijft een spel. Die doodwensingen etc vind ik dus niet echt gepast.
Huub heeft leren ankeren...hij moest een moment, gebeurtenis nemen waarbij hij zich heeft beheerst..dat moet hij nu als anker nemen..als hij zich weer boos voelt worden dan moet hij denken aan die gebeurtenis..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Desii het volgende:
Ze gaan hem uitlokken tot fysiek geweld..... ik hoop dat deze eerste sessie bij de psycholoog geholpen heeft.
Ik vind hem een beetje eng zo slijmerig.... wordt er misselijk van..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia komt niet in de buurt van Jaap's intelligentie. Hij vindt haar heel mooi, maar ze is van een heel ander niveau. Dat ziet Jaap vast ook wel. Dat is heel even leuk, maar begint vrij snel heel erg te vervelen.
én hij heeft Nadia in zijn bed..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap speelt het slim , zo worden Dennis & Nadia geen stel en heeft hij een betere back-up.
Jaap moest eens weten welke lichaamssappen ze al met wie heeft uitgewisseld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef Zora01 het volgende:
OMG.. Jaap wil nadia naast zich hebben omdat hij zich dan zo goed voelt. Hij wordt blij van haar. En voelt zich sterker dan haar.
Dennis barst in lachen uit...
Daarom vindt hij het nu ook zo moeilijk om gewoon keihard kenbaar te maken dat hij voor Huub en Lieke kiestquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef Zora01 het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje eng zo slijmerig.... wordt er misselijk van..
Als het echt zo is,dan is zij wel zijn zwakke plek, ipv dat het hem sterker maakt. Hij geeft zelf aan dat hij alleen maar lief tegen haar kan doen.
Altijd nuttig dat neurolinguïstische programmeren.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft leren ankeren...hij moest een moment, gebeurtenis nemen waarbij hij zich heeft beheerst..dat moet hij nu als anker nemen..als hij zich weer boos voelt worden dan moet hij denken aan die gebeurtenis..
Ik hoop mee!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom vindt hij het nu ook zo moeilijk om gewoon keihard kenbaar te maken dat hij voor Huub en Lieke kiest
hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |