Ze is gek op frambozen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah... ze loopt de hele dag te verkondigen dat ze Dennis helemaal niet leuk vindt.
Dus waarom pijpt ze hem dan?
Maar weet Nadia dat ook?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zei hij express voor Dennis.Hadden ze vannacht afgesproken.
Ook wel een leuke storyline... hoer die verliefd wordt op klant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij was Gaby wel weg van Huub.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef Fast_Eddy het volgende:
Jaap klinkt als is een verliefde puber ...
Ja dat had hij met Nadia afgesproken.Ze laten Dennis in de waan dat Jaap met hem naar de finale wilt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar weet Nadia dat ook?
Het is niet leuk om right in your face te horen "ik geef je geen back up"
Het lukt denk ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef 2live het volgende:
jaap wordt moe van vaginale sex.
het gaat erom dat Jaap haar erop aanspreekt omdat hij jaloers is maar dat niet zegt. Hij begint over haar eergevoel etc. om zijn doel te bereiken dat ze niets meer met nix doet.quote:
IK snap er werkelijk geen zak meer van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Nu wil Jaap ineens wél naar de finale met Nadia. Eerder vandaag juist niet?
Dus ze houdt niet van frambozen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
het gaat erom dat Jaap haar erop aanspreekt omdat hij jaloers is maar dat niet zegt. Hij begint over haar eergevoel etc. om zijn doel te bereiken dat ze niets meer met nix doet.
Net zoals zij gisteren deed toen ze Jaap aansprak op het pesten over gewicht. Niet zeggen dat zij het gewoon niet wil hebben maar een emoverhaal over zijn eer en zelfrespect ophangen.
Jaap zijn geërecteerde penis steekt niet ver genoeg buiten zijn buikvet om genoeg lengte te bewerkstelligen om een vagina te kunnen penetreren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef 2live het volgende:
jaap wordt moe van vaginale sex.
Jaap is een player.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Nu wil Jaap ineens wél naar de finale met Nadia. Eerder vandaag juist niet?
En toch hoop ik nog steeds..... Ik bedoel, hij is toch niet achterlijk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:
Ongeloooooooooooooooooflijk, wat laat Jaap zich inpakken!
pffffttt.... dat kan ik allemaal niet bij houden hoor....quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat had hij met Nadia afgesproken.Ze laten Dennis in de waan dat Jaap met hem naar de finale wilt.
Gisteren maakte Jaap ook die vergelijking. Voornamelijk omdat ie zo gesloten is en weinig van zichzelf laat zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Jaap: Dennis is een Nicolaas figuur.
mwhoehahaha..nog niet misschien.
Ik geloof dat ik NIETS meer wil begrijpen van Jaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef Zora01 het volgende:
begrijp ik nu dat Jaap met Nadia, dennis in de zeik willen nemen??
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap zijn geërecteerde penis steekt niet ver genoeg buiten zijn buikvet om genoeg lengte te bewerksteigen om een vagina te kunnen penetreren.
Zoiets?
Helaas alleen dat ze Jaap niet moet vertrouwen. Toen mocht ze niets meer zeggen van 'de stem'quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef STAP01 het volgende:
Heeft de zus van Lieke nog wat losgelaten over de aankomende aanval?
ja zoiets.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap zijn geërecteerde penis steekt niet ver genoeg buiten zijn buikvet om genoeg lengte te bewerkstelligen om een vagina te kunnen penetreren.
Zoiets?
Mocht niet,er werd meteen ingegrepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik denk idd dat Amanda zichzelf beeldig vindtquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda staat erbij alsof ze zichzelf een supermooi wijf vindt![]()
alleenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef STAP01 het volgende:
hier nog één..... Ik heb nog een kleine hoop dat Japie voor Huub&Lieke gaat...... maar het hoopje wordt steeds kleinerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef petraa het volgende:
[..]
IK snap er werkelijk geen zak meer van.![]()
Die stem was van mevr. Deborah Flens Pannekoekquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas alleen dat ze Jaap niet moet vertrouwen. Toen mocht ze niets meer zeggen van 'de stem'
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap zijn geërecteerde penis steekt niet ver genoeg buiten zijn buikvet om genoeg lengte te bewerkstelligen om een vagina te kunnen penetreren.
Zoiets?
Haar karakter maakt haar een van de lelijkste meiden die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:13 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Amanda zichzelf beeldig vindt![]()
Ik was zo preuts al wat op mijn 19e,quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:13 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Amanda zichzelf beeldig vindt![]()
Is ook ingewikkeld als je soms dingen mist.Je kan slechts 24 uur per dag alles volgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
pffffttt.... dat kan ik allemaal niet bij houden hoor....
Het wordt wel erg ingewikkeld als iedereen verhaaltjes gaat ophangen
Ik had het idee dat ze over de komende terror wilde beginnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
alleen
"er zijn nu 2 kampen" en "jullie 2 tegen de rest"
toen werd er ingegrepen. Ik weet niet of Lieke de tweede zin heeft gehoord en begrepen
nee, dat kun je wel vergeten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef neehe het volgende:
Jaap kiest echt wel Lieke en Huub, dit is zijn spel.
Toch werd ze enigszins gematst. Lieke zei al een paar keer dat haar zus alles mocht zeggen en drong daar ook op aan. Toen hadden ze al kunnen zeggen dat dat niet mag. Pas nádat ze de info over Jaap zei, werd er iets gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Die stem was van mevr. Deborah Flens Pannekoek![]()
![]()
.
Nou, dat outfitje incl. de accessoires maken het er ook niet beter op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar karakter maakt haar een van de lelijkste meiden die ik ooit heb gezien
En dat van Jaap naar bananen zeker. Ze heeft jou ook al ingepaktquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Welles. Dennis zijn sperma smaakt naar frambozen.![]()
Daar lijkt het op...quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef Zora01 het volgende:
begrijp ik nu dat Jaap met Nadia, dennis in de zeik willen nemen??
Yep, viel mij ook op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch werd ze enigszins gematst. Lieke zei al een paar keer dat haar zus alles mocht zeggen en drong daar ook op aan. Toen hadden ze al kunnen zeggen dat dat niet mag. Pas nádat ze de info over Jaap zei, werd er iets gezegd.
Je vergeet de aardbeienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Welles. Dennis zijn sperma smaakt naar frambozen.![]()
Ze had op haar 14e al haar zoveelste vriendjequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was zo preuts al wat op mijn 19e,hoe komt ze aan dat dellerige gedrag?!
![]()
Ze heeft in haar tienerjaren heel wat uurtjes doorgebracht met bezopen kerels van middelbare leeftijd die haar helemaal de hemel in prezen"quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Nadia mij ingepakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
En dat van Jaap naar bananen zeker. Ze heeft jou ook al ingepakt![]()
ik kan het niet meer volgen. Ze zegt tegen iedereen wat anders. Dat gaat zich nog eens tegen haar keren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar lijkt het op...
Nadia heeft (of denkt) Jaap helemaal ingepakt... Nadia wordt Jaap's ultieme backup en nix wordt slechts gebruikt om Huub over de schreeft te laten gaan.
Ik sta echt verbaasd dat iemand die nog geen twee weken in het huis zit zo fanatiek het spel speelt en alles naar d'r hand probeert te zetten. Vreemd, zeer vreemd....
Jaap wil Nadia. Hij heeft het zo vaak gehad over de neukstelletjes..hij is er jaloers op én hij denkt dat het de ideale backup is...Jaap weet ook wel dat Nadia hem niet wil maar hij is vals genoeg om haar te manipuleren omdat hij weet dat Nadia zijn bescherming wil..over een paar dagen of weken praat Jaap Nadia zijn slaapkamer in...tot echte sex zal het niet komen want dat wil Nadia niet maar Jaap heeft dan toch een vrouwtje bij zich...en dat is wat hij wil..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
hier nog één..... Ik heb nog een kleine hoop dat Japie voor Huub&Lieke gaat...... maar het hoopje wordt steeds kleiner
Jaap moet dat toch ook weten, hij is niet gestoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap is gewoon verliefd. Of extreem gefrustreerd, op zijn minst.
Mooi dat BANND de illusie heeft dat Huub en Lieke volstrekt verrast gaan zijn wanneer ze Jaap's overlopen vernemen, terwijl ze dankzij Lieke's zus als op de hoogte zijn
Van huis uit mee gekregenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gaaatveeeer!!! Dat klinkt echt smerig!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft in haar tienerjaren heel wat uurtjes doorgebracht met bezopen kerels van middelbare leeftijd die haar helemaal de hemel in prezen"
Toch zit er wel een lijn in.... en in mijn ogen gaat die via Jaapquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik kan het niet meer volgen. Ze zegt tegen iedereen wat anders. Dat gaat zich nog eens tegen haar keren.
En even aftrekken zal ze geen probleem vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap wil Nadia. Hij heeft het zo vaak gehad over de neukstelletjes..hij is er jaloers op én hij denkt dat het de ideale backup is...Jaap weet ook wel dat Nadia hem niet wil maar hij is vals genoeg om haar te manipuleren omdat hij weet dat Nadia zijn bescherming wil..over een paar dagen of weken praat Jaap Nadia zijn slaapkamer in...tot echte sex zal het niet komen want dat wil Nadia niet maar Jaap heeft dan toch een vrouwtje bij zich...en dat is wat hij wil..
3 is wel prima.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
Streams maar weer op zwart.
Sorryquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia mij ingepakt?![]()
Ze zei zelf dat zijn sperma naar frambozen smaakte. Don't shoot the messenger.![]()
Jaap word de jojo van dit spel.Sinds dat gedoe met Cora heeft achter alle macht over Jaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap is gewoon verliefd. Of extreem gefrustreerd, op zijn minst.
Mooi dat BANND de illusie heeft dat Huub en Lieke volstrekt verrast gaan zijn wanneer ze Jaap's overlopen vernemen, terwijl ze dankzij Lieke's zus als op de hoogte zijn
Ze weet door haar zusje dat Jaap niet is te vertrouwen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
Dus Lieke weet nu dat Jaap is overgelopen?
Zeker weten?
Ja, ze zei het vanmiddag al tegen Huub ik vertrouw hem voor geen meter en toen haar zus haar waarschuwde zei ze dat wist ik al. Haar zus wilde nog verder gaan over de plannen van de anderen maar dat werd afgekapt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
Zeker weten?
Ja, hij heeft een sapje opgedronken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef farceman het volgende:
Ben ff weggeweest; is Denix al helemaal los gegaan en alle bommen los..?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
Zeker weten?
Ik mag d'r stylo wel... zonder scrupules d'r invliegen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:19 schreef Clank het volgende:
Nadia is oh zo'n fout typ.. maar ze speelt het spel wél!
Dennis heeft in zijn weken van optreden nog niets anders gedaan dan met de handen in zijn zakken lopen en vertellen wat hij allemaal wel niet zou kunnen doen.
Ja, kan je aan haar spraak horen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij staan die tanden van Nadia ook veel te ver naar voren, of lijkt dat maar zo?
Of jaap is overgelopen is nog altijd afwachten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
Zeker weten?
Ik had de quiz gewonnen. Ik vroeg of Dennis z'n sperma naar frambozen smaakte en jij gaf het verkeerde antwoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
SorryIk werd even op het verkeerde been gezet omdat je er zo bij stond te juichen
![]()
Ah, dat wilde ik weten! In het vorige topic stond er niks over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas alleen dat ze Jaap niet moet vertrouwen. Toen mocht ze niets meer zeggen van 'de stem'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |