quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef mighty_myte het volgende:
succes ermee!
ik ben wel weer eens toe aan een succesverhaal in r&p, dus doe je best - ook voor mij!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef mighty_myte het volgende:
succes ermee!
ik ben wel weer eens toe aan een succesverhaal in r&p, dus doe je best - ook voor mij!
Dus hij is een echte player?quote:
Lekker op tijd. Het topique is overledenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
tvp
gut noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef bksl het volgende:
Nu ben ik vastbesloten haar morgen te vragen of ze even meeloopt naar een andere ruimte om haar alleen even te leren kennen. Ik weet namelijk nog niet eens hoe ze heet. We hebben elkaar denk ik
Nee joh dit wordt vet spannendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Het topique is overleden
Oepsverkeerde topic
![]()
Beidenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef bksl het volgende:
Zou het puur uit eigen belang zijn of zijn dit compassievolle mensen?![]()
...dan zou ik eerder vragen of ze zin heeft om na het werk wat mee te gaan drinken. Tijdens het werk in de pauze is het behoorlijk zakelijk en heb je een opgelaten gevoel als er collega's in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef bksl het volgende:
Ik denk in ieder geval dat ik haar mee ga vragen voor iets te eten ofzo ja in de pauze.
Ik wilde het niet zeggen en ook niet meteen ongeduldig wezen, MAAR je haalt de woorden uit mijn mond.quote:
ik moest aan Saw denken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef piere het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe je het nou gaat aanpakken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef Heldopsokken het volgende:
Gewoon een keer zeggen:
Ik vind het erg gezellig dat je elke keer hoi zegt maar ik ben ook wel benieuwd wie er elke dag hoi zegt.
Hoe heet je?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |