juist met die ouwe lullen erbij ben je the man als je 'de chica van het werk' scoort.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef dawg het volgende:
Ze flirt in elk geval wel met je, zo te lezen. En schijt aan die ouwe lullen die erbij zitten. Maak gewoon een praatje, beetje casual, en vraag als je weer gaat of ze zin heeft om onder het genot van een drankje jullie babbeltje eens voort te zetten. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.
"P.S. I like your tits in that top".quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Crack_david het volgende:
Heb je geen mail op het werk?
hij weet haar naam niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Crack_david het volgende:
Heb je geen mail op het werk?
hehe als het positief is welquote:ga d'rvoor, ben benieuwd naar je updates die je uiteraard niet gaat vergeten te melden. Alhier.
je moet haar niet naar een andere kamer lokken om haar effe te playen ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef bksl het volgende:
hehe als het positief is wel
Maar heeft iemand nog tips? Als ik haar morgen bv weer zie (hopelijk) en ze komt een map halen met haar vader (dat denk ik namelijk), moet ik dan bv een gebaar maken of ze dalijk even met me meekomt?
Of hebben jullie een beter idee?
Ik ben een aardige n00b op het gebied van flirten / daten / uitvragen en dat soort dingen maar ik wil het wel proberen deze maal.
Met die andere mensen erbij is het geen optie eigenlijk want daar voel ik me te ongemakkelijk bij.
tips?
Goed punt aangehaald daar ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
je moet haar niet naar een andere kamer lokken om haar effe te playen ofzo.
dan laat je zien dat je gewillig bent en dat stoot vrouwen enorm af.
hou het casual en vraag of ze ook een bakkie koffie wil en hoe ze heet.
Mwa, niet eens daarom. Waarom zou je zo sneaky moeten doen? Ik heb een tijd terug ook een collegatje zo op de afdeling gevraagd of ze mee wilde wat gaan drinken na werktijd. Niemand die raar opkeek hoor. Overigens was het erg gezellig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
juist met die ouwe lullen erbij ben je the man als je 'de chica van het werk' scoort.![]()
- Glimlachenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef bksl het volgende:
[..]
hehe als het positief is wel
Maar heeft iemand nog tips? Als ik haar morgen bv weer zie (hopelijk) en ze komt een map halen met haar vader (dat denk ik namelijk), moet ik dan bv een gebaar maken of ze dalijk even met me meekomt?
Of hebben jullie een beter idee?
Ik ben een aardige n00b op het gebied van flirten / daten / uitvragen en dat soort dingen maar ik wil het wel proberen deze maal.
Met die andere mensen erbij is het geen optie eigenlijk want daar voel ik me te ongemakkelijk bij.
tips?
Hoi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef Heldopsokken het volgende:
Gewoon een keer zeggen:
Ik vind het erg gezellig dat je elke keer hoi zegt maar ik ben ook wel benieuwd wie er elke dag hoi zegt.
Hoe heet je?![]()
Wil je melk of suiker in je koffiequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heet Papierversniperraar [afbeelding]
Alleen melk asjeblieftquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Wil je melk of suiker in je koffie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |