abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51405932
Ik heb een vakantiebaantje en daar werkt sinds deze week ook een meisje. Ze is volgens mij een beetje verlegen maar heeft een hele leuke eigen stijl en ziet er zeker leuk uit.

Maar goed, ik zit voornamelijk achter een pc administratief werk te doen en zij zit in een ander gebouw. Af en toe komt ze in mijn 'lokaal' binnen en moet ze wat mappen pakken. Helaas is daar vrijwel altijd een oudere vent bij, of haar baas of misschien wel vader.

De eerste keer dat we elkaar zagen keken we elkaar lang aan. En elke keer als ik haar nu zie zegt ze meteen 'hoi' en kijken we elkaar aan. Het is echter constant tussen andere mensen en ik vind het heel vervelend om haar daar echt aan te spreken.

Vandaag liep ik nog volmoeds de ruimte in waar zij zat om een gesprek aan te gaan maar het zat weer vol met collega's die een stuk ouder zijn. Ik vroeg alleen hoe het met haar ging en hetzelfde kreeg ik terug.
Weer hadden we veel oogcontact en ze kijkt mij echt heel veel aan, ook als ik of zij wegloopt.

Nu ben ik vastbesloten haar morgen te vragen of ze even meeloopt naar een andere ruimte om haar alleen even te leren kennen. Ik weet namelijk nog niet eens hoe ze heet. We hebben elkaar denk ik nu een keer of 6 gezien.

Oke nu de vraag.
Het lijkt er echt heel erg op dat ze erg geïnteresseerd is (ik ook). We hebben veel van die aankijk momenten maar een passende situatie heeft zich nog niet voorgedaan. Ik ben er wel vrijwel zeker van dat ik het initiatief moet nemen.

Heren: Vind een meisje je leuk als je dit zo leest?
Dames: Kijk jij overdreven geïnteresseerd naar jongens die je niet leuk vindt?

Hoe dan ook ga ik morgen een 'avance maken' zo voor het weekend maar ik ben benieuwd naar de reacties.

oow ja misschien ook wel makkelijk, ik ben 21 en schat haar +- 17 / 18

[ Bericht 2% gewijzigd door bksl op 12-07-2007 20:49:15 ]
pi_51406241
succes ermee!
ik ben wel weer eens toe aan een succesverhaal in r&p, dus doe je best - ook voor mij!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_51406262
Ze flirt in elk geval wel met je, zo te lezen. En schijt aan die ouwe lullen die erbij zitten. Maak gewoon een praatje, beetje casual, en vraag als je weer gaat of ze zin heeft om onder het genot van een drankje jullie babbeltje eens voort te zetten. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:31:58 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51406404
't is iig een verhaal met potentie!
ga d'rvoor, ben benieuwd naar je updates die je uiteraard niet gaat vergeten te melden. Alhier.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51406625
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef dawg het volgende:
Ze flirt in elk geval wel met je, zo te lezen. En schijt aan die ouwe lullen die erbij zitten. Maak gewoon een praatje, beetje casual, en vraag als je weer gaat of ze zin heeft om onder het genot van een drankje jullie babbeltje eens voort te zetten. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.
juist met die ouwe lullen erbij ben je the man als je 'de chica van het werk' scoort.
pi_51406706
Heb je geen mail op het werk?
Hajeto!
pi_51406741
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Crack_david het volgende:
"P.S. I like your tits in that top". .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:42:41 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51406781
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Crack_david het volgende:
hij weet haar naam niet.
Maar daarop voortbordurend, veel bedrijven hebben wel smoelenboeken op het intranet staan!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51406799
quote:
ga d'rvoor, ben benieuwd naar je updates die je uiteraard niet gaat vergeten te melden. Alhier.
hehe als het positief is wel

Maar heeft iemand nog tips? Als ik haar morgen bv weer zie (hopelijk) en ze komt een map halen met haar vader (dat denk ik namelijk), moet ik dan bv een gebaar maken of ze dalijk even met me meekomt?

Of hebben jullie een beter idee?

Ik ben een aardige n00b op het gebied van flirten / daten / uitvragen en dat soort dingen maar ik wil het wel proberen deze maal.
Met die andere mensen erbij is het geen optie eigenlijk want daar voel ik me te ongemakkelijk bij.

tips?
pi_51406876
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef bksl het volgende:

Maar heeft iemand nog tips? Als ik haar morgen bv weer zie (hopelijk) en ze komt een map halen met haar vader (dat denk ik namelijk), moet ik dan bv een gebaar maken of ze dalijk even met me meekomt?

Ik ben een aardige n00b op het gebied van flirten / daten / uitvragen en dat soort dingen maar ik wil het wel proberen deze maal.
Met die andere mensen erbij is het geen optie eigenlijk want daar voel ik me te ongemakkelijk bij.

tips?
je moet haar niet naar een andere kamer lokken om haar effe te playen ofzo.
dan laat je zien dat je gewillig bent en dat stoot vrouwen enorm af.
hou het casual en vraag of ze ook een bakkie koffie wil en hoe ze heet.
pi_51407136
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

je moet haar niet naar een andere kamer lokken om haar effe te playen ofzo.
dan laat je zien dat je gewillig bent en dat stoot vrouwen enorm af.
hou het casual en vraag of ze ook een bakkie koffie wil en hoe ze heet.
Goed punt aangehaald daar ja.
Alleen het probleem is, ze kijkt me wel echt 'gewillig' aan zelf en het is niet dat ze bij mij op 'kantoor' zit ofzo, anders was jouw optie absoluut een goeie geweest.

Ik zie haar maar heel sporadisch verschijnen dus er zijn maar 2 momenten waarop iets mogelijk is.
Of als zij even op mijn bureau komt met die vent of als ik haar ga opzoeken in dat kantoortje tussen die collega's...

Het liefst wil ik haar even apart hebben om een gesprekje te starten...
pi_51407271
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

juist met die ouwe lullen erbij ben je the man als je 'de chica van het werk' scoort.
Mwa, niet eens daarom. Waarom zou je zo sneaky moeten doen? Ik heb een tijd terug ook een collegatje zo op de afdeling gevraagd of ze mee wilde wat gaan drinken na werktijd. Niemand die raar opkeek hoor. Overigens was het erg gezellig.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:55:48 #13
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_51407279
waarom kun je geen gesprekje beginnen in het bijzijn van die ouwe lui?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_51408465
whehe omdat als het mis gaat je dat de komende 2 jaar nog gaat horen
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:42:20 #15
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51408985
hyves man jeweetst
FCT
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:49:44 #16
11102 knep
Mountainfreak
pi_51409252
Dit topic schreeuwt om een tvp .
Kun je niet iets regelen als jullie naar huis gaan dat je haar dan buiten aanspreekt ofzo? .
pi_51409425
Geef haar subtiel je telefoonnummer op een papiertje. Bijvoorbeeld terwijl ze haar hand openhoudt voor de bak koffie die jij haar aanbiedt.

Als je een blauwtje loopt bij je collega's, word je nog tijden uitgelachen. Normaal gesproken is een blauwtje lopen niet zo erg, maar als je er dagelijks aan herinnerd wordt is het toch wat minder fijn
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:13:01 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51410235
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef bksl het volgende:

[..]

tips?
- Glimlachen
- Vragen of ze nog wat leuks gaat doen dit weekend
- Vragen of ze het milieu-debat op tv heeft gezien
- Vragen of je haar ergens mee kan helpen
- Vragen of ze het ook zo warm heeft
- Heb je al gevraagd wat voor werk ze daar doet?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51410604
Gewoon een keer zeggen:

Ik vind het erg gezellig dat je elke keer hoi zegt maar ik ben ook wel benieuwd wie er elke dag hoi zegt.

Hoe heet je?
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:39:49 #20
pi_51411278
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef Heldopsokken het volgende:
Gewoon een keer zeggen:

Ik vind het erg gezellig dat je elke keer hoi zegt maar ik ben ook wel benieuwd wie er elke dag hoi zegt.

Hoe heet je?
Hoi.

Ik heet Papierversniperraar
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:45:22 #21
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_51411501
Die oude gast is haar minnaar.
pi_51411540
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoi.

Ik heet Papierversniperraar [afbeelding]
Wil je melk of suiker in je koffie
pi_51411874
idd... tvp :$ mijn eerste
pi_51411942
wat schattig
Ja doei.
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:08:13 #25
pi_51412421
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Wil je melk of suiker in je koffie
Alleen melk asjeblieft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')