abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51539020
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:21 schreef klipper het volgende:

[..]

Als ze zo slecht voor hun dieren zorgen, dan neem je die jonkies toch mee naar je eigen huis samen met de moeder.
Zeg je gewoon dat die dikke overleden is.

In dit soort situaties mag je best liegen,wat heb je eraan dat jij ze drie weken verzorget en zodra zij thuiskomen de jonkies verdrinken of aan hun lot overlaten in het bos ( beide is net zo erg )
Die dikke
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 16 juli 2007 @ 23:41:19 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_51542051
Wat een rare mensen, die baasjes . Ik hoop dat jij een huis voor ze gaat zoeken Oh, en de buren overhaalt om te castreren .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_51544846

Djezus wat groeien die dingen hard, wat een verrassing voor die buren als ze terug komen ahaha
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:33:56 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51573002
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:14 schreef zoeperzazke het volgende:
En, hoe beviel de andijvie?
Smullen hoor! Ik had een hele andijvie in het hok gelegd, toen ik wegging was de helft al weg. En piepen, niet te kort Het gaat zo te zien goed met ze.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:31:31 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51696884
Omg, er is een caviaatje weg
Een van de vier babies. Ik begrijp werkelijk niet hoe dat kan. Ze kunnen niet uit het hok als deze afgeloten is. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij of zij is verorberd door de anderen. Maar ik zie echt geen enkel spoor van een bloedbad. Ik heb buiten het hok ook nog gezocht, maar niks kunnen vinden. Ik snap er echt niks van.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:33:37 #56
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_51696942
Hij was blijkbaar erg lekker als er geen sporen meer van zijn
Volgens mij is dat ook vrij normaal bij cavia's
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:35:31 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51696995
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:33 schreef Fliepke het volgende:
Hij was blijkbaar erg lekker als er geen sporen meer van zijn
Volgens mij is dat ook vrij normaal bij cavia's
Maar het beestje was al negen dagen oud. En al heul groot

Ik heb ze maar flink gevoerd. Naast bix ook wat selderiestengels en 'weidehooi' (dit zag ik liggen in een zak). Hopelijk blijven ze nu van elkaar af.
  Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 18:04:06 #58
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51697770
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef Aventura het volgende:
Omg, er is een caviaatje weg
Een van de vier babies. Ik begrijp werkelijk niet hoe dat kan. Ze kunnen niet uit het hok als deze afgeloten is. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij of zij is verorberd door de anderen. Maar ik zie echt geen enkel spoor van een bloedbad. Ik heb buiten het hok ook nog gezocht, maar niks kunnen vinden. Ik snap er echt niks van.
He bah
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_51698231
Aventura; cavia's die elkaar opeten is een zeldzaamheid, zoniet uitgesloten. Cavia's vermoorden in een doodenkel geval een groepsgenoot als deze een zware afwijking heeft; een restant van het natuurinstinct, om de zwaksten uit te schakelen omdat ze toch nooit zullen overleven. De kans dat dit bij deze cavia van reeds 9 dagen, die gewoon bij de moeder mocht drinken, gebeurd is is eigenlijk te verwaarlozen zó klein. Het beebje zal dus toch ontsnapt zijn. Het is toch niet die ene die ik zo leuk vind he?

(de kans dat ze overleven in de natuur, zeker als zo'n hummeltje, is trouwens ook bijzonder klein)
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:33:45 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51698561
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Aventura; cavia's die elkaar opeten is een zeldzaamheid, zoniet uitgesloten. Cavia's vermoorden in een doodenkel geval een groepsgenoot als deze een zware afwijking heeft; een restant van het natuurinstinct, om de zwaksten uit te schakelen omdat ze toch nooit zullen overleven. De kans dat dit bij deze cavia van reeds 9 dagen, die gewoon bij de moeder mocht drinken, gebeurd is is eigenlijk te verwaarlozen zó klein. Het beebje zal dus toch ontsnapt zijn. Het is toch niet die ene die ik zo leuk vind he?

(de kans dat ze overleven in de natuur, zeker als zo'n hummeltje, is trouwens ook bijzonder klein)
Maar dat kan gewoon niet. Ik heb het hele hok geinspecteerd. Geen gaatjes gezien. De enige mogelijkheid is dat hij eruit is gesprongen op het moment dat ik ze gisterochtend voerde. Maar zo hoog zie ik ze gewoon niet springen! Het is een heel diep hok. I am puzzled. Helaas is de tuin eromheen een oerwoud en is het onbegonnen werk om te gaan zoeken naar zo'n klein hummeltje
Ik weet niet of het die ene van de foto is trouwens...
  Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 18:35:46 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51698611
Kan hij zich niet gewoon verstopt hebben onder het zaagsel/stro?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:36:20 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51698626
Nee, zeker niet! Ik heb grondig gekeken.
pi_51699118
Sorry, opeten gebeurt gewoon niet... Cavia's zijn geen vleeseters... Het enige kannibalistische moment kan zijn tidjens een geboorte, als de moeder het jonkie niet opgestart krijgt (lees: doodgeboren jonkie) dat ze in blinde paniek gaat bijten en knagen in wanhoop het levend te krijgen. Het móét dus wel ontsnapt zijn, of opgestraald door aliens, anders weet ik het ook niet meer... Als de tuin een oerwoud is zal er ook wel veel onkruid staan (klimop, vingerhoudskruid enz) en zal het jonkie, als ie niet van ellende sterft, zichzelf waarschijnlijk vergiftigen... Leuk is anders, maar je kunt er niks aan doen....
  zondag 22 juli 2007 @ 10:34:29 #64
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_51712380
Gelukkig weten de baasjes niet hoeveel jongen er zijn geworpen, dus eentje meer of minder...
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_51899930
Aventura, hoe is het nu??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')