omdat hij alleen maar voor dat miljoen gaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:53 schreef CoT het volgende:
Denniks kan echt geen normaal gesprek voeren met iemand
bloemen plat trappen doet mij mietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:55 schreef Dennisfan het volgende:
Ik heb ook meelijden met bloemen als ik er met me platvoeten weer eens bovenopsta maar thats life zullen we maar zeggen
ik kwam tot 145, maar toen werd ik het zat en ben konijntjes gaan meppen:)quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
Ik heb dennix 79x geslagen.
Ja die staat er ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:56 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
[..]
Nee, want de highscore staat in beeld
Komt er dan ook een speciaal bewaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Dennisfan het volgende:
inderdaad, een beetje aardig zijn voor dennisfans, wellicht worden we nog wat waard
Ben ik het mee eens, dat breekt Huub dus nu ook op. Hoogmoed komt voor de val.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:55 schreef riri het volgende:
[..]
omdat hij alleen maar voor dat miljoen gaat
die komt zichzelf nog eens heel hard tegen in dat huis....nooit jezelf laten zien kan niet
Liegebelquote:
Peter6000quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef Dennisfan het volgende:
wies peterzoveel cot ? geloof het niet, ben net pas op deze site aangemeld, heb het wel tijdens bb6 op deze site gevolgd, maar nooit aangemeld geweest en Noucky, ik ben het helemaal met je eens!!! Ik vond dat Dennis daarom wel een fan kon gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |