Ik had het helemaal niet tegen jouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]het was meer bedoeld als: lul niet zo stom
Yvonne is niet mijn moederquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef Catch_me het volgende:
Ook zo typisch om er zelf een topic over te openen, duid wel weer op aandachtstekort. Is ook niet zo gek als je in de kelder van je moeder woont![]()
Vanmiddag nog geinterviewd voor de seizoensgids als oud-eerste elftal speler samen met nog een oud-speler voor de seizoensgids van het seizoen 2007-2008 van de hoofdklasser NIVO sparta.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:30 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ach, als je in het echte leven geen legende kan worden...
Ik zou dan zeggen Berry van Aerle wordt ook vaak geinterviewd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog geinterviewd voor de seizoensgids als oud-eerste elftal speler samen met nog een oud-speler voor de seizoensgids van het seizoen 2007-2008 van de hoofdklasser NIVO sparta.
En jij ?
Eeuwige roem is niet mijn levensdoel. Was trouwens best aardig bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog geinterviewd voor de seizoensgids als oud-eerste elftal speler samen met nog een oud-speler voor de seizoensgids van het seizoen 2007-2008 van de hoofdklasser NIVO sparta.
En jij ?
[inkopper] Wat is dan wel jouw levensdoel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Eeuwige roem is niet mijn levensdoel. Was trouwens best aardig bedoeld hoor.
Als ik dat wist had ik het gedaan. Is mijn eigen antwoord ook goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen Berry van Aerle wordt ook vaak geinterviewd.
Maar ja ik heb het niet voor het zeggen
Sorry verkeerd begrepen. Ik sta te scherp. Na Sunchaserquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Eeuwige roem is niet mijn levensdoel. Was trouwens best aardig bedoeld hoor.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik het gedaan. Is mijn eigen antwoord ook goed?
Dan is het weer goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry verkeerd begrepen. Ik sta te scherp. Na Sunchaser
Sneller kunnen typen. En denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[inkopper] Wat is dan wel jouw levensdoel?[/inkopper]
Jij bent mijn heldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:43 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Sneller kunnen typen. En denken.
Cool. Daarna weer de underdog. Ok ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt, ben jij de komende 47 seconden mijn held
Mijn held noemt mij een underdogquote:
Arceequote:
En ik word held genoemd!quote:
Bierrrquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef MacBright het volgende:
Je staat op eenzame hoogte, tong!
[afbeelding] Proost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |