Volgens mij is hij niet die DJ.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:01 schreef grizegrijn het volgende:
Moet je nu stinkend plaatjes gaan draaien?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef B_BOY het volgende:
pwnd gedouched in de schijt van de buurman![]()
wat een gezeik voor die ene minuut geel water per 10 jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hebben ze hier schijnbaar in de buurt aan de leidingen lopen kloten, hebben die eikels te laat bij mij een briefje in de bus geduwd dat ik de leidingen even een minuut moet laten doorspoelen.
Zet de kraan aan, ik denk: WTF, ben ik zo smerigKrijg ik allemaal van dat gore afvalwater of i.d. over me pens heen.
----
Gemeente
Werk aan de leidingen
Douchen en dan smeriger eruit komen dan erin
Dus als iets kut is moet ik blij zijn omdat mensen in de rimboe het nóg slechter hebben? Ik betaal voor een dienst, en als die zuigt verdient het een klaagbaak topic.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat een gezeik voor die ene minuut geel water per 10 jaar.
er zijn genoeg plekken waar het water altíjd geel is!
wees blij dat dat leidingnetwerk hier zo goed wordt onderhouden.
Niet?quote:
jezus wat is jouw probleem. stond je samen met TS onder de douche ofzo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dus als iets kut is moet ik blij zijn omdat mensen in de rimboe het nóg slechter hebben? Ik betaal voor een dienst, en als die zuigt verdient het een klaagbaak topic.
"wees blij dat je überhaupt in de schijt kán staan, er zijn genoeg mensen die dood zijn"
Gast, ga de aids-kindjes voeren in afrika ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:46 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jezus wat is jouw probleem. stond je samen met TS onder de douche ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |