'We'? Ik ga wel naar een zonovergoten zuid-frankrijk!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef redsquirrly het volgende:
Wout: waar gaan we heen dan
Frans: work-a-holic die in zijn eigen vakantie gaat werken hahaha
je eikelquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:18 schreef redsquirrly het volgende:
vooruit dan maar:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood
vind het leuk..zit al met smacht te wachten op meer sarcastische antwoorden.. aagezien ik zelf niets gevats kan bedenken.. hehequote:
ik ga ff een paar kinderen op bed leggen...kan ik me daarna nog meer vervelenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:23 schreef philana het volgende:
[..]
vind het leuk..zit al met smacht te wachten op meer sarcastische antwoorden.. aagezien ik zelf niets gevats kan bedenken.. hehe
mijn avatarquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef redsquirrly het volgende:
ik geef een hint, het bevindt zich recht voor mijn ogen en ik wordt er dol van
eens wat vaak tot gevolg heeft dat diegene een ernstig gebrek aan interesses heeftquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef Siewe het volgende:
Verveling is een gebrek aan intelligentie.
Ik ga idd werken in mijn vakantie jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef redsquirrly het volgende:
Wout: waar gaan we heen dan
Frans: work-a-holic die in zijn eigen vakantie gaat werken hahaha
* NGC kijker èn Gouden Kooi kijker meldtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
eens wat vaak tot gevolg heeft dat diegene een ernstig gebrek aan interesses heeft
laatst een vriend tege mij( type moeilijklerend enzo/ goudenkooikijkert maar verder wel aardig)
hij "En heb je gisteravond nog tv gekeke?"
ik "ja heb national geographic gekeke"
hij "wat??"
ik "national geographic"
hij "waarover ging het dan"
ik "ontstaan van de aarde enzo"
hij "En dat vind je leuk? :S "
Dat klinkt serieus schatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Koewam het volgende:
ik wil seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |