Mooie review..die had ik vorig jaar ook al gelezen voordat ik dit speeltje aanschaftequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
kwijl
http://www.dcviews.com/re(...)pus-E300-test-NL.htm
Ik gebruik hem gewoon te weinig.. Hij is prachtig voor het proffesionele fotowerk, maar ik ga zelf redelijk vaak op reis en voor stedentrips etc. is een spiegelreflex simpelweg te groot om lekker snel mee te nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef Masteen het volgende:
waarom gaat hij de deur uit?
Kijk eens snel even naar de Samsung S850quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef AmarettoSour het volgende:
[..]
Ik gebruik hem gewoon te weinig.. Hij is prachtig voor het proffesionele fotowerk, maar ik ga zelf redelijk vaak op reis en voor stedentrips etc. is een spiegelreflex simpelweg te groot om lekker snel mee te nemen.
Het liefst zou ik hem gewoon houden en er een goede compactcamera bijnemen..maar als student heb ik daar net te weinig geld voor![]()
mooie pics hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:19 schreef withxhonor het volgende:
hele fijne camera.. ik heb er ook 1...
wat fotos gemaakt met deze camera
ik hoop dat de ts dit niet erg vindt
ik zal er even over denken. Ben eigenlijk meer op zoek naar een digitale camcorder (met fotofunctie). Zit nu op m'n werk..vanavond ff wat reviews over de samsung lezen en dan post ik 't hier welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Kijk eens snel even naar de Samsung S850
Die heb ik vorige week aangeschaft. Leuk dingetje, maar ik vermoed dat die gaat verstoffen als ik een DSLR koop. Dus wellicht heb je interesse in een ruil, met bijbetaling van mijn kant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |