Ja, dat magquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Keiichi het volgende:
Mogen we weten hoe jullie in die situatie gekomen zijn?![]()
Nou... Als ik per ongeluk met mijn auto over iemands camera heen zou rijden, zou ik vervolgens nog hard doorrijden, omdat ik geen zin heb om zo'n camera te vergoeden of te claimen bij de verzekeringquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat mag
Maar dat is niet relevant toch
Idd ik ben benieuwd hoe je dat voorelkaar hebt gekregen. Heb je de camera midden op straat neergelegd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Keiichi het volgende:
Mogen we weten hoe jullie in die situatie gekomen zijn?![]()
Het is een vriendquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:02 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nou... Als ik per ongeluk met mijn auto over iemands camera heen zou rijden, zou ik vervolgens nog hard doorrijden, omdat ik geen zin heb om zo'n camera te vergoeden of te claimen bij de verzekering![]()
Dat kan ik voorstellen, maar dan staat de waarde nog niet vast natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom vult 'ie niet gewoon een schadeformulier in
Nee, maar door hem aansprakelijk te stellen ook niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat kan ik voorstellen, maar dan staat de waarde nog niet vast natuurlijk
Dat klinkt als heel weinigquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:09 schreef edraket31 het volgende:
en je zult een paar procent van de nieuwwaarde terugkrijgen.
Ga anders even naar een fotospeciaalzaak, die kunnen je zo vertellen wat 't waard is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat kan ik voorstellen, maar dan staat de waarde nog niet vast natuurlijk
Klopt, vandaar dit topic over hoe ik het beste te werk kan gaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, maar door hem aansprakelijk te stellen ook niet, natuurlijk.
Daar heb ik al contact mee gehad, maar die kunnen er niets over zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ga anders even naar een fotospeciaalzaak, die kunnen je zo vertellen wat 't waard is.
Verwacht er maar niet teveel van....Afschrijving op zo'n ding gaat sneller dan dat je erover heen kunt rijden.
Hoe oud is die camera?
65 euro om vast te stellen dat dat ding kapot is?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar heb ik al contact mee gehad, maar die kunnen er niets over zeggen.
Zij zouden de camera naar Sony moeten sturen en dat kost me sowieso al 65 euro aan onderzoekskosten
Camera is zo'n 5 jaar oud
grappenmakerquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef Parzival het volgende:
5 jaar oud .. nou dat wordt 1 euro ofzo terug.. na 3 jaar is dat ding al niets meer waard..
Door mensen als jij gaat deze wereld naar de klotequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:02 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nou... Als ik per ongeluk met mijn auto over iemands camera heen zou rijden, zou ik vervolgens nog hard doorrijden, omdat ik geen zin heb om zo'n camera te vergoeden of te claimen bij de verzekering![]()
65 euro 'onderzoekskosten'quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:34 schreef duckes het volgende:
[..]
65 euro om vast te stellen dat dat ding kapot is?
Is het een heftige spiegelreflexcamera, zo niet koop dan gewoon een 7 MP camera van Cannon ofzo voor 200 euro ofzo, is denk ik goedkoper dan het op te geven aan de verzekering i.v.m. no claim
Zo'n 500 euroquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:39 schreef duckes het volgende:
Wat kost tegenwoordige een filmcamera?
Zoek er eens 1 op internet met zo'n beetje dezelfde specificaties en kijk dan wat ie kost.
Meetingterrein, camera lag onder de auto, vergeten bij het wegrijdenquote:Hoe kan hij er dan overheengereden zijn?
*krijgt een beetje een flashback naar user Amoosh, kijk jongens hoe hard mijn auto kan? crush camera kapot
Wat zeur je dan, je probeert hier gewoon een slaatje uit te slaan, maar ik denk niet dat de verzekering daarin trapt. Tip: regel dit gewoon met die vrendquote:
Hij kostte meen ik (ben de bon nog aan het zoeken) 1300 gulden, en de specs zijn nog steeds niet achterhaald zoals je dat bij fotocamera's ziet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:46 schreef Parzival het volgende:
500 euro voor een camera... dus dat is wat die 5 jaar geleden!! gekost heeft.. nouja 1000 gulden dan.. in principe houden verzekeringsmaatschappijen een leeftijd van 3 jaar als grens aan voor elektronica.. echt waar meer dan 100 a 110 euro ga je echt niet vangen.. (oke de 1 euro was wat overdreven.. )
en zelfs dat vindt ik aan de zeeeeer hoge kant geschat..
Dan nóg begrijp ik het niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:43 schreef D.Rose het volgende:
Meetingterrein, camera lag onder de auto, vergeten bij het wegrijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |